Gå til innhold

Hvor mange julebord skal dere på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 5, 2 av de er med jobb. Har vært på 2 rolige julebord der vi bare har gått ut og spist en gjeng (+ et annet med noen venninner). Så julebord trenger ikke betyr fyllefest og spetakkel altså :) 

Skal ha bransjejulebord som kan bli litt messy, men da drar jeg hjem før det eskalerer. Orker ikke sånt når det er jobb dagen etter. 

Hva med dere andre? 

Anonymkode: 90e8f...796

1 med noen venninner. Det med jobben får jeg ikke gått på i år. 

Anonymkode: 5da90...f6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Pleier og droppe julebordet på jobb. Lang reisevei så enten så må jeg dra tidlig hjem med tog og taxi eller så må jeg betale for hotell. 

Anonymkode: 787e9...61b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må på ett som partner og medeier i et firma min ektefelle eier men om jeg kunne valgt det bort ville jeg gjort det, jeg velger bort alle andre, det er ikke min ting rett og slett. 

Anonymkode: 467f6...226

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett med venninner. Orker ikke så mye fest når det er så sinnsykt mye ellers å drive med. Jeg prioriterer det jeg synes er viktigst i fritiden - barn, venner og trening. 

Endret av Fighter83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir to julebord og det er med to ulike grupper venner. Julebordet på jobb har jeg bortprioritert i år.

Anonymkode: 93a6f...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.

Jobben har ikke julebord. Vennene mine har såpass mange julebord, julefester og slikt med jobb og andre vennegjenger at de ikke har tid.

Anonymkode: ee7ff...816

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett. Med jobb:) 

Har variert litt fra år til år mtp julebord med venner. Men har ikke en spesiell klikk men individuelle venner , så fort at julebordene ikke er noe jeg blir invitert på. Kanskje litt trist men sånn er det nå og lever godt med det. Gift og 2 små barn og  Desember  er travel nok som den er:)

Anonymkode: 50630...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.14):

Hvordan definerer man egentlig "julebord" - hører noen på jobben samler venner og spiser sammen før jul og kaller det "julebord" - det er vel mer en fest/middag før jul. Jeg oppfater "julebord" som noe man gjør sammen med kolleger, foretningsforbindelser og andre man har et mer eller mindre profesjonelt forhold til, eller foreninger man er med i - f.eks. pensjonistlag...

Vel. Der jeg jobber har vi ofte hatt hyttetur som julebord. Med overnatting. Grøss. Jeg liker det ikke, men jeg er leder, så jeg må nesten være med. Synes det er slitsomt å omgås kolleger i mer enn ett døgn, uten mulighet for å treke seg tilbake.

Anonymkode: 292e9...eca

Enig i at hyttejulebord er grøss. Sjefen inviterte til hytta si en gang, da med overnatting, og søndagsfrokosten dagen etter var utrolig klein. Jeg hadde sett for meg hyggelig lunsjstemning rundt bordet, men det ble det absolutt ikke😬

Anonymkode: fbf63...111

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 17.44):

Enig i at hyttejulebord er grøss. Sjefen inviterte til hytta si en gang, da med overnatting, og søndagsfrokosten dagen etter var utrolig klein. Jeg hadde sett for meg hyggelig lunsjstemning rundt bordet, men det ble det absolutt ikke😬

Anonymkode: fbf63...111

Hehe uff, grøss og gru, det der blir for intimt ja, skjønner godt at det blir kleint.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke vært på noe julebord på mange år. Men i år er vi invitert på julebord på skolen til ene ungdommen som går på resturant fager

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...