AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har fått en stor gammel settekasse som er fra et trykkeri i Nederland. Den er over 100 år gammel, lysebrun, velholdt og har et håndtak på ene siden. Jeg har ikke så mange miniatyr ting, men tenker at jeg kan legge inn en liten figur, en gammel pilleeske i metall, et lite bilde ol. Hva har du i din settekasse? Anonymkode: 1e52a...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Er vel ingen som har sånt skrot lenger Anonymkode: f7ed5...0e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er vel ingen som har sånt skrot lenger Anonymkode: f7ed5...0e4 Det er dine ord, men jeg synes det er koselig å ha det på veggen hvis man har personlige ting i den Ts Anonymkode: 1e52a...f1c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Husker jeg samlet på det på 80- og 90-tallet. Har dessverre ikke bilde av den. Men jeg tror nok du må vente en stund på bilder av folks nåværende settekasser, for det er rett og slett ikke moderne lenger, og ikke så mange har dem lenger i dagens interiør. Men jeg minnes min med gode minner. Samlet på gjenstander å ha i den, små figurer av keramikk, som en kattepus-figur eller tekanne i miniatyr osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ingen som har sånt skrot lenger Anonymkode: f7ed5...0e4 En 100 år gammel nederlandsk settekasse går ikke under kategorien "skrot". 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): En 100 år gammel nederlandsk settekasse går ikke under kategorien "skrot". Joda. Gammelt skrot til og med Anonymkode: f7ed5...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er dine ord, men jeg synes det er koselig å ha det på veggen hvis man har personlige ting i den Ts Anonymkode: 1e52a...f1c Er det personlige ting da, hvis du leter etter ting som passer inn i den...? 😅 Anonymkode: b1d38...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått en stor gammel settekasse som er fra et trykkeri i Nederland. Den er over 100 år gammel, lysebrun, velholdt og har et håndtak på ene siden. Jeg har ikke så mange miniatyr ting, men tenker at jeg kan legge inn en liten figur, en gammel pilleeske i metall, et lite bilde ol. Hva har du i din settekasse? Anonymkode: 1e52a...f1c Settekassen er pakket ned i boden. Alle småtingene fra reiser ol. Ligger og pakket ned. Lenge siden jeg så en eneste en settekasse hos noen. Hva du ønsker å ha på veggen og i din settekasse må du finne ut av selv. Anonymkode: 852e3...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Er det personlige ting da, hvis du leter etter ting som passer inn i den...? 😅 Anonymkode: b1d38...648 Både og Ts Anonymkode: 1e52a...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Der satte du meg på en idé! 😃 Jeg fikk en settekasse på midten av 80-tallet, og den fulgte med meg gjennom mange år og flere flyttinger. Til slutt i 2006 endte den på loftet i barndomshjemmet mitt i forbindelse med en flytting. Der tror jeg den ligger fortsatt. Kanskje på tide å finne den fram igjen? 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fått en stor gammel settekasse som er fra et trykkeri i Nederland. Den er over 100 år gammel, lysebrun, velholdt og har et håndtak på ene siden. Jeg har ikke så mange miniatyr ting, men tenker at jeg kan legge inn en liten figur, en gammel pilleeske i metall, et lite bilde ol. Hva har du i din settekasse? Anonymkode: 1e52a...f1c Den høres kjempefin ut! Heldig du er, ikke mange som har en sånn type settekasse! Anonymkode: 50c66...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk nettopp en gammel settekasse av foreldrene mine. Dessverre krasjet fargen helt med fargen på veggen. Den så alt for oransj ut i forhold til den brune veggen med litt gråskjær i. Hadde veldig lyst til å henge den opp, så vet ikke hva jeg gjør nå. Male den er uaktuelt, det samme med å male veggen. Koselig med settekasse. Anonymkode: 5b704...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har for vane å plukke med meg en liten sten, hver gang jeg går en tur som betyr noe for meg. Etterhvert har det blitt mange stener. Jeg ønsker meg en settekasse å putte stenene i. Akkurat nå ligger de i en stor glasskrukke, men jeg tror stenene blir lettere å huske på i en settekasse. Anonymkode: 2b72c...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Den høres kjempefin ut! Heldig du er, ikke mange som har en sånn type settekasse! Anonymkode: 50c66...86b Den ble kjøpt for 1000 kr av en samler, og jeg fikk den i presang av min kjære Ts Anonymkode: 1e52a...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #15 Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk nettopp en gammel settekasse av foreldrene mine. Dessverre krasjet fargen helt med fargen på veggen. Den så alt for oransj ut i forhold til den brune veggen med litt gråskjær i. Hadde veldig lyst til å henge den opp, så vet ikke hva jeg gjør nå. Male den er uaktuelt, det samme med å male veggen. Koselig med settekasse. Anonymkode: 5b704...5be Hva med å bruke spraymaling? Anonymkode: 8f22a...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #16 Del Skrevet 34 minutter siden Hva i all verden er settekasse?? Anonymkode: 1b555...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå