AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #41 Del Skrevet 18. november 2024 Teoretisk sett skrev (1 time siden): Det er ikke bare menn som har disse utfordringene, har du lagt merke til det? Nei, men nå er det menn hun spør om…. Anonymkode: be188...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #42 Del Skrevet 18. november 2024 Nei, han har aldri ytret ønske om at slikt skal bemerkes. Da vil jeg anta at de hårene som er der, er av egen fri vilje. Det er mannen min og jeg synes han er drit deilig akkurat som han er. Anonymkode: a0f97...c86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #43 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig vokser hår selv om man dusjer hver dag. Hvilken verden lever du egentlig i? Anonymkode: 05fcf...aa3 Når jeg skriver "steller seg", så mener jeg trimme hår i nese, ører og hvor det trengs. Ts Anonymkode: 16c44...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #44 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hans kropp, hans valg. Han poengterer ikke detaljene ved kroppen min heller. Det skal bare mangle. Hår skader ingen. Anonymkode: 411d8...b93 Så du finner ham appetittlig uansett hvordan han ser ut. Han er heldig! Jeg hadde ikke klart å kysse mannen min eller finne ham noe som helst attraktiv med bart i munnen, nesehår som hang utenfor nesen så alle kunne se det også. Liker mannen min, med disse tingene synes jeg er ekkelt - dessverre. Og han velger selv, men da må han også forstå at jeg trekker meg unna. Anonymkode: be188...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #45 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, han har aldri ytret ønske om at slikt skal bemerkes. Da vil jeg anta at de hårene som er der, er av egen fri vilje. Det er mannen min og jeg synes han er drit deilig akkurat som han er. Anonymkode: a0f97...c86 Sexy mannen din men ekle ørehår, bart i munnen og nesehår som man kan flette. Vel, han er heldig. Jeg hadde synes det var ekkelt å være intim med en som ser ustelt ut. Gjør ikke det med vilje, men klarer det bare ikke. Anonymkode: be188...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #46 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du finner ham appetittlig uansett hvordan han ser ut. Han er heldig! Jeg hadde ikke klart å kysse mannen min eller finne ham noe som helst attraktiv med bart i munnen, nesehår som hang utenfor nesen så alle kunne se det også. Liker mannen min, med disse tingene synes jeg er ekkelt - dessverre. Og han velger selv, men da må han også forstå at jeg trekker meg unna. Anonymkode: be188...e36 Helt enig. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg ble sammen med en flott mann som ikke hadde hår stikkende ut av alle åpninger på hodet, og da ønsker jeg at han fjerner de når de dukker opp. Ts Anonymkode: 16c44...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #47 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sexy mannen din men ekle ørehår, bart i munnen og nesehår som man kan flette. Vel, han er heldig. Jeg hadde synes det var ekkelt å være intim med en som ser ustelt ut. Gjør ikke det med vilje, men klarer det bare ikke. Anonymkode: be188...e36 Jeg har ikke skrevet noe som helst om hvor han har hår, eller om dette er nye steder med hår. Hva du får ut av å tråkke på andre og være kvalm, kan man lure på. At du ikke tar din partner som de er, får være din partners problem. Jeg synes mannen min er dritsexy, er ikke det bare fint for meg når det er jeg som lever med ham? Og du.. ikke alle får helt vill hårvekst med alderen, så ta møkka di et annet sted 🤢 Anonymkode: a0f97...c86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. november 2024 #48 Del Skrevet 18. november 2024 Ørene og øyenbrynene kunne jeg ha hjulpet han med om han ønsket det. Nesegrevet sitt kan han fikse selv 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå