Gå til innhold

Hvor mange grader har du satt på inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg sitter stort sett i 90 grader, og av og til 180 grader utover kvelden.

Anonymkode: 94a2f...7c7

Ikke 360?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 grader er det stilt inn på. Sitter i t-skjorte og er ganske varm som høygravid, men det må helst være litt grei temperatur for han jeg bor sammen med, som sitter i fleecegenser i samme temp 😅 

Anonymkode: 98dca...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 her. ALLTID! Er en som går ut i t skjorte når det er 0 grader! Orker sjelden lenge noe mer en 21 grader inne. Med mindre jeg er i sydligere strøk,da har jeg av en eller annen grunn større toleranse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmepumpa står på 22 grader, men det er litt kjølig. Kommer nok til å sette den opp et par grader ila uka, da det skal bli enda kaldere. 

Anonymkode: d4512...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke konkret temperatur, men jeg foretrekker det nok varmere enn de fleste.

Så hvis jeg skal tippe: 25-30 grader.

Har ingen varmeovner som viser temperatur i grader, men det meste står på "full guffe". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmepumpe på 23 og fyrer med ved i tillegg. Faktisk temp uten vedfyring er 19 grader så det er tjukke klær og pledd til jeg har fått varme fra vedovnen. 

Anonymkode: 3cb04...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. Jeg orker ikke en vinter til med blå lepper og iskalde hender på 22 😖 Skulle gjerne hatt 25-26, men fyrer med ved i tillegg innimellom.

Anonymkode: 22747...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Varmepumpa står på 22 grader, men det er litt kjølig. Kommer nok til å sette den opp et par grader ila uka, da det skal bli enda kaldere. 

Det er lurt å ha varmeovn i tillegg til varmepumpe, fremfor å sette opp tempen på varmepumpa har jeg fått beskjed om, fordi da slipper varmepumpa å jobbe så hardt. Det forlenger levetiden til varmepumoa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 grader fra 07.00 til 22.00, og nattsenking til 15 grader.

Badene har 23 grader, og ingen varme på soverom. 

Anonymkode: 2d7c9...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har 22 grader på varmepumpa. 

Anonymkode: 52773...5bc

23 grader, åpent ett vindu alle dører bortsett fra badene er åpne. Ingen varme på, bortsett fra termostatsyring på badegulv. 

Anonymkode: a062b...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er lurt å ha varmeovn i tillegg til varmepumpe, fremfor å sette opp tempen på varmepumpa har jeg fått beskjed om, fordi da slipper varmepumpa å jobbe så hardt. Det forlenger levetiden til varmepumoa. 

Det visste jeg ikke, takk for tips. Vi har varmeovner, men ikke engang tenkt på å slå dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...