Gå til innhold

Alder og dating

remix2020

Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske «openminded» voksen mann som syns det kunne være interessant å høre hvordan kvinner velger og hvorfor.

Noen velger yngre menn

(5-10 år yngre)

Noen velger eldre menn

(10-15 år eldre)

Noen velger menn på samme alder.

(0-4 år +/-)

Dating og valg av kjæreste endrer seg nok med alderen og det kunne jo vært interessant å høre hvorfor noen velger som de gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid gått for menn på min egen alder eller noen år opp. Så ble jeg 30 og kunne gå ned noen år. Til ca 27. Og opp til 37. Nå som 32 er det det samme, 3 år ned eller MAX 7 år opp. Foretrekker menn på ca 30, menn eldes foooort i den alderen, få som ser bra ut. 

Lurer på om mange lyver på alderen på tinder, for får opp menn som det står 37-39 på, men jeg hadde gjetta minst 45

Anonymkode: 37380...c7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(0-4+-)

Liker rundt min alder, fordi jeg føler meg mest hjemme med og mest tiltrukket av dem. Er ikke et aktivt valg, er bare dem jeg er åpen for naturlig.

Det er også aldersforskjellen jeg har vokst opp med at mamma har hatt med sine partnere. Hun og pappa er like gamle. Usikker om det betyr noe, for damer er det jo tydeligvis litt typisk å like noen nærmere sin alder i de undersøkelsenene. 

K 30. 

Anonymkode: e40f5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker fra -2 til + 5. Tenker at man har mer til felles da. Men ifølge noen bør kvinner på min alder, jeg er 47, satse på + 10 som et minimum. Får mest oppmerksomhet fra menn rundt 60.

Anonymkode: 22401...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Foretrekker fra -2 til + 5. Tenker at man har mer til felles da. Men ifølge noen bør kvinner på min alder, jeg er 47, satse på + 10 som et minimum. Får mest oppmerksomhet fra menn rundt 60.

Du må ikke like dem, fordi de liker deg. Jeg får ikke oppmerksomhet av noen som 30(Er også litt utilgjengelig) men skal holde ut til jeg møter noen jeg også liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må ikke like dem, fordi de liker deg. Jeg får ikke oppmerksomhet av noen som 30(Er også litt utilgjengelig) men skal holde ut til jeg møter noen jeg også liker.

Nei, jeg er tålmodig og venter på noen som passer for meg ☺️ Jeg er ikke så veldig tilgjengelig jeg heller, kanskje vi skal våge oss litt mer frem 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker yngre enn meg etter å ha vært gift med en som var 7 år eldre i mange år. Han ble veldig fort veldig gammel å når han passerte 40  begynnte han å få «gubbelukt»🤢og andre gubbetegn. Så jeg takler ikke menn som er eldre enn meg lenger. 5-10 år yngre er fint, sjelden jeg ser noen intressante på min alder men det hender jo selvsagt. Men ved minste gubbetegn er det over å ut. (Jeg er 47 forøvrig)

Anonymkode: 3e66b...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg foretrekker yngre enn meg etter å ha vært gift med en som var 7 år eldre i mange år. Han ble veldig fort veldig gammel å når han passerte 40  begynnte han å få «gubbelukt»🤢og andre gubbetegn. Så jeg takler ikke menn som er eldre enn meg lenger. 5-10 år yngre er fint, sjelden jeg ser noen intressante på min alder men det hender jo selvsagt. Men ved minste gubbetegn er det over å ut. (Jeg er 47 forøvrig)

Anonymkode: 3e66b...121

Gubbetegn, er det en greie? Alle forfaller jo med alderen. 

Anonymkode: 675f7...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, jeg er tålmodig og venter på noen som passer for meg ☺️ Jeg er ikke så veldig tilgjengelig jeg heller, kanskje vi skal våge oss litt mer frem 😊

Åh, godt å høre 😄 

God ide, det er nok det som mangler 😊 Vi bør hjelpe våre fremtidige litt mer enn vi gjør 😅 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Gubbetegn, er det en greie? Alle forfaller jo med alderen. 

Menn blir veldig «satt» vil ikke prøve nye ting, bare være hjemme og sitte i sofaen. Også det fysiske da, pondus/ølmage og måne eller høye viker (hadde de enda innsett det og fjernet håret) 

Det er alt for tidlig i 35-40 årene altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn blir veldig «satt» vil ikke prøve nye ting, bare være hjemme og sitte i sofaen. Også det fysiske da, pondus/ølmage og måne eller høye viker (hadde de enda innsett det og fjernet håret) 

Det er alt for tidlig i 35-40 årene altså 

Joda. Men etter å ha vært her på forumet i over 10 år nå så ser jeg at det samme gjelder gjerne motsatt også, damer blir «kjerringer». Er ikke bare menn som blir gamle og dropper å ta vare på seg selv. 

Menn som mister håret før 60-års alderen og ikke kler å fjerne alt, burde etter min mening, (hvis økonomien tillater det) ta hårtransplantasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (3 timer siden):

Jeg er en ganske «openminded» voksen mann som syns det kunne være interessant å høre hvordan kvinner velger og hvorfor.

Noen velger yngre menn

(5-10 år yngre)

Noen velger eldre menn

(10-15 år eldre)

Noen velger menn på samme alder.

(0-4 år +/-)

Dating og valg av kjæreste endrer seg nok med alderen og det kunne jo vært interessant å høre hvorfor noen velger som de gjør. 

Så når en kvinne velger en yngre mann, så er det 5-10 år yngre, men når en mann skal ha yngre så er det 10-15 år yngre?? 

Det er vel ikke akkurat å være open minded? 

Men uansett; jeg tenker man er litt tett i nøtta om man velger etter alder. Man liker en mann og så får man vurdere om alder en en hindring.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...