AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:49 #1 Del Skrevet mandag kl 17:49 Hver kveld når jenta mi på 3.5 år skifter til pysj ser jeg i trusa hennes at hun har noe gul/hvit lignende flekker i trusa. Det er IKKE avføringsrester men er det utflod eller vet ikke helt hva jeg skal kalle det?? Pysj buksen hennes begynner også å lukte etter noen dagers bruk. Mens med guttungen vår er det ikke slik Anonymkode: 122b7...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:54 #2 Del Skrevet mandag kl 17:54 Altså, små jenter har jo også vagina, en vagina som "lever" og kontinuerlig støter ut celler fra slimhinnene innvending. Skjedeveggenes slimhinner fornyer seg hele tiden. Det er dette du ser i trusene hennes. Helt normalt. Anonymkode: 2aa46...e10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:03 #3 Del Skrevet mandag kl 18:03 Jenter har utflod helt fra de er født. Anonymkode: 1a677...04a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:07 #4 Del Skrevet mandag kl 18:07 Selvfølgelig. Anonymkode: 97f14...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:08 #5 Del Skrevet mandag kl 18:08 Små jenter kan og få sopp og andre underlivsplager. Se det an og bytt bukser til henne oftere. Anonymkode: 0a36c...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Ok jeg trodde man begynte å få utflod etter puberteten Anonymkode: 122b7...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok jeg trodde man begynte å få utflod etter puberteten Anonymkode: 122b7...9c6 Hvorfor det? Man fødes jo med vagina og livmor. Det er ikke slik at de blir utviklet i tenårene. Høres ut som du burde være mer nøye med hygienen til ungen også, så hun unngår sopp. Anonymkode: ddf80...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jenta mi på 6 har ikke utflod, da er det i såfall så minimalt at det ikke synes i trusa. Og om små jenter har er det nok i alle fall en kraftig økning i puberteten. Jeg ville i alle fall utelukket sopp eller lignende. Anonymkode: c880e...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Selvfølgelig. Vagina er selvrensende, og da kan det absolutt være man finner utflod selv hos de aller yngste. Som hos voksne, så har noen mye, andre lite - noen ser aldri noe til det. Men, hvis det er sånn at du tenker at det er uvanlig mye eller nyoppstått, så kan det jo være sopp, det kan hende hun går med undertøy som irriterer, vaskes for ofte og/eller med såpe. Den som sier at du må være mer nøye med hygiene for å unngå sopp: sopp er IKKE tegn på urenslighet. Tvert imot, for hyppig vask kan forårsake sopp. Anonymkode: 15dbd...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå