Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du snakker om at kvinner ikke blir avvist grunnet utseendet

Gjerne siter kommentaren du har lest hvor jeg har sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilke kvinner har det som kodeord? Hvorfor trenger man et kodeord? Er det for å advare andre mens man fortsatt er på date? 🤔

Anonymkode: e54f2...1fd

Hvis de feks blir omtalt senere i ulike settinger. Man sitter ikke på kafé å legger ut om detaljer, derfor brukes den typen ord, da vet alle hva det handler om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (15 timer siden):

Hvis de feks blir omtalt senere i ulike settinger. Man sitter ikke på kafé å legger ut om detaljer, derfor brukes den typen ord, da vet alle hva det handler om. 

Rart, det der. Vi menn bruker kodeordet «ertestuing», men det er bare «menn» under 14 år som bruker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Rart, det der. Vi menn bruker kodeordet «ertestuing», men det er bare «menn» under 14 år som bruker det. 

Om damer som er skadet pga dop? Dette med at menn mister evnen til å bruke penis pga slike skader er veldig aktuelt tema. Benevnelsen «kjøttkake sier ganske mye om hvor ille dette kan gå… Tragiske utfall som menn bør snakke om uten å knekke sammen i krenkamodus. 

Hvilken utfordringer har dere menn med damer med slike skader? Hvordan gjør det seg utslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (6 minutter siden):

Om damer som er skadet pga dop? Dette med at menn mister evnen til å bruke penis pga slike skader er veldig aktuelt tema. Benevnelsen «kjøttkake sier ganske mye om hvor ille dette kan gå… Tragiske utfall som menn bør snakke om uten å knekke sammen i krenkamodus. 

Hvilken utfordringer har dere menn med damer med slike skader? Hvordan gjør det seg utslag? 

Har ikke så veldig stort behov for å diskutere dette med deg. Syntes bare det hørtes barnslig ut å bruke kodeord. Men hvis du synes det er voksent og anstendig, så for all del. Dessuten stiller jeg meg litt tvilende til dette problemets utbredelse. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (6 minutter siden):

Har ikke så veldig stort behov for å diskutere dette med deg. Syntes bare det hørtes barnslig ut å bruke kodeord. Men hvis du synes det er voksent og anstendig, så for all del. Dessuten stiller jeg meg litt tvilende til dette problemets utbredelse. 

Gratulerer med å tvile på at omfanget av bruken av sentralstimulerende midler påvirker menns seksualliv. 
Damer skal da altså kun oppleve dette, men ikke si noe, å sier vi noe er det viktig at vi beskriver dette ordrett? 
Hvis du kan svare på hva kvinner kalles, altså «ertestuing»,  pga dopbruk må du da ha forstått at dette problemet er utbredt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.04):

Takk og lov for naturlig evolusjon. Det sier seg vel egentlig selv at hvis menn med små peniser ikke får reprodusert seg vil utvalget av små peniser bli mindre i neste generasjon osv.

Dette tror jeg må være noe av det drøyeste og hatske jeg har lest her inne, og at dette innlegget er så godt likt viser at whitzle har et poeng: Hadde noe slikt blitt skrevet om kvinner ville fordømmelsen vært unison. Ja, jeg vet at det også finnes menn som sier og skriver hatske ting om kvinner. Men alle her inne vet, innerst inne, at dette ikke er menn som representerer det store flertallet av menn. Dette er menn som har problemer og som tar ut sine problemer på et anonymt nettforum som dette. Blant det store flertallet av menn vil det bli ansett som ekstremt harry å omtale kvinner slik. Mens her, derimot, sitter det helt normale kvinner, med mann og barn og kjæreste, og nærmest jubler over ytringer som den over. Det synes jeg er trist. Jeg synes også det er trist at vanlig kvinner kan gå i en så beinhard polemikk med en mann på 40 år som aldri har hatt sex. Klarer dere ikke heve dere over noe av det han skriver, og ta det til inntekt for den livssituasjonen han er i? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neologismer om dopbrukere er nå etter min mening lite interessant i dette forumet. 

Kvinne, har mannen liten penis, og du kjenner ingen ting, og må ta det opp her. Finn deg en annen mann.

Folk med liten, eller stor, fortjener kvinner som liker hva en har. Glad jeg har ei som liker hva jeg har. Mistet en stor kjærlighet pga dette med størrelse. 

Anonymkode: e355a...477

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (12 minutter siden):

Gratulerer med å tvile på at omfanget av bruken av sentralstimulerende midler påvirker menns seksualliv. 

At sentralstimulerende midler påvirker menns og kvinners seksualliv kan helt sikkert stemme. Men jeg tviler på at problemet er så utbredt som du vil ha det til. Synes heller ikke det er særlig voksent å omtale dette «problemet» med et kodeord. Se for øvrig mitt innlegg over. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi får håpe for din del at du aldri får en gutt med liten penis. Eller er det kanskje akkurat det vi skal håpe på? 

Anonymkode: 247bf...99d

Sønnene mine har større enn det norske gjennomsnittet. Om de ønsker å reprodusere seg når den tid kommer er helt opp til dem.

Anonymkode: 96e52...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sønnene mine har større enn det norske gjennomsnittet. Om de ønsker å reprodusere seg når den tid kommer er helt opp til dem.

Det tviler jeg på at du kan vite, med mindre du har sett dem ha ereksjon. Det du skriver her avslører at du ikke har særlig god kunnskap om mannens anatomi. Men så har du jo generelt liten kunnskap, så dette føyer seg bare inn i rekken av en av flere mangler. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.48):

Det trodde jeg også inntil jeg leste dette: 

"Arvelig?

Penisstørrelsen er heller ikke arvelig."

på denne siden.
Anonymkode: 04782...f5d

Det høres veldig rart ut og må vel være en feil? Jeg finner feks denne:

»Penis size, like eye and skin color, is mostly determined by genetics. Studies have found another factor to be a strong indicator of flaccid penis size: height. Not surprisingly, your height is also influenced by your genetics.»

https://www.webmd.com/men/what-is-the-average-penis-size

Anonymkode: b5199...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du sett dine sønner erigert?????? 

Eller tror du virkelig at det er sammenheng mellom str i slapp og stiv tilstand? Har du da kun vært med en mann hele ditt liv?

Æsj, for ALLE som vet det minste om anatomi, så fremstår det som du skryter av incest. Eller er stokk dum. 

Sjelden bra å være dum, men i dette tilfellet er det vel å foretrekke 🤢

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrine& skrev (50 minutter siden):

Damer skal da altså kun oppleve dette, men ikke si noe, å sier vi noe er det viktig at vi beskriver dette ordrett? 
Hvis du kan svare på hva kvinner kalles, altså «ertestuing»,  pga dopbruk må du da ha forstått at dette problemet er utbredt… 

Tror ingen nekter på den eksplosive bruken av dop, nærmere bestemt sentralstimulerende som er i Europa nå. 

Men jeg har laget aktive venninner, og de har så sjeldent havnet borti en som bruker at det ikke er behov for kodeord.

Mistenker at du vanker i helt andre kretser enn meg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det høres veldig rart ut og må vel være en feil? Jeg finner feks denne:

»Penis size, like eye and skin color, is mostly determined by genetics. Studies have found another factor to be a strong indicator of flaccid penis size: height. Not surprisingly, your height is also influenced by your genetics.»

https://www.webmd.com/men/what-is-the-average-penis-size

Anonymkode: b5199...8fc

Enig i at dette høres veldig rart ut. Ellers er jo det meste av kroppen som du skriver arvelig, meg jeg "selger det for det samme som jeg kjøpte det for" 😄 Jeg googlet og da kom denne siden opp.

Anonymkode: 04782...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ingen nekter på den eksplosive bruken av dop, nærmere bestemt sentralstimulerende som er i Europa nå. 

Men jeg har laget aktive venninner, og de har så sjeldent havnet borti en som bruker at det ikke er behov for kodeord.

Mistenker at du vanker i helt andre kretser enn meg..

Les deg opp på hvilken kretser dette brukes i. Har du unngått å havne borti folk som driver med det dritet der så er du enten naiv eller veldig heldig. Beskrivelsen har vært brukt i alle år sånn som jeg har lært det, du har jo bolerne også, de får jo ikke akkurat en fungerende penis etterhvert.. 

Man trenger ikke å ha vært i et tungt narkomiljø for å ha den typen kunnskap. Men, mange blir nok lurt å tror problemene kommer av andre årsaker, som naturlig fysiske eller psykiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Andrine& skrev (11 minutter siden):

Les deg opp på hvilken kretser dette brukes i.

Hvor stor andel av befolkningen har prøvd kokain, f.eks? Har du lest statistikk på det? 

Andrine& skrev (13 minutter siden):

du har jo bolerne også, de får jo ikke akkurat en fungerende penis etterhvert.. 

Ja, unge gutter sliter med kroppsidealer som de ikke strekker til akkurat som unge kvinner. Du tenker da at det er greit at menn har kodeord f.eks. på kvinner som har anoreksi? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Hvor stor andel av befolkningen har prøvd kokain, f.eks? Har du lest statistikk på det? 

Ja, unge gutter sliter med kroppsidealer som de ikke strekker til akkurat som unge kvinner. Du tenker da at det er greit at menn har kodeord f.eks. på kvinner som har anoreksi? 

Det er en generell god tradisjon at kvinner advarer hverandre mot menn som bruker dop, de er potensielt ustabile å vil holde bruken skjult. Kvinner beskytter kvinner. Det er ofte ved seksuell aktivitet at problemet kan bli synlig, fenomenet blir jo også beskrevet som en svart vorte, det er heller ikke pent, men det beskrives slik av en grunn. 

Hva har unge gutter med dette å gjøre? De som boler får ofte en ødelagt penis, og de er også potensielt farlige for kvinner fordi de kan bli svært ustabile pga inntak av steroider. 

Hva har kvinner med spiseforsyrrelser med dette å gjøre? Hvis menn tenker at de har behov for en sjargong rundt dette så må de gjerne det. Dette er en lidelse som rammer uavhengig av kjønn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (19 minutter siden):

Det er en generell god tradisjon at kvinner advarer hverandre mot menn som bruker dop,

Derfor må dere ha kodeord på mannens penis. Jepp, logisk. 

Andrine& skrev (19 minutter siden):

fenomenet blir jo også beskrevet som en svart vorte,

Ja, og jeg har hørt at man kan få hår på fingrene av å onanere. 

Andrine& skrev (21 minutter siden):

Hva har unge gutter med dette å gjøre? De som boler får ofte en ødelagt penis, og de er også potensielt farlige for kvinner fordi de kan bli svært ustabile pga inntak av steroider. 

Ja, og igjen, da er det først og fremst viktig å ha et kodeord på deres penis. Skjønner den logikken. Den er selvforklarende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (9 minutter siden):

Derfor må dere ha kodeord på mannens penis. Jepp, logisk. 

Ja, og jeg har hørt at man kan få hår på fingrene av å onanere. 

Ja, og igjen, da er det først og fremst viktig å ha et kodeord på deres penis. Skjønner den logikken. Den er selvforklarende. 

Du er ikke ute etter en god diskusjon. Du ble krenka. Ikke gå inn i disse trådene om strl. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...