AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:45 #1 Del Skrevet mandag kl 18:45 Jeg er en sånn person som legger merke til små detaljer. Står jeg i køen på butikken kan jeg legge merke til menn som har hår stikkende ut av nesen, ørene, buskete lange øyenbryn eller fett hår/ og svettelukt. Flere av de står sammen med konen/ partner, og jeg forstår ikke at partner liker at utseendet forfaller når man drar på årene? For et par år siden begynte min samboer å få lange hår stikkende ut av øyenbrynene / hår i nesen og ett hår som vokste ut av øret, men han fjerner de regelmessig og de han ikke ser gir jeg beskjed om på en høflig måte. Han synes ikke det er noe pent med disse gammelmanns hårene han heller. Anonymkode: 16c44...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet mandag kl 18:48 #2 Del Skrevet mandag kl 18:48 Det er ikke bare menn som har disse utfordringene, har du lagt merke til det? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #3 Del Skrevet mandag kl 18:51 Jeg synes det er søtt 💕 (i ørene ihvertfall) Men jeg lar ham ta valget om å fjerne selv. Anonymkode: c8544...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet mandag kl 18:55 #4 Del Skrevet mandag kl 18:55 Jeg legger ikke merke til sånne ting i det hele tatt jeg, med mindre det stikker skikkelig hår ut av nesa. Så jeg sier ikke i fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:55 #5 Del Skrevet mandag kl 18:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er søtt 💕 (i ørene ihvertfall) Men jeg lar ham ta valget om å fjerne selv. Anonymkode: c8544...e31 Er det søtt å ha en liten krattskog stikkende ut av ørene? Ts Anonymkode: 16c44...742 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:56 #6 Del Skrevet mandag kl 18:56 Teoretisk sett skrev (7 minutter siden): Det er ikke bare menn som har disse utfordringene, har du lagt merke til det? Tenker du voksne damer som får mer hår i ansiktet? Ts Anonymkode: 16c44...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:57 #7 Del Skrevet mandag kl 18:57 De må vel få bestemme over sitt eget utseende? Anonymkode: eda7c...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:59 #8 Del Skrevet mandag kl 18:59 Det holder han styr på selv. Har to typer trimmere for kroppshår. Jeg hjelper han med nakken, det hender det at jeg må gi beskjed om. Anonymkode: c0ce5...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:59 #9 Del Skrevet mandag kl 18:59 Selvsagt! Har kjøpt han hårtrimmer til de formålene også! Fett hår og svettlukt har han ikke, da ville han ikke vært min mann. Anonymkode: d3ce4...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet mandag kl 18:59 #10 Del Skrevet mandag kl 18:59 alle mennesker, unge og gamle og av begge kjønn kan ha hårvekst her og der som er uønsket, også lukte svette og ha fett hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 #11 Del Skrevet mandag kl 19:00 Teoretisk sett skrev (Akkurat nå): alle mennesker, unge og gamle og av begge kjønn kan ha hårvekst her og der som er uønsket, også lukte svette og ha fett hår Ikke hvis man dusjer og steller seg daglig Ts Anonymkode: 16c44...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet mandag kl 19:00 #12 Del Skrevet mandag kl 19:00 Jeg fjerner så godt jeg kan hos meg. Resten fjerner kona når hun klipper håret mitt, dvs snauklipper det lille som er igjen. Problemet er at på oss gamle mannfolk blir ofte hodehåret borte fordi det begynner å vokse innover og kommer ut gjennom ører og nese . . . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:01 #13 Del Skrevet mandag kl 19:01 Ja jeg legger selvfølgelig merke til det, jeg er ikke blind. Og jeg ble ikke sammen med en gaupe så jeg har ingen interesse for at han skal gå rundt slik. Det ser jo helt jævlig ut på alle! Nesehår trimmer han selv, øyenbryn og ørehår klipper og barberer jeg for han. Anonymkode: 913e6...4b4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #14 Del Skrevet mandag kl 19:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De må vel få bestemme over sitt eget utseende? Anonymkode: eda7c...c89 Det er jo det de gjør også, siden de lar håret vokse fritt ut Ts Anonymkode: 16c44...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet mandag kl 19:02 #15 Del Skrevet mandag kl 19:02 Så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:03 #16 Del Skrevet mandag kl 19:03 Han vet det så godt selv, han er hårete overalt. Hva han velger å gjøre med det er opp til han. ....for det meste. Jeg hater å kysse han når han er skjeggete så da blir det lite kyssing.🙈 Anonymkode: ffe06...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet mandag kl 19:06 #17 Del Skrevet mandag kl 19:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke hvis man dusjer og steller seg daglig Ts Anonymkode: 16c44...742 enig! Fett hår og svettelukt er urenslighet, og det er ikke diskuterbart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:07 #18 Del Skrevet mandag kl 19:07 Ts her Jeg har ikke lyst på sex hvis mannen lukter sur svette eller gammelt underliv, og blir heller ikke tent hvis det stikker svarte lange hår ut av nesen/ øyebrynene. Anonymkode: 16c44...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:07 #19 Del Skrevet mandag kl 19:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo det de gjør også, siden de lar håret vokse fritt ut Ts Anonymkode: 16c44...742 Ja, men du kaller det å forfalle. Kanskje de syns det naturlige er penest, og da hadde det jo vært frekt av konene å si i fra. Anonymkode: eda7c...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenkoz Skrevet mandag kl 19:07 #20 Del Skrevet mandag kl 19:07 Jepp, plukker ørehår og klipper øyenbryn, på mannen min. Jeg sier ifra. Vi ler av det. Men, det går begge veiene. Han sier ifra når jeg har et hår en plass der det ikke skal være 😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå