AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Del Skrevet 18. november 2024 Leste en artikkel om at som regel er kjæresten finere enn elskerinna. Stemmer dette i deres tilfelle? Anonymkode: bc472...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Del Skrevet 18. november 2024 Nei, ikke i de tilfellene jeg vet om. Anonymkode: 92c80...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Vel…eksmannen min bedro meg for ei dame som i alle fall ikke var finere enn meg for å si det sånn, men mulig de hadde en unik connection. Kjenner en fyr nå som er gift med en nydelig kone, jeg kjenner henne ikke men har også hørt hun er utrolig trivelig. Han driver febrilsk å prøver å ordne seg elskerinne, deriblant meg. Vil si at jeg på ingen måte er finere enn henne. Noen av de han flørter med er under hennes liga så til de grader. Tror bare han er en kåt fyr, akkurat som min eks mann Anonymkode: 62360...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 Det kommer jo helt an på hvilket utseende man liker, og hva man spesifikt tenner på. Men det er jo også godt mulig ei elskerinne gir mannen mye mer enn dama på ulike plan, sånn at utseendet i seg selv ikke er så veldig viktig. Anonymkode: 5a09a...659 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Fin har jo like mange definisjoner som folk på planeten.. trolig er det noe fint der man ikke ser i partner, siden man er utro.. Anonymkode: 8856d...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg er ikke i den situasjonen, men jeg kjenner til tilfeller. Noen menn velger seg koner de vil bli sett med, som passer inn, som representerer dem godt og som løfter dem. Så har de kanskje en annen de har bedre sex med, mer og prate om, lik humor osv. Anonymkode: 91034...5f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 Kommer nok helt an på motivet til mannen. Om han er kynisk og bare vil ligge rundt, så er det logisk at han velger en som ikke er like flott som den han har en seriøs relasjon til. Dersom det er snakk om at mannen har falt for en annen, så kan nok elskerinnen være både penere og mindre pen, alt ettersom hva han faller for. Han jeg holdt på med (følelser fra begges side) hadde en kone som nok var hakket under meg, men ikke sånn veldig mye under. Hun var normalvektig, men hakket dvaskere og mindre trent enn meg, samtidig mindre kvinnelig figur. Hun hadde mer anlegg for rynker under øynene osv. Egentlig var det mer personligheten min som skilte seg ut i positiv retning for han, men han valgte til slutt å bli hos kona fordi det var lettest med tanke på barn. Han var misfornøyd med en del ting i forholdet, men ikke misfornøyd nok til at det var verdt å snu hele livet på hodet. Anonymkode: 1e78a...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #8 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel…eksmannen min bedro meg for ei dame som i alle fall ikke var finere enn meg for å si det sånn, men mulig de hadde en unik connection. Kjenner en fyr nå som er gift med en nydelig kone, jeg kjenner henne ikke men har også hørt hun er utrolig trivelig. Han driver febrilsk å prøver å ordne seg elskerinne, deriblant meg. Vil si at jeg på ingen måte er finere enn henne. Noen av de han flørter med er under hennes liga så til de grader. Tror bare han er en kåt fyr, akkurat som min eks mann Anonymkode: 62360...a8d Fortell henne det. Anonymkode: 2128f...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #9 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fortell henne det. Anonymkode: 2128f...7d7 Nei…jeg orker ikke drama, jeg har fortalt han at jeg vil ha meg frabedt slike tilnærmelser. Det er han jeg kjenner, ikke henne. Anonymkode: 62360...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #10 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg hadde ett seksuelt forhold til en mann som var gift med ei vakker og slank dame. Jeg har ordinært utseende og er overvektig. Det varte noen år Anonymkode: 4d1aa...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #11 Del Skrevet 19. november 2024 Jaa, kona hans er mye penere enn meg. Anonymkode: ec599...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #12 Del Skrevet 19. november 2024 En vakker kone kan være seksuelt død. Anonymkode: afc8d...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #13 Del Skrevet 19. november 2024 Er vel noe i det, siden jeg er mye mer kresen til en fast partner enn til en tilfeldig forbindelse, der kun sexen og spenningen betyr noe. Anonymkode: d66f1...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #14 Del Skrevet 19. november 2024 Det er jo fordi de aller aller fleste menn ikke kan få bedre damer enn den de er sammen med. Ellers hadde dem jo vært sammen med ei finere i utgangspunktet. Anonymkode: 90ac1...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå