Gå til innhold

Etter en dårlig dag på jobben, hvilken is går du for?

Gjest *Jenny*

Anbefalte innlegg

Den med færrest kalorier. I tillegg til dårlig dag kan jeg ikke bli enda feitere også. Det hadde vært tragisk. 

Anonymkode: 06eca...489

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunhilde skrev (5 minutter siden):

Jeg skulle ønske det ikke var slik, men jeg kan ALLTID spise is. Det er aldri for varmt og aldri for kaldt. :ler: Is er (dessverre) min store svakhet.

Det sagt, så spiser jeg ikke is hver dag, men kanskje hver uke. Jeg kjøper ofte is som helgekos i stedet for sjokolade eller smågodt. Jeg tror aldri jeg blir lei av is.

Jeg og elsker is, men kulden stopper meg 🥶 Jeg skjønner hvorfor du tenker is er så godt 😋🥰 Jeg synes det er nydelig med litt is til ettermiddagskaffen om sommeren, og skulle gjerne hatt det til helgekos i vinterhalvåret. Dumt det er blitt så dyrt med de mer oppgraderte utgavene, men det er sikkert bra for oss at det er det 🤣:spise:😋

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem, selvfølgelig. Å sutte på en isbit er ikke det samme. Jeg er ikke så kresen på iskremen. Jeg liker nesten alle. Bortsett fra hvis det er kaffe eller skogsbær. Jeg bor på landet, så det er ikke veldig godt utvalg. Så jeg tar en premium av det de har. Appelsin og sjokolade til Royal var tilbake i år og den er jo nyyydelig. 

Anonymkode: 318a9...5b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dum strategi å spise is som plaster på en dårlig dag. Tror jeg står over og tar meg en gåtur eller et varmt bad i stedet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy tråd. For øvrig større sannsynlighet for at jeg tyr til en monster/battery, evt. vaniljefudge, hvit sjokolade, kick, tyrkisk peber eller pulverpadder.

Men hvis jeg skulle velge en is: solo-isen 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det alt for kaldt for iskrem for meg. Men hadde det vært sommer så hadde jeg gått på McDonalds og kjøpt en softis med sjokoladesaus og karamellsaus. 

Anonymkode: b95b8...ee4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Iskrem, selvfølgelig. Å sutte på en isbit er ikke det samme. Jeg er ikke så kresen på iskremen. Jeg liker nesten alle. Bortsett fra hvis det er kaffe eller skogsbær. Jeg bor på landet, så det er ikke veldig godt utvalg. Så jeg tar en premium av det de har. Appelsin og sjokolade til Royal var tilbake i år og den er jo nyyydelig. 

Anonymkode: 318a9...5b4

Hurra! Det hadde jeg ikke fått med meg. Skjønte aldri hvorfor de sluttet å lage en så god is. Ekstra god nyhet etter at Hennig-Olsen ødela sjokoladeisen med sjokoladebiter. Den nye er helt ordinær.

Anonymkode: ca351...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort glass rødvin og litt mørk sjokolade

Anonymkode: 9a0dc...e8c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisanna skrev (På 19.11.2024 den 8.06):

Gøy tråd. For øvrig større sannsynlighet for at jeg tyr til en monster/battery,

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Jenny*
AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 20.07):

Den med færrest kalorier. I tillegg til dårlig dag kan jeg ikke bli enda feitere også. Det hadde vært tragisk. 

Anonymkode: 06eca...489

Jeg er feit og har ingenting å tape. Jeg bare finner måter å nyte livet når livet er kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...