Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye under gjennomsnittlig da? For det er jo en tanke om du er ekstremt vid/åpen. Da kan selv gjennomsnittlig være for puslete. For deg altså.

De fleste andre kvinner hadde klart seg med det. Har man derimot en gapende tunnel blir det problematisk.

Anonymkode: 91a31...bf4

Slutt med nedsnakking av kvinner er du snill, noen menn har puslete utstyr og sånn er det bare.

Ei det dere som har liten og kompenser med noe annet isteden..! Og slutt å angripe kvinner fordi dere føler dere krenket eller såret.

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tått skrev (8 minutter siden):

Slutt med nedsnakking av kvinner er du snill, noen menn har puslete utstyr og sånn er det bare.

Slutt med nedsnakking av menn er du snill, noen kvinner har puslete utstyr og sånn er det bare.

Jeg mener at det er ingenting galt med underlivet til verken kvinner eller menn.

Men jeg var nødt til å benytte anledningen til å bruke din egen logikk mot deg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (3 minutter siden):

Slutt med nedsnakking av menn er du snill, noen kvinner har puslete utstyr og sånn er det bare.

Jeg mener at det er ingenting galt med underlivet til verken kvinner eller menn.

Men jeg var nødt til å benytte anledningen til å bruke din egen logikk mot deg.

Ok..jeg er mann da..

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke implisert ditt kjønn.

Du belyser hele problemet med kjønnskrigen på en fantastisk fin måte.

Menn som velger å være smågutter å angripe kvinner for å være vide..se ut som roastbeef osv. oppnår kun at kvinner avskyr alle menn og gir opp menn helt!

Ser at du skriver du aldri har hatt sex..? Fortsetter du sånn og nekter å oppføre deg som en mann kan jeg fortelle deg at du aldri kommer til å ha sex heller.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (2 minutter siden):

Menn som velger å være smågutter å angripe kvinner for å være vide..se ut som roastbeef osv.

Det er nettopp dette som jeg tar avstand fra. Det er forkastelige holdninger. Men det er også et problem at kvinner har slike holdninger rundt menn sitt underliv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var som mannen din. Liten og usikker. Elsket sex, men etter noen dårlige opplevelser med kvinner holdt jeg meg unna, eller var ytterst forsiktig. Etterhvert kom heldigvis selvtilliten tilbake, og har heldigvis hatt mange veldig gode opplevelser og samtaler siden. Men en sjelden gang møter man noen som synes størrelse er veldig viktig. Og kjenner du utrolig lite, gjør nok definitivt han det også. Dere varierer jo stort i størrelse dere også. Noen ganger blir da størrelse en utfordring. Etter min erfaring går det seg til etterhvert i de aller fleste tilfellene. De jeg har vært sammen med har til en viss grad tilpasset seg meg, og de har også blitt mentalt innstilt på størrelsen min, slik at utfordringen etterhvert ble bare mindre og mindre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen jeg dater har en penis som er under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. Jeg har aldri vært borti så liten penis før. Jeg elsker sex, spesielt penetrering. Vi har nå i lengre tid forsøkt forskjellige stillinger, men jeg merker ikke om han er i meg eller ikke. Han virker å ikke merke det selv heller, han spør innimellom «er den inne» eller fortsetter å thruste uten at den er inni meg. Han er en flott fyr, men jeg kjenner dette gjør meg usikker på en fremtid da jeg sliter med å tenne på han nå, til tross for at han har veldig deilig kropp. Han er sensitiv rundt tema penis, og helt ærlig er jeg usikker på om han i det hele tatt liker sex. Han sier han gjør det, men han gir lite tilbakemelding ved suging osv også. Han er flink til å slikke, men jeg får mer ut av penetrering imens jeg selv stimulerer klitoris….

Noen som har tips? 

Anonymkode: 62101...745

Enkelt og greit.. dette er ikke mannen for deg

Anonymkode: 04b43...8d1

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (1 minutt siden):

Jeg var som mannen din. Liten og usikker. Elsket sex, men etter noen dårlige opplevelser med kvinner holdt jeg meg unna, eller var ytterst forsiktig. Etterhvert kom heldigvis selvtilliten tilbake, og har heldigvis hatt mange veldig gode opplevelser og samtaler siden. Men en sjelden gang møter man noen som synes størrelse er veldig viktig. Og kjenner du utrolig lite, gjør nok definitivt han det også. Dere varierer jo stort i størrelse dere også. Noen ganger blir da størrelse en utfordring. Etter min erfaring går det seg til etterhvert i de aller fleste tilfellene. De jeg har vært sammen med har til en viss grad tilpasset seg meg, og de har også blitt mentalt innstilt på størrelsen min, slik at utfordringen etterhvert ble bare mindre og mindre. 

Hvor liten snakker vi?

Anonymkode: 04b43...8d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (1 time siden):

Det finnes så mange med dop-skadet penis der ute så jeg mener dette så absolutt er noe som bør tas opp. De som bruker ulike midler til fest og morro får en penis som krymper og slutter å fungere. 

Slutt med nedsnakking av folk som tar dop!

Anonymkode: f6efd...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (1 time siden):

Ja du sier noe der.

Men det er alltid «Penis er for liten» og aldri «Vagina er for stor». Jo, sistnevnte kommer opp noen ganger, men da blir det som regel møtt meg uenighet også sirkler det tilbake til at penisen er problemet.

Penisen er alltid problemet virker det som, aldri vagina.

Men slik den generelle oppfatningen er nå. Så er det slik at når mannen føler at kvinnen ikke er kompatibel med han. Så er han problemet. Når kvinnen føler at mannen ikke er kompatibel med henne, så er han problemet, da begrunnet med at penis har funksjon. Vagina har også funksjon.

Jeg føler at underlivs debatten er urettferdig for menn. Det er også synd at det i det heletatt er en debatt for begge kjønn. Bare slutt med det liksom.

Det stemmer at jeg aldri har hatt sex.

Jeg tror dessverre at det er større forskjeller når det gjelder størrelse på penis en vidde på skjede. Noen er videre ja, og har muligheten til å gjøre knipeøvelser, noe som også er foreslått i denne tråden. Penisstørrelse er det imidlertid lite å gjøre noe med. 

Anonymkode: 9b40c...992

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er forskjell på utseendet og funksjon. Hvor mange tråder ser du her hvor kvinner reagerer på hengeballer, lang forhud, lilla penishode, rar form osv på penis? Ingen.

Når man ikke får noe ut av sex fordi størrelsene ikke passer sammen så er det noe heeelt annet enn at man ikke liker formen, fargen eller utseendet. Rart du ikke forstår såpass, men du har vel aldri hatt sex.

Anonymkode: f8562...4cb

Nei det er selvsagt ikke forskjell på det, det kommer helt an på hva som påvirker den enkelt. Alt er bare fysiske attributter som på ulike vis fører til kjemiske endringer i hjernen vår.

Den eneste relevante spørsmålet er om noen kan gjøres, vist ikke så om vedkommende kan leve med det.  Det er ingen preferanser eller ønsker som er mer "korrekte" en andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whiztle skrev (2 timer siden):

Kontrastene fra tråder hvor mannen ikke er fornøyd med pupper eller labia og tråder hvor kvinnen ikke er fornøyd med penis, er til å bli kvalm av.

Var en tråd for litt siden hvor mannen ikke var fornøyd med fargen på labia og selvsagt var han problemet.

«Han er problemet. Ingenting er feil med din labia. Ingenting er galt med deg. Han er et dårlig menneske som forlater deg over dette».

Kvinner og noen menn. Klarer desverre ikke å holde samme tone når det er snakk om mannen sitt underliv eller kropp. Nei, da skal shame mannen som om at det var noe galt med han og oppfordre TS til å forlate han.

Jeg føler ikke at overfladiske mennesker er fortjent kjærlighet, men meg om det.

TS. Den gang du startet å utforske deg, holdt det ikke med 1-2 fingre eller å bare stimulere clitoris?

De ser ikke dette selv, og de vil derfor heller ikke innrømme det.

Men tenker de seg godt om, så vet de nok innerst inne at det du skriver er korrekt, om de er ærlig med seg selv 

Anonymkode: 04cc0...f4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (1 time siden):

Ja du sier noe der.

Men det er alltid «Penis er for liten» og aldri «Vagina er for stor». Jo, sistnevnte kommer opp noen ganger, men da blir det som regel møtt meg uenighet også sirkler det tilbake til at penisen er problemet.

Penisen er alltid problemet virker det som, aldri vagina.

Men slik den generelle oppfatningen er nå. Så er det slik at når mannen føler at kvinnen ikke er kompatibel med han. Så er han problemet. Når kvinnen føler at mannen ikke er kompatibel med henne, så er han problemet, da begrunnet med at penis har funksjon. Vagina har også funksjon.

Jeg føler at underlivs debatten er urettferdig for menn. Det er også synd at det i det heletatt er en debatt for begge kjønn. Bare slutt med det liksom.

Det stemmer at jeg aldri har hatt sex.

Dersom det er snakk om mikropenis, så er det en unormalt liten penis. At det kan by på utfordringer (for begge), er jo helt reelt.

Anonymkode: 5cee6...0d5

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mannen jeg dater har en penis som er under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. Jeg har aldri vært borti så liten penis før. Jeg elsker sex, spesielt penetrering. Vi har nå i lengre tid forsøkt forskjellige stillinger, men jeg merker ikke om han er i meg eller ikke. Han virker å ikke merke det selv heller, han spør innimellom «er den inne» eller fortsetter å thruste uten at den er inni meg. Han er en flott fyr, men jeg kjenner dette gjør meg usikker på en fremtid da jeg sliter med å tenne på han nå, til tross for at han har veldig deilig kropp. Han er sensitiv rundt tema penis, og helt ærlig er jeg usikker på om han i det hele tatt liker sex. Han sier han gjør det, men han gir lite tilbakemelding ved suging osv også. Han er flink til å slikke, men jeg får mer ut av penetrering imens jeg selv stimulerer klitoris….

Noen som har tips? 

Anonymkode: 62101...745

Du må lære deg å bruke den... 

Anonymkode: 322df...7f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tått skrev (1 time siden):

Ei det dere som har liten og kompenser med noe annet isteden..! Og slutt å angripe kvinner fordi dere føler dere krenket eller såret.

Og mange damer er vide, sånn er det bare. 

Anonymkode: 322df...7f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til det TS spurte om:

Fokuset på sexstillinger er ikke like viktig som fokuset på vinkler hvis du vil kjenne penis bedre.

I misjonær føler jeg best når rumpa mi løftes opp fra senga (enten ved en pute under, eller ved at jeg knytter hendene mine under og løfter den opp. Samtidig plasseres beina over skuldrene på mannen. Enten på samme side for å presse vagina sammen, eller et ben på hver side av hodet til mannen. Da får man en god stilling og en god vinkel.

Samme med Doggie. Det er så mange vinkler å teste ut her. Bare bruk fantasien litt.

Test ut kniping under samleiet for litt moro. 

Håper dette er til nytte!

Anonymkode: e0354...b2b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (1 time siden):

Etter min erfaring går det seg til etterhvert i de aller fleste tilfellene. De jeg har vært sammen med har til en viss grad tilpasset seg meg, og de har også blitt mentalt innstilt på størrelsen min, slik at utfordringen etterhvert ble bare mindre og mindre. 

Dette er min erfaring og, og jeg er kvinne. Hadde litt like kvaler som TS da jeg traff en mann som hadde den minste penisen jeg hadde vært borte i. Ikke mikro, men kanskje 7-8 cm? I begynnelsen kjente jeg ikke om han var inni meg i det hele tatt, og jeg antar det var slik for ham også. Han var imidlertid flink til å kompensere på andre måter, og altfor bra til at jeg kunne gjøre det slutt pga penisstørrelsen. Jeg innfant meg med dette mentalt også, at den er som den er. Etter at vi hadde vært sammen et par år var det virkelig ingen utfordring i mitt hode lenger, og sexlivet var bra. Det eneste jeg savnet var vaginale orgasmer, der må det litt større penis til… Men at det gikk seg til både med følelsene og mentalt? Absolutt!

Anonymkode: 5a98b...61a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor mye under gjennomsnittlig da? For det er jo en tanke om du er ekstremt vid/åpen. Da kan selv gjennomsnittlig være for puslete. For deg altså.

De fleste andre kvinner hadde klart seg med det. Har man derimot en gapende tunnel blir det problematisk.

Anonymkode: 91a31...bf4

Herregud. "Gapende tunnel"??? 

Hvordan si du har svært begrenset førstehånds erfaring med kvinnelig underliv uten å si det.

Du burde lese deg opp på kvinnelig anatomi om du ikke vil fremstå som en prepubertal fjott resten av livet.

Anonymkode: 329a4...a3f

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...