AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hva ville stått på menyen? Middag og dessert? Anonymkode: f9e6c...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Taco på fredag med hjemmelagde lefser og kryddel, surdeigspizza stekt i pizzaovnen med en god rødvin på lørdag og svinesteik med tradisjons tilbehør (hjemmelaget) på søndag. Det er enkelt å lage både surkål, rødkål og medisterpølser for ikke å snakke om hasselbakte poteter og rabbestappe.. Søndagsdesserten ville vært minipavlova med friske bær laget av kikerter Anonymkode: 44a8a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Brødskiver og kaffe. Spiser ikke varmmat i ukedagene. Anonymkode: a2b9a...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brødskiver og kaffe. Spiser ikke varmmat i ukedagene. Anonymkode: a2b9a...fc1 helgen står det... ikke ukedagene.. Men jeg må si jeg er nyfiken på hvorfor du ikke spiser varmmat i uken? Anonymkode: 44a8a...3a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Taco til middag og en fruktsalat med is til dessert. På fredag. Biff med asparges og potetbåter med rødvinssaus og pannacotta til dessert med evt en fruktmos av resterende frukt fra fredag som topping på lørdag Om de blir til middag på søndag også så hadde jeg nok servert pasta bolognese med parmesan eller en suppe. Anonymkode: 1a9c4...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden En god viltgryte med sellerirotmos, dampet gulrot og rosenkål. Tyttebærsyltetøy på siden. Appelsinfromasje med revet sjokolade på toppen. Anonymkode: cc5bc...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): helgen står det... ikke ukedagene.. Men jeg må si jeg er nyfiken på hvorfor du ikke spiser varmmat i uken? Anonymkode: 44a8a...3a3 Økonomi. Anonymkode: a2b9a...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva ville stått på menyen? Middag og dessert? Anonymkode: f9e6c...893 Ville gått ut og spist! En gylden anledning til å kose seg sammen på en billig restaurant. Se på folk, prate og ta et glass vin. ❤️ Anonymkode: 673e0...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Økonomi. Anonymkode: a2b9a...fc1 Det er dyrere å spise brød og pålegg, enn å lage seg litt grøt eller grønnsaker med nudler og krydder. Just sayin'. Anonymkode: 673e0...8f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Baccalao. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er dyrere å spise brød og pålegg, enn å lage seg litt grøt eller grønnsaker med nudler og krydder. Just sayin'. Anonymkode: 673e0...8f6 Ikke hjemmelaget. Just sayin'! Men hey, du har nok mer peil på mitt budsjett enn meg, så tusen takk for rause tips jeg ikke bare om 🙏 Anonymkode: a2b9a...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Brødskiver og kaffe. Spiser ikke varmmat i ukedagene. Anonymkode: a2b9a...fc1 Alle dager er ukedager. Jeg antar du mener hverdager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Brødskiver og kaffe. Spiser ikke varmmat i ukedagene. Anonymkode: a2b9a...fc1 Så hvis du hadde fått gjester en helg fra fredag til søndag hadde du utelukkende servert brødskiver og kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Ris med kyllinggryte er min signaturrett så det får man nesten alltid hos meg. Eller lasagne. Anonymkode: 6d8d5...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ris med kyllinggryte er min signaturrett så det får man nesten alltid hos meg. Eller lasagne. Anonymkode: 6d8d5...bb9 Kyllinggryte er godt. Kan du dele oppskrift? Anonymkode: f9e6c...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Økonomi. Anonymkode: a2b9a...fc1 I følge denne koster hjembakt brød mellom 10 og 20 kr i ingredienser, avhengig av hva du bruker.. de billigste kneipene osv koster det samme, så kommer pålegget i tillegg til hvert måltid og det faktum at det metter mindre osv osv. Til sammenligning kan du lage middag for under 50 kroner om du legger litt innsats i handlingen.. Ikke fordi jeg har en mening om din økonomi eller dine valg - men jeg tror at mange som sparer penger sparer på feil sted ganske ofte, og mat er ett av dem. Anonymkode: 44a8a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Ville nok servert det samme som vi uansett har planlagt. Steam buns med fritert kylling og syltede grønnsaker, med chilimajones. Svinestek med syltet løk, rødkål, potetmos og saus. (mulig slengt på en syrlig dessert) Ørret med aspargespure og smørdampede asparges, og perlepoteter. Ut og spise lunsj lørdag. Sen søndagsbrunch med mye godt, laks, egg, søndag. Anonymkode: 45896...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Taco fredag, tjukk 90-tallspizza på lørdag, viltpølser med hjemmelaget potetstappe på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Fredag hjemme lager pizza Lørdag elgbiff, kokt potet, ovnsbakte grønsaker og hjemme lager Béarnaisesaus Søndag svinesteik, kokt poter og surkål og saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26 minutter siden #20 Del Skrevet 26 minutter siden Fredag, nachos Lørdag , lasagne Søndag, kremet pasta med laks, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå