Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskulis skrev (3 timer siden):

Det er ganske åpenbart at vi ikke blir enige. Men det jeg sa består for min del. Man kan fint greie seg uten sex, og samtidig ha noen ønsker/krav/behov om man har tilgang på sex. Det ene utelukker ikke det andre.

Det virker jo veldig slik utifra det du skrev i akkurat denne kommentaren.

Anonymkode: ce953...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er rart at ikke en eneste I den andre tråden sier de hadde brydd seg om menn sluttet å ha sex med dem, mens nesten alle i denne tråden sier ts må dumpe mannen fordi han har for liten pikk.

Må lage en egen tråd om denne motsetningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (55 minutter siden):

Ja dette er forundrende.

Vi vet at de fleste kvinner kommer av å stimulere clitoris uten noen som helst form for penetrering. Selvom en større dildo kanskje er ideelt, så fungerer alikevel clitoris + 1-2 fingre for mange.

Så når de sier at under gjennomsnittet eller mikro gir de ingenting, så virker ikke dette oppriktig.

Jeg tror et problem som ofte oppstår er at kvinnen er vant til større, og mindre oppleves derfor som skuffende og det bekrefter tanken om at liten penis er dårlig. Men så kan det være at det var skuffende ikke nødvendigvis fordi liten faktisk er dårligere, men fordi det var uvant.

Men så lenge kvinner ikke gir han flere sjanser, eller bruker dildo i mellomtiden. Så gjør hun det ikke mulig for seg selv å tilpasse seg mindre.

Det er synd fordi det er kanskje titusenvis av kvinner der ute som etter et ONS eller et forhold med en ellers god mann, som de forlot altfor tidlig. Som går rundt og tror at liten penis er dårlig når det kanskje ikke skulle annet til enn å gi det tid.

Men om sexen bare skal innebære at jeg stimulerer klitoris og bruker dildo kan jeg gjøre dette alene. 

Jeg har aldri hatt sex med en mann som har noe som kan karakteriseres som en veldig stor penis, stort sett helt vanlige til mindre. Mindre er ikke noe problem, men veldig liten blir et problem. For meg. Jeg ga min date tid også, prøvde å komme over det og se forbi akkurat den utfordringen. Men det gikk ikke 🤷‍♀️

Anonymkode: 9b40c...992

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bruke sleeve

Gjør virkelig folk det??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt en mann med mikropenis over Usikre menn med et peniskompleks uavhengig av størrelse….Hver gang.

Noe av det mest usexy jeg vet om er usikre «menn» med peniskompleks.

For meg personlig spiller penisstørrelse null og niks, så lenge den ikke er for stor. Da er samleie bare ubehagelig, samleie blir for omstendelig og spontan sex umulig.

Noen menn virker å tro at penisen er en slags tryllestav kvinner bare elsker.. Det er bare en penis. Er virkelig ikke noe viktig greie💁🏼‍♀️

Anonymkode: 7dd72...c26

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville valgt en mann med mikropenis over Usikre menn med et peniskompleks uavhengig av størrelse….Hver gang.

For meg personlig spiller penisstørrelse null og niks, så lenge den ikke er for stor. Da er samleie bare ubehagelig, samleie blir for omstendelig og spontan sex umulig.

Noen menn virker å tro at penisen er en slags tryllestav kvinner bare elsker.. Det er bare en penis. Er virkelig ikke noe viktig greie💁🏼‍♀️

For deg 😄 Men ja, vi kvinner er veldig forskjellige, så tror fint menn med mindre penis skal klare å finne seg en kvinne de passer godt med 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ga min date tid også, prøvde å komme over det og se forbi akkurat den utfordringen. Men det gikk ikke 🤷‍♀️

I mellomtiden var du åpen for at dette kom til å fungere, hadde ingen negative tanker om at den var for liten og tanker om at det hadde vært bedre om den var litt større

Fordi skal du virkelig være åpen, så kan det ikke være tvil, fordi tvil setter spor. Også ender det med at du kanskje er litt mindre tent under samleie pga tvilen også blir det mindre godt av den grunn.

Du kan heller ikke tilpasse deg størrelsen on du i mellomtiden fullfører med et større leketøy, eller bruker det på egenhånd (Jeg sier ikke at du gjorde dette, bare utforsker alle muligheter).

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men om sexen bare skal innebære at jeg stimulerer klitoris og bruker dildo kan jeg gjøre dette alene

Selvfølgelig innebærer det ikke bare det. Forspill, oral sex, anal, kyssing, kosing og sikkert mye mer.

Men om du kommer i mål på egenhånd med clitoris + 1-2 fingre (Selvom det ikke er like godt som en større penis eller dildo). Men at det er godt nok, så skulle vel han sin penis være det også?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (3 minutter siden):

I mellomtiden var du åpen for at dette kom til å fungere, hadde ingen negative tanker om at den var for liten og tanker om at det hadde vært bedre om den var litt større

Fordi skal du virkelig være åpen, så kan det ikke være tvil, fordi tvil setter spor. Også ender det med at du kanskje er litt mindre tent under samleie pga tvilen også blir det mindre godt av den grunn.

Du kan heller ikke tilpasse deg størrelsen on du i mellomtiden fullfører med et større leketøy, eller bruker det på egenhånd (Jeg sier ikke at du gjorde dette, bare utforsker alle muligheter).

Selvfølgelig innebærer det ikke bare det. Forspill, oral sex, anal, kyssing, kosing og sikkert mye mer.

Men om du kommer i mål på egenhånd med clitoris + 1-2 fingre (Selvom det ikke er like godt som en større penis eller dildo). Men at det er godt nok, så skulle vel han sin penis være det også?

Nei, det tror jeg er ganske vanskelig å få til, altså å ha null bekymringer rundt noe som plager en. Så zen er ikke jeg. Jeg blir alltid veldig tent, så det har aldri vært noe problem. Jeg eier heller ikke noen dildo/leketøy og bruker kun hånda, så det var ikke noen problemstilling at jeg ikke "vennet meg til" størrelsen hans. 

Klart jeg kommer i mål med hånda mi, men om sexlivet mitt skal være helt uten penis i vagina, som er det jeg absolutt liker best ved sex, kan jeg heller la være. Det er ikke godt nok for meg, men det må jo til når jeg er kåt. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (2 timer siden):

Fingre og tunge som beveger seg på utsiden er en helt annen stimuli enn PIV.

-Noen kvinner foretrekker denne typen stimuli og trenger ikke/bryr seg ikke om penetrerende sex
-Noen kvinner har stort utbytte av penetrering nesten uansett størrelse på penis
-Noen kvinner er mindre følsomme i vagina/trenger mer stimuli/er «videre» og har en minimumstørrelse for at det skal fungere.

De første kvinnene her er ikke bedre mennesker enn siste. Alle har preferanser som utelukker andre for ting de ikke kan for. Forhold, også rene seksuelle, skal være gjensidig ønsket av begge.

Så kan man jo forsøke å tenke seg at man snakker til sin egen sønn/datter/venn/noen man er glad i, før man kommer med negative karakteristikker og latterliggjøring av kroppene til folk. Ikke ok. Jeg som kvinne opplever at menn er verst her (for mørkt underliv/for løs/utpult/biffgardiner osv). Mange menn vil sikkert være uenig. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (31 minutter siden):

De første kvinnene her er ikke bedre mennesker enn siste. Alle har preferanser som utelukker andre for ting de ikke kan for.

Om du knuser færre hjerter, fordi du evner å elske andre mennesker for mer. Så er jo det positivt, altså "bedre".

Preferanser er uansett ikke alt eller ingenting. Jeg har mat preferanser. Klassisk Grandiosa er langt nede på listen, men det er ikke dårlig.

Jeg har veldig lyst på sex. Men kjærlighet er så utrolig mye mer og gir ikke opp på den jeg elsker bare fordi det ikke er perfekt sex.

Selvom hun ikke lot meg penetrere. Om det er pga vaginisme, traumer, eller hvilken som helst annen årsak (Trenger ikke grunn engang). Så vil vi sammen alikevel få sex til å fungere, fordi det er mye annet enn PIV sex.

Så det er for meg helt uforståelig at noen vil gi opp kjærligheten med noen de elsker og mener ellers er fantastisk. Bare fordi det ikke er perfekt sex. Det er et åpenbart valg å gi opp den "perfekte sexen" og alikevel komme langt med leketøy, sleeves og alternativer til PIV. Om det betyr å bevare et forhold som ellers er ganske bra.

Bimbo skrev (52 minutter siden):

Så kan man jo forsøke å tenke seg at man snakker til sin egen sønn/datter/venn/noen man er glad i

Godt råd og det kan brukes til mer enn bare sex/kropp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (1 time siden):

Om du knuser færre hjerter, fordi du evner å elske andre mennesker for mer. Så er jo det positivt, altså "bedre".

Preferanser er uansett ikke alt eller ingenting. Jeg har mat preferanser. Klassisk Grandiosa er langt nede på listen, men det er ikke dårlig.

Jeg har veldig lyst på sex. Men kjærlighet er så utrolig mye mer og gir ikke opp på den jeg elsker bare fordi det ikke er perfekt sex.

Selvom hun ikke lot meg penetrere. Om det er pga vaginisme, traumer, eller hvilken som helst annen årsak (Trenger ikke grunn engang). Så vil vi sammen alikevel få sex til å fungere, fordi det er mye annet enn PIV sex.

Så det er for meg helt uforståelig at noen vil gi opp kjærligheten med noen de elsker og mener ellers er fantastisk. Bare fordi det ikke er perfekt sex. Det er et åpenbart valg å gi opp den "perfekte sexen" og alikevel komme langt med leketøy, sleeves og alternativer til PIV. Om det betyr å bevare et forhold som ellers er ganske bra.

Godt råd og det kan brukes til mer enn bare sex/kropp.

Men det er jo deg. For andre er piv avgjørende, det er det som virkelig tenner meg. Jeg dropper heller sex helt enn å ha sex uten det. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For andre er piv avgjørende

For noen så er økonomi avgjørende. Men så rammer en katastrofe som sender oss tilbake til middelalderen, også innser du etterhvert at det er ikke penger det handler om, men at dere har hverandre og elsker hverandre. Så tilpasser du deg den nye virkeligheten og dere holder sammen.

Så man kan faktisk velge og holde på kjærligheten og gjøre det beste ut av det seksuelt, eller droppe sex helt (Om å bruke dildo alene er bedre enn å gjøre det sammen med den du elsker + oral sex, kyssing osv🤷‍♀️ Da høres du ut som en trassig unge som heller lar være å spise en helt alminnelig pizza, bare fordi mamma hadde glemt å kjøpe pepperoni og måtte lage pizza'n uten det som topping).

Så nei, det er ikke avgjørende. Det er ikke umulig å være i et forhold uten stor kuk. Det er derimot enkelt å se forlate forholdet for å se etter andre muligheter (Som du selvsagt står fritt til). Men du er ikke tvunget til å forlate partneren, det er et valg du tar, og derfor ikke avgjørende.

Du snakker som at ikke finnes andre muligheter og at å være i forholdet er umulig. Igjen du står fritt til å dra. Men forholdet er ikke umulig, det er ikke sant. Jeg er veldig opptatt (Som du ser) av at folk ikke forteller seg selv løgner, for det har man ikke godt av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og vi menn hater usikre kvinner, som aldri er fornøyd med seg selv og må ha lyset av. Det er nok av de, det skal jeg love deg! Men det må vi jo menn bare akseptere slikt i følge kvinne logikken her inne

Anonymkode: b7b8f...b13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (8 timer siden):

Ja dette er forundrende.

Vi vet at de fleste kvinner kommer av å stimulere clitoris uten noen som helst form for penetrering. Selvom en større dildo kanskje er ideelt, så fungerer alikevel clitoris + 1-2 fingre for mange.

Så når de sier at under gjennomsnittet eller mikro gir de ingenting, så virker ikke dette oppriktig.

Jeg tror et problem som ofte oppstår er at kvinnen er vant til større, og mindre oppleves derfor som skuffende og det bekrefter tanken om at liten penis er dårlig. Men så kan det være at det var skuffende ikke nødvendigvis fordi liten faktisk er dårligere, men fordi det var uvant.

Men så lenge kvinner ikke gir han flere sjanser, eller bruker dildo i mellomtiden. Så gjør hun det ikke mulig for seg selv å tilpasse seg mindre.

Det er synd fordi det er kanskje titusenvis av kvinner der ute som etter et ONS eller et forhold med en ellers god mann, som de forlot altfor tidlig. Som går rundt og tror at liten penis er dårlig når det kanskje ikke skulle annet til enn å gi det tid.

Til å være mann og jomfru er du ekstremt belærende om hvordan kvinner opplever egen kropp i seksuell setting.

Og som kvinne med 20 seksuelt aktive år på baken opplever jeg det som provoserende å lese, for "rådene" dine bærer veldig preg av at dette er noe du ikke har peiling på. Så mitt råd til deg er å heller tilby råd om temaer du faktisk har erfaring med. For dette forstår du ikke. Det du publiserer her kan leses av andre som heller ikke har peiling, og gi dem helt feil inntrykk av både kvinner og sex og kjemi, og det vil gi dem dårligere sjanser i det virkelige liv utenfor internett. Hvis du er interessert eller nysgjerrig på disse tingene kan du heller spørre i egne tråder, heller enn å legge frem påstander basert på antakelser. 

Anonymkode: 295bf...f1a

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til å være mann og jomfru er du ekstremt belærende om hvordan kvinner opplever egen kropp i seksuell setting.

Og som kvinne med 20 seksuelt aktive år på baken opplever jeg det som provoserende å lese, for "rådene" dine bærer veldig preg av at dette er noe du ikke har peiling på. Så mitt råd til deg er å heller tilby råd om temaer du faktisk har erfaring med. For dette forstår du ikke. Det du publiserer her kan leses av andre som heller ikke har peiling, og gi dem helt feil inntrykk av både kvinner og sex og kjemi, og det vil gi dem dårligere sjanser i det virkelige liv utenfor internett. Hvis du er interessert eller nysgjerrig på disse tingene kan du heller spørre i egne tråder, heller enn å legge frem påstander basert på antakelser. 

Dette. Er jo helt meningsløst å gi råd om noen en har null erfaring med. Jeg tar ikke imot råd om hva som er best for mitt sexliv som kvinne fra en mann som er 40+ og jomfru. 

Anonymkode: c958b...982

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nettopp av kvinner, jeg har lest at man kommer langt med stimulering av clitoris + 1-2 fingre.

Jeg trenger ikke å være kvinne eller hatt sex for å forstå at man blir vant til ting og at i møte med noe man ikke er vant til, så kan det oppleves som skuffende fordi det er uvant og ikke nødvendigvis fordi det faktisk er dårlig.

Feks: Jeg brukte å være skuffet over at mat var for lite saltet og måtte nesten alltid ha på extra salt. Jeg sluttet å gjøre dette i en periode, også begynte jeg å sette pris på maten slik den var tilberedt. Også startet jeg å salte igjen, fordi extra salt bare er bedre (Det er kanskje større penis også). Men erfaringen var uansett at man kan tilpasse seg.

Jeg fortsetter å stå ved at det er synd om en mann eller kvinne, lar kjærligheten falle på form til underlivet eller kropp generelt (Særlig det man ikke kan endre, eller forvente at noen skal endre). Om dere vil skyte meg for dette, vær så god.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (Akkurat nå):

Det er nettopp av kvinner, jeg har lest at man kommer langt med stimulering av clitoris + 1-2 fingre.

Jeg trenger ikke å være kvinne eller hatt sex for å forstå at man blir vant til ting og at i møte med noe man ikke er vant til, så kan det oppleves som skuffende fordi det er uvant og ikke nødvendigvis fordi det faktisk er dårlig.

Feks: Jeg brukte å være skuffet over at mat var for lite saltet og måtte nesten alltid ha på extra salt. Jeg sluttet å gjøre dette i en periode, også begynte jeg å sette pris på maten slik den var tilberedt. Også startet jeg å salte igjen, fordi extra salt bare er bedre (Det er kanskje større penis også). Men erfaringen var uansett at man kan tilpasse seg.

Jeg fortsetter å stå ved at det er synd om en mann eller kvinne, lar kjærligheten falle på form til underlivet eller kropp generelt (Særlig det man ikke kan endre, eller forvente at noen skal endre). Om dere vil skyte meg for dette, vær så god.

Ikke gi råd om noe du ikke har noe erfaring fra. Det er helt meningsløst 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke gi råd om noe du ikke har noe erfaring fra. Det er helt meningsløst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (2 minutter siden):

Slutt!! Det er så irriterende. Hvis du er så opptatt av sex, hvorfor er du fortsatt jomfru i en alder av 40? TS laget jo innlegget fordi hun ønsker tilfredsstillende penetrering. For meg er sex samleie, piv. Ikke stimulering av clitoris. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...