Gå til innhold

Skal slå opp med noen og trenger råd

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du det bra? 

Anonymkode: 293ac...b0a

Takk som spør :) Det går bra med meg. Jeg håper det går bra med henne. 

Anonymkode: daf36...4f4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk som spør :) Det går bra med meg. Jeg håper det går bra med henne. 

Bra 😊 Du virker veldig fin, så det er kanskje tøfft, men det var det riktige å gjøre. Det blir feil å forbli når man vet at det ikke er riktig. 

Beklager om jeg/vi bidro til at det tok slutt på en måte du kanskje ikke finner ro med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremstår veldig ryddig og realt av deg å gjøre det på måten du gjorde.
Virker det på deg som hun får "closure" ( i mangel på et ord som beskriver det samme)? Ro, er det kanskje et dekkende ord? At hun forstår hva som skjedde og hvorfor det ble slik, kan hjelpe henne å gå videre i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bra 😊 Du virker veldig fin, så det er kanskje tøfft, men det var det riktige å gjøre. Det blir feil å forbli når man vet at det ikke er riktig. 

Beklager om jeg/vi bidro til at det tok slutt på en måte du kanskje ikke finner ro med. 

Du/dere hjalp meg. 
Det ble ikke slutten jeg håpet på, men man kan ikke akkurat velge det.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Te- Presten skrev (8 minutter siden):

Virker det på deg som hun får "closure" ( i mangel på et ord som beskriver det samme)? Ro, er det kanskje et dekkende ord? At hun forstår hva som skjedde og hvorfor det ble slik, kan hjelpe henne å gå videre i ettertid.

Jeg håper hun får closure. Hun er en nydelig og fantastisk jente, men vi passer bare ikke sammen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg håper hun får closure. Hun er en nydelig og fantastisk jente, men vi passer bare ikke sammen.

I tip my hat to you.
Det er langt flere som burde vekte om man virkelig passer sammen tyngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Te- Presten skrev (19 minutter siden):

I tip my hat to you.
Det er langt flere som burde vekte om man virkelig passer sammen tyngre.

image.gif.0a9acb6517a6a1240dfb27c4d8600d77.gif

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te- Presten skrev (2 timer siden):

Virker som TS er en ryddig person - Jeg mener flere bør stå i det ubehaget ved å ende et forhold. I dag er det ofte man "fader" eller "ghoster" - for noen gir ikke det en avslutting, men heller et håp om at en vakker dag... Om man er forelsket så klart - har man ikke på de rosa brillene så er det tydelig at vedkommende er en dust om h*n bare fordufter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har jeg fortalt at vi trengte å snakke sammen. Hun var ikke interessert i å møtes for å snakke. Så nå er det slutt over meldinger.

Jeg er som henne. Jeg ville syntes det var bedre å få beskjeden på telefon, eller i melding. Du kan like godt forklare hva du tenker da, som at du skal dra på besøk til henne.

Da kan hun slippe å måtte "holde maska" til du har dratt. Hun er sikkert skuffet over at det gikk slik som dette, men da kan hun få sørge over det i fred.

Anonymkode: 2b96e...818

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Av ren nysgjerrighet hva skjedde? Hvis vi damer kan være både fantastiske og nydelige uten at det er nok for et stabilt forhold så er det ikke så mye håp? 😉

Anonymkode: a2a62...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Av ren nysgjerrighet hva skjedde? Hvis vi damer kan være både fantastiske og nydelige uten at det er nok for et stabilt forhold så er det ikke så mye håp? 😉

Anonymkode: a2a62...2fc

Les noe av det første jeg skrev. Hun er ei nydelig jente og en fantastisk person, men vi passer ikke sammen.
Vi har ikke noe til felles. Vi liker ikke de samme tingene, den samme musikken, de samme filmene osv. 
Hun kan være en utrolig person, men hvis vi ikke liker de samme tingene så vil ikke et forhold fungere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Les noe av det første jeg skrev. Hun er ei nydelig jente og en fantastisk person, men vi passer ikke sammen.
Vi har ikke noe til felles. Vi liker ikke de samme tingene, den samme musikken, de samme filmene osv. 
Hun kan være en utrolig person, men hvis vi ikke liker de samme tingene så vil ikke et forhold fungere.

Ikke gidd å forklare i detalj her inne. Du har vært åpen og ærlig nok med både henne og oss. Det står stor respekt av måten du håndterer dette på. Og selv om hun muligens har det tøft nå gjør du det lettere også for henne på sikt ved at du er såpass ærlig som du er. Noen ganger utvikler ikke ting seg som man ønsker og også håper på. Man har ikke gjort noe galt fordi om følelser forsvinner underveis. Jeg skrev tidligere at jeg har både avvist og blitt avvist. Dette innebærer selvsagt at jeg har blitt både såret og også har såret noen selv uten at jeg noengang har gått inn i relasjoner med feil intensjoner. Du ga dette en sjanse, men det fungerer dessverre ikke for deg. Ta vare på din egen selvrespekt også oppi det hele. Noen ganger pleaser man for mye av redsel for å såre andre og det er det ikke verdt. Du har verdt real - hva enn hun sitter igjen med av tenker senere er utenfor din kontroll nå. Du har vært så ryddig som det går an å være ut fra situasjonen dere står i. La dette få bearbeides og gå videre når du er klar for det. Til syvende og sist er det viktigst å være tro mot seg selv, helst uten å tråkke på andre underveis. Om noen blir såret/skuffet kan du ikke ta ansvar for. Du har ikke tråkket på noen - tvert om. Jeg mener seriøst at du fremstår som en skikkelig bra fyr!!

Anonymkode: df3b8...b60

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke gidd å forklare i detalj her inne. Du har vært åpen og ærlig nok med både henne og oss. Det står stor respekt av måten du håndterer dette på. Og selv om hun muligens har det tøft nå gjør du det lettere også for henne på sikt ved at du er såpass ærlig som du er. Noen ganger utvikler ikke ting seg som man ønsker og også håper på. Man har ikke gjort noe galt fordi om følelser forsvinner underveis. Jeg skrev tidligere at jeg har både avvist og blitt avvist. Dette innebærer selvsagt at jeg har blitt både såret og også har såret noen selv uten at jeg noengang har gått inn i relasjoner med feil intensjoner. Du ga dette en sjanse, men det fungerer dessverre ikke for deg. Ta vare på din egen selvrespekt også oppi det hele. Noen ganger pleaser man for mye av redsel for å såre andre og det er det ikke verdt. Du har verdt real - hva enn hun sitter igjen med av tenker senere er utenfor din kontroll nå. Du har vært så ryddig som det går an å være ut fra situasjonen dere står i. La dette få bearbeides og gå videre når du er klar for det. Til syvende og sist er det viktigst å være tro mot seg selv, helst uten å tråkke på andre underveis. Om noen blir såret/skuffet kan du ikke ta ansvar for. Du har ikke tråkket på noen - tvert om. Jeg mener seriøst at du fremstår som en skikkelig bra fyr!!

Anonymkode: df3b8...b60

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal svare. Jeg er ordløs. Jeg setter så stor pris på det du har skrevet. Tusen takk. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...