Snublefot62 Skrevet 18. november #21 Del Skrevet 18. november Du vil fort sitte igjen med skjegget fult av postkasser om du planlegger for at butikken godtar retur av alt du kjøper. Møbler som er montert skal det noe til for å få butikken til å ta tilbake da de må selge det som B-vare. Altså de må ta et tap. Det tapet kan du eventuelt ta selv ved å kjøpe møblene og selge de når du har solgt boligen. Tipset jeg føler har gitt meg mest over årene er heller å fjerne ting, enn å tilføre ting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #22 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men herregu det matcher ikke nå.. noe er eik noe er hvit noe er sort... skal fjerne en del men fint om det som står i alle fall har samme farge.. Har ikke elkjøp 90 dagers eller noe fornøyd garanti. Kan bruke airfryer, kaffetrakter, støvsuger i 90 dager og få penfer igjen. Sto tidligere masse B-varer på alle butikker som nettop har blitt returnert etter en testdrive.. kanskje de forandret på det?.. Anonymkode: 74025...70d ☝️👇 er ikke begge disse deg..? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg må da ha et sofabord og et stuebord med stoler i en stue gud så folk skal belære. Også er det nå sånn at de er av forskjellig slag og ikke "instavennlige". Haha det var svar på- ingenting kan returneres på elkjøp. Så klart skal jeg ikke style hus med støvsugere og airfryere 😂 Anonymkode: 74025...70d AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja for DET er ikke styrete å tømme huset først for å få en digital styling. Jeg har dessuten sett det på noen prosjekt ser helt jævlig ut.. Anonymkode: 74025...70d Ikke vet jeg, solgte huset som det var jeg. Vi hadde en av hver fant, tok duk på bordene og pledd på den styggeste sofaen. Hadde plastflasker ute i blomsterkasser og det var vel det. Solgte huset etter en visning til prisantydning. Eksen solgte huset i vår, han hadde en av hver fant og (etter min mening) for mange og for store møbler til leiligheten. Ble solgt etter andre visning. Har aldri møtt noen som styler huset i den grad du tenker. Noen nye putevar og ei sengeteppe, sure, men det du snakker om er for meg nokså fremmed og fjern. (Med trykk på.det siste med mindre dere har penger å svi av). Anonymkode: 8b9f4...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 18. november #23 Del Skrevet 18. november Plukk heller ting vekk og se om du kan få noe kult ut av det som står igjen. Folk flest prøver å se forbi møblene når de ser på annonser. De er mest som referanse for å se hvor stor plass det igjen på soverommet med en dobbeltseng eller om det er plass til spisebord på kjøkkenet. Style heller med grønne planter, puter og pledd. Vår forrige bolig var tom da vi kjøpte den og den vi bor i nå hadde noe fra hvert prestegjeld. Det er jo beliggenhet, rominndeling og størrelse som har mest å si. For all del, ikke lei inn møbler. Det er ganske tragisk å bla gjennom annonser som ser nesten like ut og med nærbilder av den samme stolen med pledd, roman og tekopp og kleine bildetekster. Det er ikke det som selger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #24 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ☝️👇 er ikke begge disse deg..? Ikke vet jeg, solgte huset som det var jeg. Vi hadde en av hver fant, tok duk på bordene og pledd på den styggeste sofaen. Hadde plastflasker ute i blomsterkasser og det var vel det. Solgte huset etter en visning til prisantydning. Eksen solgte huset i vår, han hadde en av hver fant og (etter min mening) for mange og for store møbler til leiligheten. Ble solgt etter andre visning. Har aldri møtt noen som styler huset i den grad du tenker. Noen nye putevar og ei sengeteppe, sure, men det du snakker om er for meg nokså fremmed og fjern. (Med trykk på.det siste med mindre dere har penger å svi av). Anonymkode: 8b9f4...42b Jo begge er meg, hva skal du frem til? Jeg spurte eller mente har noen møbel butikker samme policy som elkjøp- prøv i 90 dager, så svarte noen nei du får ikke levert noe på elkjøp. Neivel sånn var det i alle fall før fullt av brukte støvsugere i vår avdeling i alle fall. Vi kan godt invistere noe i noen møbler for å se det ekstra innbydende ut, om vi f.ex. kan få 200-300 000 mer enn om vi ikke gjør noen ting. Naboene solgte i sommer- en fullstylet gikk for 9.3 mens en annens var ikke stylet og gikk for 8.9. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. november #25 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo begge er meg, hva skal du frem til? Jeg spurte eller mente har noen møbel butikker samme policy som elkjøp- prøv i 90 dager, så svarte noen nei du får ikke levert noe på elkjøp. Neivel sånn var det i alle fall før fullt av brukte støvsugere i vår avdeling i alle fall. Vi kan godt invistere noe i noen møbler for å se det ekstra innbydende ut, om vi f.ex. kan få 200-300 000 mer enn om vi ikke gjør noen ting. Naboene solgte i sommer- en fullstylet gikk for 9.3 mens en annens var ikke stylet og gikk for 8.9. Anonymkode: 74025...70d Det er ingen garanti for at du får mer for boligen fordi du har stylet den. Du kan ha flaks. Eller uflaks. Det er og vanskelig å sammenligne boliger på den måten. Den til 9.3 kan ha vært den som låg lengst unna naboene. Eller hadde mest skygge på morgenen. Eller mest sol på morgenen om det var det kjøperen var på jakt etter. Eller lettest snuplass +++. Eller bare tilfeldig hvem som kom på visningene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #26 Del Skrevet 18. november Ville heller sett etter ting som gis bort og selges rimelig på Finn. Anonymkode: 7b972...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #27 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo begge er meg, hva skal du frem til? Jeg spurte eller mente har noen møbel butikker samme policy som elkjøp- prøv i 90 dager, så svarte noen nei du får ikke levert noe på elkjøp. Neivel sånn var det i alle fall før fullt av brukte støvsugere i vår avdeling i alle fall. Vi kan godt invistere noe i noen møbler for å se det ekstra innbydende ut, om vi f.ex. kan få 200-300 000 mer enn om vi ikke gjør noen ting. Naboene solgte i sommer- en fullstylet gikk for 9.3 mens en annens var ikke stylet og gikk for 8.9. Anonymkode: 74025...70d Hva med å kjøpe en sofa brukt på Finn? Gitt at du ikke gjør et fullstendig bomkjøp, så får du gjerne solgt den igjen for samme pris du kjøpte for. Kjøp en sofa som er veldig populær, som du vet du blir kvitt igjen enkelt, et eller annet fra Slettevoll eller noe. Er jo det stylistene bruker. Sleng på en designer lenestol, egget, safaristolen, le corboousier, eller er ikke stressless så pop igjen nå forresten - et eller annet du får solgt lett. Det er ikke idiotsikkert opplegg, men det bør gå om man kan litt om møbler og bruktmarkedet. Så lenge du er likvid nok til at du kan sitte på de møblene litt om de ikke blir revet av hylla med en gang. Alternativ 2: Kjøp noe råbillig eller på gis bort, som bare er litt sånn rett form og størrelse. Style med tepper og puter. Når det kommer til styling, så er jeg enig i at det generelt sett hjelper - men det trenger ikke være så dyre ting. Har du litt peiling selv så kan du gjør mye med lite. Og det viktigste med boligstyling er egentlig å fjerne, ikke legge til. Stygg TV-benk? Ta den bort. Du trenger ikke TV engang, stylister fjerner dem ofte. Sett et speil eller noe kunst der. Voila. Og ofte går det nok helt fint uten styling også. Mange kommer til å se for seg egne møbler der. Jeg har kjøpt en leilighet som var stylet dårlig, og jeg måtte jo jobbe med å se forbi møblene. Anonymkode: c1452...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #28 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å kjøpe en sofa brukt på Finn? Gitt at du ikke gjør et fullstendig bomkjøp, så får du gjerne solgt den igjen for samme pris du kjøpte for. Kjøp en sofa som er veldig populær, som du vet du blir kvitt igjen enkelt, et eller annet fra Slettevoll eller noe. Er jo det stylistene bruker. Sleng på en designer lenestol, egget, safaristolen, le corboousier, eller er ikke stressless så pop igjen nå forresten - et eller annet du får solgt lett. Det er ikke idiotsikkert opplegg, men det bør gå om man kan litt om møbler og bruktmarkedet. Så lenge du er likvid nok til at du kan sitte på de møblene litt om de ikke blir revet av hylla med en gang. Alternativ 2: Kjøp noe råbillig eller på gis bort, som bare er litt sånn rett form og størrelse. Style med tepper og puter. Når det kommer til styling, så er jeg enig i at det generelt sett hjelper - men det trenger ikke være så dyre ting. Har du litt peiling selv så kan du gjør mye med lite. Og det viktigste med boligstyling er egentlig å fjerne, ikke legge til. Stygg TV-benk? Ta den bort. Du trenger ikke TV engang, stylister fjerner dem ofte. Sett et speil eller noe kunst der. Voila. Og ofte går det nok helt fint uten styling også. Mange kommer til å se for seg egne møbler der. Jeg har kjøpt en leilighet som var stylet dårlig, og jeg måtte jo jobbe med å se forbi møblene. Anonymkode: c1452...659 Setter pris på et adekvat råd, men det er såpass dårlige tider for folk flest nå at jeg ser ting ligger på finn måned etter måned, man risikerer å bli sittende med det leeenge. Vi har en fin 2 år gammel dyr sofa, litt stor for å være med på styling bare.. også er det tv benk fra ikea helt ok men ikke styling vennlig.. så måtte jeg ha et sofabord i riktige dimensjoner, da ble det den jeg fant. Helt ok men matcher ikke tv benk i fargen 😂 sånn går nu dager.. Man kan si at ingen ser på styling eller dine møbler, men jeg vet selv at når jeg kikker på boliger og kommer over furu møblert eller overmøblert eller helt umøblert hus så blir jeg automatisk mindre interessert. Når folk handler bolig handler det ofte om følelser. Får man ikke riktkg vibe blar man forbi. Vi selger et "andregangshjem" for nybakte foreldre eller de som skal stifte familie. Da er det ofte folk i sent 20 tidlig 30, de er litt opptatt av riktig vibe. Synes i alle fall jeg. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #29 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei men herregu det matcher ikke nå.. noe er eik noe er hvit noe er sort... skal fjerne en del men fint om det som står i alle fall har samme farge.. Har ikke elkjøp 90 dagers eller noe fornøyd garanti. Kan bruke airfryer, kaffetrakter, støvsuger i 90 dager og få penfer igjen. Sto tidligere masse B-varer på alle butikker som nettop har blitt returnert etter en testdrive.. kanskje de forandret på det?.. Anonymkode: 74025...70d Om de fortsatt har det, så har de garantert også fortsatt en klausul om at misbruk av ordningen ikke er tillatt og at man kan nektes å returnere varer med åpent kjøp. Jeg tror ikke det skal så veldig mange varer til, før de nekter innbytte. Anonymkode: ffe4d...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #30 Del Skrevet 18. november Snublefot62 skrev (24 minutter siden): Det er ingen garanti for at du får mer for boligen fordi du har stylet den. Du kan ha flaks. Eller uflaks. Det er og vanskelig å sammenligne boliger på den måten. Den til 9.3 kan ha vært den som låg lengst unna naboene. Eller hadde mest skygge på morgenen. Eller mest sol på morgenen om det var det kjøperen var på jakt etter. Eller lettest snuplass +++. Eller bare tilfeldig hvem som kom på visningene. Kan skjønne at man tenker sånn! Men det jeg vet er at de er helt identiske bygget samme år. Den som gikk for 9.3 har mye mer innsyn og naboer tettere rundt seg. Men det har bodd folk i den, har malt med koselige myntre farger og satt i fine møbler og bilder og tepper og gardiner og alt det der..Den som ble solgt for 8.9 ligger litt mer for seg selv, men var invisteringsobjekt som var leid ut siste årene, leietakere flyttet ut før den ble lagt ut. Hvite vegger og kjedelig fast inredning, så kom det et styling selskap og stylet med luftmadrasser rett på gulvet.. tiny tiny sofa med kanskje 2 pynteputer. Litt for minimalistisk.. Gjorde ganske dårlig jobb synes jeg... Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #31 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om de fortsatt har det, så har de garantert også fortsatt en klausul om at misbruk av ordningen ikke er tillatt og at man kan nektes å returnere varer med åpent kjøp. Jeg tror ikke det skal så veldig mange varer til, før de nekter innbytte. Anonymkode: ffe4d...d07 Også fortsatt klausul? Har de hatt det? Jeg har returnert noe der før, som ikke fungerte som jeg hadde trodd. det var en wifi router med dårlig dekning tror jeg. Aldri hørt om at nå har jeg bare så så mange ganger igjen jeg kan gjør det før det regnes som misbruk.. Et annet tips er å handle annen hver gang på power. De har nemlig samme garanti 50 dagers åpent kjøp. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #32 Del Skrevet 20. november Da jeg solgte sist hadde jeg ikke proff styling, men den ble likevel solgt etter 1 visning. Anonymkode: 7d4d0...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 20. november #33 Del Skrevet 20. november Jeg betalte et stylingfirma. De kom med møbler, planter, malerier, puter, ja alt mulig rart. Det kosta 30 000 kr, men var verdt hver krone. Solgte nemlig for godt over takst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå