Gå til innhold

Alder og dating

remix2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er gubbelukt for noe? Betyr det at han ga blaffen i personlig hygiene etter han fylte 40?

Jeg jobber i et mannsdominert miljø der mange er i 40-årene, og de er sporty og jeg vil nesten påstå i sin beste alder... Masse livserfaring og en rolig trygghet som veldig mange menn i 25-30-årene ikke har. Ikke lukter de vondt, heller. 

Må si at jeg reagerer på at man anses nærmest som en 90-åring når man er i 40-årene. Skjønner at man må være litt enkel for å tenke slik.

Anonymkode: 06937...ae2

Jeg sier ikke at andre menn eldes så fort som exen min gjorde, men det har satt spor i meg. Han ble veldig fort gammel kanskje mye pga sykdom. Han er 53 nå men ser ut som nærmere 70… føler den lukta er litt som på gamlehjem, han lukter ikke skittent bare gammelt.

Anonymkode: 3e66b...121

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er visst ingen fasit med meg. For jeg har alltid likt jevnaldrende til eldre menn, var forlovet med en som var 1 år eldre. Da det ble slutt ble jeg forelsket i en 10 år eldre enn meg, så ble jeg forelsket i en 10 år yngre som jeg var kjæreste med 1 år. Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke orket stress i fremtiden der han dumper meg for ei yngre, men han er den jeg har hatt det best og mest morsomt med, selv om jeg savnet litt mer modenhet der. 

Anonymkode: 77dfa...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så tungt mye som skal klaffe med en mann at jeg forsøker å ikke henge meg opp i alder. Så mine flørter har vært fra 18 til 67 i alder. Samtidig har jeg avvist veldig mange under 26, nokså rutinemessig på ung alder. De eldre mennene blir avvist grunnet holdninger og oppførsel. Da jeg var singel i 30 årene var det i tillegg helt umulig å få tak i jevnaldrende mannfolk! Nå i 40 - årene er det skilte, enkemenn og noen sene etternølere som endelig i en alder av 40 er klar for å snuse på kvinnfolk, så det ser litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri tenkt på alder, men utenom én så har de vært 7 år eldre👀 Det har vært helt tilfeldig.

Nåværende kjæreste er 7 år eldre enn meg🤷

Anonymkode: d2632...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K22 her,

Har datet litt forskjellig, men trives best med den som er 3-6 år eldre enn meg:) Har også forsøkt en 1 år yngre mann, og en 11 år eldre, men verken eller var helt min kopp med te.

Anonymkode: 75419...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...