AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Sist jeg fikk bostøtte så var det en sum i tillegg til den vanlige bostøtten. Så hadde jeg en periode jeg ikke fikk noe støtte for så å få hele 200 kr nå. Står at man får et fastsatt beløp som strømstøtte, men utbetalingen er allikevel på 200kr som vanlig.. noen som har fått vedtak som kan forklare for meg? Anonymkode: 35696...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden nei strømstøtte på bostøtte var tom. Mars 2024 og den rødgrønne regjeringen som er nå har ikke forlenget. de blå innførte den i 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden monican94 skrev (21 minutter siden): nei strømstøtte på bostøtte var tom. Mars 2024 og den rødgrønne regjeringen som er nå har ikke forlenget. de blå innførte den i 2020 Men det står jo i vedtaket at du får et fastsatt beløp til oppvarming? Anonymkode: 35696...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men det står jo i vedtaket at du får et fastsatt beløp til oppvarming? Anonymkode: 35696...4ad nei, det står at de legger til grunn 589kr mnd i utgiftene du har til bolig. Altså om du betaler 6000 i husleie legger de på de 589 og legger til grunn 6589 i utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden monican94 skrev (2 minutter siden): nei, det står at de legger til grunn 589kr mnd i utgiftene du har til bolig. Altså om du betaler 6000 i husleie legger de på de 589 og legger til grunn 6589 i utgifter. Ahh ok, takk. Så de bare tar bort alt som vanlig altså. Anonymkode: 35696...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ahh ok, takk. Så de bare tar bort alt som vanlig altså. Anonymkode: 35696...4ad ja, de rødgrønne hjelper bare de rike må du huske.. og husk det til neste valg når de lover gull og grønne skoger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden monican94 skrev (6 minutter siden): ja, de rødgrønne hjelper bare de rike må du huske.. og husk det til neste valg når de lover gull og grønne skoger. De har aldri fått og får aldri min stemme gitt Anonymkode: 35696...4ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Hva gjør dere andre som mistet alt i våres? ( ja, jeg får 200 nå da men ja..) mistet 3000 kr allikevel.. har dere råd til å skru på varmen? Anonymkode: 35696...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden monican94 skrev (22 minutter siden): ja, de rødgrønne hjelper bare de rike må du huske.. og husk det til neste valg når de lover gull og grønne skoger. Hva er dette, bakvendtland? 🙃 Anonymkode: 58138...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå