AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #21 Del Skrevet 18. november 2024 Hans kropp, hans valg. Han poengterer ikke detaljene ved kroppen min heller. Det skal bare mangle. Hår skader ingen. Anonymkode: 411d8...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 18. november 2024 #22 Del Skrevet 18. november 2024 senior skrev (6 minutter siden): Jeg fjerner så godt jeg kan hos meg. Resten fjerner kona når hun klipper håret mitt, dvs snauklipper det lille som er igjen. Problemet er at på oss gamle mannfolk blir ofte hodehåret borte fordi det begynner å vokse innover og kommer ut gjennom ører og nese . . . Jeg pleier å si til fruen at jeg har like mye hår som før, bare at noe har flytta seg til ryggen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #23 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det søtt å ha en liten krattskog stikkende ut av ørene? Ts Anonymkode: 16c44...742 Jeg synes det er litt hyggelig bli eldre sammen 🥰 Anonymkode: c8544...e31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #24 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men du kaller det å forfalle. Kanskje de syns det naturlige er penest, og da hadde det jo vært frekt av konene å si i fra. Anonymkode: eda7c...c89 Men svettelukt hadde jeg ikke taklet. Det går ikke på utseende, men på hygiene. Anonymkode: eda7c...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #25 Del Skrevet 18. november 2024 Ja, jeg sier ifra. Hadde håpet han sa ifra hvis jeg hadde hatt hår stikkende ut fra nesa ute blant folk Anonymkode: c7964...793 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #26 Del Skrevet 18. november 2024 Like innafor det som å påpeke hårete legger eller bart på kvinner, i et godt forhold hjelper man hverandre Anonymkode: fa0e7...159 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #27 Del Skrevet 18. november 2024 Al Bundy skrev (6 minutter siden): enig! Fett hår og svettelukt er urenslighet, og det er ikke diskuterbart! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men svettelukt hadde jeg ikke taklet. Det går ikke på utseende, men på hygiene. Anonymkode: eda7c...c89 Har dere aldri jobbet hardt fysisk dere? Hvis jeg er ute og jobber fra 07 om morgenen, så lukter det såklart svette innen jeg er i dusjen kl 21. Eller om vi har sex når vi legger oss, så vil det fra starten av dagen allerede være 8 timer gammel svette. Kan ikke fly og vaske meg hver gang jeg blir svett, og å dusje én gang daglig ER å ha god hygiene (jeg dusjer selvsagt på kvelden slik at jeg legger meg ren i senga). Hilsen kvinne, som synes mannen er ekstra sexy når han ikke er nydusjet, og faktisk luktet mann 😌 Anonymkode: f151b...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #28 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men du kaller det å forfalle. Kanskje de syns det naturlige er penest, og da hadde det jo vært frekt av konene å si i fra. Anonymkode: eda7c...c89 Det må være lov å ha preferanser og også ha en åpen kommunikasjon på dette i et forhold. Om ikke forholdet tåler det så mener jeg oppriktig at forholdet er for skjørt til å kunne bli gammal i. Svettelukt er også naturlig så nei det naturlige er ikke alltid penest og at noe er naturlig er heller ikke et argument for at det skal være slik. Anonymkode: 913e6...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #29 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er litt hyggelig bli eldre sammen 🥰 Anonymkode: c8544...e31 Man trenger jo ikke å ha hår stikkende ut av alle åpninger fordi man blir eldre. Jeg synes det ser shabby og sjuskete ut, men det er jo flott hvis du liker det Ts Anonymkode: 16c44...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #30 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere aldri jobbet hardt fysisk dere? Hvis jeg er ute og jobber fra 07 om morgenen, så lukter det såklart svette innen jeg er i dusjen kl 21. Eller om vi har sex når vi legger oss, så vil det fra starten av dagen allerede være 8 timer gammel svette. Kan ikke fly og vaske meg hver gang jeg blir svett, og å dusje én gang daglig ER å ha god hygiene (jeg dusjer selvsagt på kvelden slik at jeg legger meg ren i senga). Hilsen kvinne, som synes mannen er ekstra sexy når han ikke er nydusjet, og faktisk luktet mann 😌 Anonymkode: f151b...4b6 Hva er lukten av en mann? Ts Anonymkode: 16c44...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #31 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er en sånn person som legger merke til små detaljer. Står jeg i køen på butikken kan jeg legge merke til menn som har hår stikkende ut av nesen, ørene, buskete lange øyenbryn eller fett hår/ og svettelukt. Flere av de står sammen med konen/ partner, og jeg forstår ikke at partner liker at utseendet forfaller når man drar på årene? For et par år siden begynte min samboer å få lange hår stikkende ut av øyenbrynene / hår i nesen og ett hår som vokste ut av øret, men han fjerner de regelmessig og de han ikke ser gir jeg beskjed om på en høflig måte. Han synes ikke det er noe pent med disse gammelmanns hårene han heller. Anonymkode: 16c44...742 Jepp, og håret i nakken. Dvs, jeg klipper mannen en gang i mnd, fikser linjene på skjegget, håret som vokser på ører og i nakke. Napper brynene hans også om jeg ser det trengst. Er spesielt allergisk mot frittvoksende hår nedover nakken. Liker at menn ser velstelte ut. Anonymkode: 9784d...30d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #32 Del Skrevet 18. november 2024 Gjorde det før, men nå gidder jeg ikke lenger å ta ansvar for at han ser velstelt ut. Anonymkode: 26762...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #33 Del Skrevet 18. november 2024 Hans valg. Men hår i øyenbrynene håper jeg i hvert fall han har. Anonymkode: cd556...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #34 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er lukten av en mann? Ts Anonymkode: 16c44...742 Naturlig lukt feks etter han har jobbet og brukt kroppen, og kanskje ikke dusjet på ti timer ☺️ Anonymkode: f151b...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #35 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjorde det før, men nå gidder jeg ikke lenger å ta ansvar for at han ser velstelt ut. Anonymkode: 26762...d33 Jeg tenker at det er jo jeg som skal se på han, og da liker jeg at de tingene ser bra ut. Pluss at jeg vet at mannen liker at jeg gjør disse tingene for han og at jeg bryr meg. ❤️ Anonymkode: 9784d...30d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #36 Del Skrevet 18. november 2024 Vi sier ifra begge to her og til jul ønsker han seg trimmer til nese og ører så det skal han få. Anonymkode: 6a614...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #37 Del Skrevet 18. november 2024 Aldri hatt en mann med det problemet. Eventuelt fikset de det i skjul 🤔 Anonymkode: 94a5d...8ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #38 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hans kropp, hans valg. Han poengterer ikke detaljene ved kroppen min heller. Det skal bare mangle. Hår skader ingen. Anonymkode: 411d8...b93 Da vi møttes for 15 år siden og vi begge var yngre (og penere), hadde han ikke hår som vokste ut her og der, og siden det er så enkelt å fjerne unødvendig hår, så gjør han det. Man har jo lyst å ta seg best mulig ut både for partner og seg selv Ts Anonymkode: 16c44...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #39 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke hvis man dusjer og steller seg daglig Ts Anonymkode: 16c44...742 Selvfølgelig vokser hår selv om man dusjer hver dag. Hvilken verden lever du egentlig i? Anonymkode: 05fcf...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #40 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): De må vel få bestemme over sitt eget utseende? Anonymkode: eda7c...c89 Ja, selvsagt, men det er jo ikke alle som tenker seg om. Jeg synes uansett det er ekkelt når øyebrynshår står rett ut, hår henger fra ørene og alle kan se nesehårene. Bart som går inn i munnen og ser ut til å inneholde middagen fra i går, osv. Joda, han bestemmer selv, men da må han heller ikke forvente at jeg har noe lyst på ham eller finner han attraktiv på noen som helst måte. Hans valg Anonymkode: be188...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå