Gå til innhold

Jobber i en barnehage, konflikt med styrer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber som pedagogisk leder i barnehage og er i konflikt med styrer da styrer mener jeg må ta ansvar for alt som har med tilrettelegging for barn som har behov for dette, men jeg har ikke tid og handlingsrom for dette ila dagen med alle arbeidsoppgaver som må gjøres. Det er heller ikke fysiske og planmessige muligheter for det vi skulle ha fått gjort av tiltak. Har prøvd å ta det opp med styrer men føler ikke at jeg blir hørt. Jeg ble sykemeldt i fjor vinter som følge av dette, var sykemeldt en lengre periode og er tilbake nå. Men kjenner det fort blir en negativ spiral som tærer på meg. Det er også mye sykdom generelt som medfører at vi ofte er for få ansatte på jobb. 
Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 83155...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart Norge har verdens høyeste sykefravær? 

Anonymkode: 5652f...ecb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du?

Anonymkode: 83155...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke ts men hva mente du egentlig med den kommentaren ? 

Anonymkode: 20445...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tipper du mener at hun sykemeldte seg for en «bagatell» siden du kommer med denne kommentaren. Hadde du vært klar over hvor sinnsykt tøft det er å jobbe i barnehage, og hvor psykisk nedbrutt man faktisk kan bli av en dårlig ledelse der man konstant er overarbeidet både hjemme og på jobb så kanskje du ville spart deg. 

Til TS, bytt jobb eller yrke. Jobber selv som pedleder og er nå sykemeldt med 0 plan om å komme tilbake, jeg orker rett og slett ikke mer. Dårlig arbeidsmiljø, dårlig ledelse, mailer og telefoner på fritiden. Et skikkelig drittyrke

Anonymkode: 0d82d...19e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler deg ts. Er ped.leder selv, og det er sjukt dårlig ledelse hvor jeg er. Gruer meg til hver eneste dag på jobb. Må bort fort som fy 

Anonymkode: 8bf10...cf3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...