AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg (kvinne) er 29 år og har de siste mnd. møtt en mann på 41 år. Jeg merker jeg liker han veldig godt, vi har god kjemi og jeg har aldri opplevd å kunne prate så åpent og ærlig med en mann før. Det virker som han har veldig mye av der jeg ser etter. Det jeg er bekymret for er aldersspennet, han har også barn fra før, men han kunne vært villig til å få flere dersom ting skulle klaffe bra mellom oss. Hva tenker folk om denne aldersforskjellen? Burde jeg ha is i magen eller har noen erfaringer med at en slik aldersforskjell ikke trenger å bety så mye? På forhånd takk for svar og tanker. Anonymkode: 2f252...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det er innafor! Mannen i mitt liv, som jeg fikk tre barn med, er 11 år eldre enn meg. Anonymkode: 896a9...ba1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tenker at så lenge begge er 25 og oppover, er alder ingen hindring. Anonymkode: 72429...21e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Min mann er 11 år yngre enn meg. Vi har levd sammen i snart 20 år. Anonymkode: b04c4...70a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg (kvinne) er 29 år og har de siste mnd. møtt en mann på 41 år. Jeg merker jeg liker han veldig godt, vi har god kjemi og jeg har aldri opplevd å kunne prate så åpent og ærlig med en mann før. Det virker som han har veldig mye av der jeg ser etter. Det jeg er bekymret for er aldersspennet, han har også barn fra før, men han kunne vært villig til å få flere dersom ting skulle klaffe bra mellom oss. Hva tenker folk om denne aldersforskjellen? Burde jeg ha is i magen eller har noen erfaringer med at en slik aldersforskjell ikke trenger å bety så mye? På forhånd takk for svar og tanker. Anonymkode: 2f252...4aa Det er for lite kjærlighet i verden, ikke for mye. Hvis du har det bra med dette mennesket så sats på det. Anonymkode: 42d97...243 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Ville aldri gjort det, den aldersforskjellen vil bli høyst merkbar om 10 - 15 år. Anonymkode: ccc18...161 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Har han hengeballer? Anonymkode: 58088...b2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville aldri gjort det, den aldersforskjellen vil bli høyst merkbar om 10 - 15 år. Anonymkode: ccc18...161 Ja bare se på Olav Thon og kona, der var det 17 år. Veldig merkbart. Not. Anonymkode: 8b718...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja bare se på Olav Thon og kona, der var det 17 år. Veldig merkbart. Not. Anonymkode: 8b718...907 ...eh...litt merkbart var det vel, i hvert fall rent visuelt? Regner dessuten med at denne 41-åringen ikke innehar Olav Thons (økonomiske) kvaliteter? Anonymkode: ccc18...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja bare se på Olav Thon og kona, der var det 17 år. Veldig merkbart. Not. Anonymkode: 8b718...907 Synes I grunn det er meget merkbart jeg.. 😂personlig synes jeg 5-7 år pluss/ minus er maks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja bare se på Olav Thon og kona, der var det 17 år. Veldig merkbart. Not. Anonymkode: 8b718...907 Vel. Nå oppnådde jo Olav Thon også en ganske så mye høyere levealder enn en gjennomsnittlig nordmann. Det "vanlige" med en slik aldersforskjell er at du blir enke før du når pensjonsalder. Anonymkode: bdd9b...fbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hadde kjæreste på 42 da jeg var 29. Tenkte ikke det var noe problem da, men her en dag tenkte jeg på at han er nå 56. Og det føltes mye eldre nå😂 Ble ikke slutt pga alder, så jeg tenker ikke det er et problem hvis verdier og ønsker passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Det er helt greit nå og i ca 20-25 år frem i tid. Så blir det antakelig et problem. Du må nesten velge om du er fornøyd med det, eller om du ser for deg en pensjonisttilværelse sammen med partneren. Statistisk vil du bli enke eller ha en partner i redusert forfatning før du selv blir pensjonist med en mann som er 11 år eldre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Det er veldig merkbart når en blir godt voksen. Når du er 70 er han 82, eller 80 og 92… Anonymkode: 20b50...dc2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Min mann er 14 år yngre enn meg. Funker bra det. Anonymkode: f2e66...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker at så lenge begge er 25 og oppover, er alder ingen hindring. Anonymkode: 72429...21e Dette. Alt som betyr noe TS, er om han gjør deg lykkelig! Masse lykke til og kos deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker at så lenge begge er 25 og oppover, er alder ingen hindring. Anonymkode: 72429...21e Enig, men hadde aldri vært interessert i en på 41 i en alder av 32 selv. Skjønner ikke hvorfor damer vil seg selv «så vondt» Anonymkode: 87187...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Har du et veldig stort ønske om barn, så hadde jeg vært skeptisk. For er lett for han å si han er åpen for flere barn, men om 4-5 år, når det er naturlig at dere skulle prøve, så har han blitt 45/46 år, og barna hans har blitt eldre, og mye mer selvstendige. Jeg ble selv singel i starten av 30 årene, hadde 2 barn, møtte en mann som ønsket seg barn. Minste minn var da 3 år, og jeg tanken på en til var jeg åpen for. Men etter 3 år sammen, så hadde minste startet på skolen, barna mine var da 6 og 11 år. Og jeg hadde mer frihet, alt var lettere og de var selvstendige. Så jeg startet å angre meg, og forholdet tok slutt grunnet det. Anonymkode: 6c870...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Jeg lurer på hvordan folk kommer frem til at det IKKE er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): ...eh...litt merkbart var det vel, i hvert fall rent visuelt? Regner dessuten med at denne 41-åringen ikke innehar Olav Thons (økonomiske) kvaliteter? Anonymkode: ccc18...161 Ok, så ble han muligens litt tregere til beins omtrent da han pensjonerte seg i en alder av 99, men tror de hadde det fint sammen før det. Anonymkode: 8b718...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå