Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hele denne tråden er artig fordi den er stikk i strid mot den andre tråden, der alle damene svarte de ikke ville brydd seg om menn sluttet å ha sex med dem.

Anonymkode: ce953...950

Jeg tror ikke nødvendigvis det er de samme kvinnene som svarer i begge trådene. Forskjellige tema tiltrekker seg forskjellige brukere.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt, skulle jeg altså vært ærlig med mannen om at penisen hans var for liten? 

Anonymkode: 9b40c...992

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke nødvendigvis det er de samme kvinnene som svarer i begge trådene. Forskjellige tema tiltrekker seg forskjellige brukere.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt, skulle jeg altså vært ærlig med mannen om at penisen hans var for liten? 

Det er ikke noe win scenario her, du har tapt i begge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke noe win scenario her, du har tapt i begge.

Jeg har jo ikke tapt, jeg slipper å ha dårlig sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hele denne tråden er artig fordi den er stikk i strid mot den andre tråden, der alle damene svarte de ikke ville brydd seg om menn sluttet å ha sex med dem.

Den er jo ikke det? I den andre tråden var (det helt urealistiske) scenarioet at damer ikke fikk seg noe uansett hvilken mann de prøvde seg på. Nei vel? Da klarer jeg meg da uten, selvfølgelig. Men når jeg først har en mann vil jeg gjerne ha en hvor det føles godt å ha sex. Jeg trenger ingen stor pikk, men er faktisk usikker på om jeg kunne levd med en mikropenis. Da måtte han såfall vært moden nok til å akseptere at dette var en case for oss, og finne løsninger på det, som sleeve. Hvis han bare vil ignorere saken, og late som alt er greit, da er han neppe mann for meg.

Så nei, det er ikke motsetninger at man ønsker seg bra sex når man har tilgang på det, og at man hadde overlevd fint hvis sex ikke var tilgjengelig.

Endret av Diskulis
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er litt rart at ikke en eneste I den tråden sier de ikke hadde brydd seg om menn sluttet å ha sex med dem, mens nesten alle i denne tråden sier ts må dumpe mannen fordi han har for liten pikkæ

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har jo ikke tapt, jeg slipper å ha dårlig sex. 

Du har tapt på den måten at du har overfladiske holdninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskulis skrev (32 minutter siden):

Den er jo ikke det? I den andre tråden var (det helt urealistiske) scenarioet at damer ikke fikk seg noe uansett hvilken mann de prøvde seg på. Nei vel? Da klarer jeg meg da uten, selvfølgelig. Men når jeg først har en mann vil jeg gjerne ha en hvor det føles godt å ha sex. Jeg trenger ingen stor pikk, men er faktisk usikker på om jeg kunne levd med en mikropenis. Da måtte han såfall vært moden nok til å akseptere at dette var en case for oss, og finne løsninger på det, som sleeve. Hvis han bare vil ignorere saken, og late som alt er greit, da er han neppe mann for meg.

Så nei, det er ikke motsetninger at man ønsker seg bra sex når man har tilgang på det, og at man hadde overlevd fint hvis sex ikke var tilgjengelig.

Øh jo det er en definitiv motsetning. Du hadde åpenbart ikke klart deg helt fint uten sex.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tapt på den måten at du har overfladiske holdninger.

Overfladisk? Jeg bryr meg jo ikke om hvordan den ser ut. Den kunne sett ut som Snurre Sprett for min del, men jeg merket ikke at han var inni meg en gang. Jeg fikk ingenting utav å ha sex med denne mannen, så da hadde vi i så fall gått inn i et sexløst forhold. Er det noe å trakte etter da? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Overfladisk? Jeg bryr meg jo ikke om hvordan den ser ut. Den kunne sett ut som Snurre Sprett for min del, men jeg merket ikke at han var inni meg en gang. Jeg fikk ingenting utav å ha sex med denne mannen, så da hadde vi i så fall gått inn i et sexløst forhold. Er det noe å trakte etter da? 

Bruke sleeve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke sleeve

Det forutsetter jo igjen at jeg måtte ha tatt opp dette med penisstørrelse med denne mannen som i utgangspunktet var fornøyd med penisen sin. Jeg liker ikke å potensielt gi andre folk komplekser uten grunn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det forutsetter jo igjen at jeg måtte ha tatt opp dette med penisstørrelse med denne mannen som i utgangspunktet var fornøyd med penisen sin. Jeg liker ikke å potensielt gi andre folk komplekser uten grunn.

Men om den var under gjennomsnittet så er det langt fra sikkert at han finner en kvinne som er fornøyd (Uansett hvor fantastisk han er, som du sier).

Så mest sannsynlig får han erfare en dag at penisen er for liten, så ender han likevel med de kompleksene du prøvde å unngå, også klarer han ikke å finne en partner som var glad i han og villig til å prøve med sleeve.

Så at det var bra for dere begge og at du slapp han fri så han kunne finne en mer passende kvinne enn deg. Det er ønsketenkning. Bra for deg var det, men han? Du sendte han ut til ulvene og et liv med masse hjertesorg fremover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (1 minutt siden):

Men om den var under gjennomsnittet så er det langt fra sikkert at han finner en kvinne som er fornøyd (Uansett hvor fantastisk han er, som du sier).

Så mest sannsynlig får han erfare en dag at penisen er for liten, så ender han likevel med de kompleksene du prøvde å unngå, også klarer han ikke å finne en partner som var glad i han og villig til å prøve med sleeve.

Så at det var bra for dere begge og at du slapp han fri så han kunne finne en mer passende kvinne enn deg. Det er ønsketenkning. Bra for deg var det, men han? Du sendte han ut til ulvene og et liv med masse hjertesorg fremover.

Jeg synes du svartmaler dette noe voldsomt, jeg er jo ikke den eneste kvinnen i verden. Jeg har i overkant stor sexlyst, hvor det å være kompatible når det kommer til sex er noe av det viktigste for meg i et forhold. Men det finnes jo enormt mange kvinner hvor sex ikke er det viktigste, hvor de synes det er greit at det ikke skjer så ofte, at størrelsen ikke spiller noen stor rolle, osv. 

Når vi er så lite kompatible på noe som er såpass viktig for meg hadde det uansett blir hjertesorg, så hvorfor dra det ut unødvendig lenge? Jeg hadde aldri blitt fornøyd, og da hadde ikke han det heller. 

Skulle jeg ha vært sammen med ham av medlidenhet? "Oi stakkars, han finner sikkert ingen andre, derfor må jeg være kjæresten hans"?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skulle jeg ha vært sammen med ham av medlidenhet? "Oi stakkars, han finner sikkert ingen andre, derfor må jeg være kjæresten hans"?

Nei, dere hadde ikke fungert.

Men du forteller deg selv at han var fantastisk og helt sikkert finner noen andre. Det skal du ikke være så sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whiztle skrev (1 minutt siden):

Nei, dere hadde ikke fungert.

Men du forteller deg selv at han var fantastisk og helt sikkert finner noen andre. Det skal du ikke være så sikker på.

Nei, men jeg håper jo det.

Jeg kan uansett ikke ta noe ansvar for hans videre kjærlighetsliv, like lite som menn som avslutter dating med meg kan ta ansvar for mitt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Øh jo det er en definitiv motsetning. Du hadde åpenbart ikke klart deg helt fint uten sex.

Det er ganske åpenbart at vi ikke blir enige. Men det jeg sa består for min del. Man kan fint greie seg uten sex, og samtidig ha noen ønsker/krav/behov om man har tilgang på sex. Det ene utelukker ikke det andre.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like lite som menn som avslutter dating med meg kan ta ansvar for mitt. 

Så er du heldigvis privilegert i at de aller fleste menn (Det er noen), ikke hadde forlatt deg pga kropp, i alle fall ikke noe man ikke har kontroll over.

Det er langt flere kvinner som forlater menn pga deres underliv, enn det er menn som forlater kvinner pga deres underliv.

Det er en ekstremt urettferdig problemstilling, som du skal føle deg heldig som slipper å måtte oppleve.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
whiztle skrev (2 minutter siden):

Så er du heldigvis privilegert i at de aller fleste menn (Det er noen), ikke hadde forlatt deg pga kropp, i alle fall ikke noe man ikke har kontroll over.

Det er langt flere kvinner som forlater menn pga deres underliv, enn det er menn som forlater kvinner pga deres underliv.

Det er en ekstremt urettferdig problemstilling, som du skal føle deg heldig som slipper å måtte oppleve.

Men jeg blir stadig vekk valgt bort fordi jeg er for høy, så jeg har flere ganger opplevd å være utelukket for menn på grunn av noe jeg ikke kan noe for. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kan nok tenke meg at det ikke er så greit for fyren heller. Størrelse på penis får man gjort lite med. 

Har han prøvd penisring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Etter litt googling har jeg kommer frem til at det faktisk er på grense til det de kaller «micropenis», da han er 8cm. 
Kan oppdatere om sexlivet blir bedre med sleeve om det er av interesse/ hjelp for noen? 

Anonymkode: 62101...745

Selvsagt er deres erfaringer med sleeve av interesse, i alle fall for oss med gjennomsnittlig utstyr eller mindre.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er vel du som har problemer, ikke han. Så liten er den neppe om vi ikke snakker micropenis. Du må også lære å bruke penisen hans, lær deg å knipe skikkelig. 

Anonymkode: 322df...7f8

Uten at penisen blir verken større eller mindre av en definisjon så er under 8 cm definert som mikro. En finger kan gi en kvinne orgasme så en slik penis vil sikkert duge likevel.

Penisstørrelse

Anonymkode: 04782...f5d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finger kan gi en kvinne orgasme så en slik penis vil sikkert duge likevel.

Ja dette er forundrende.

Vi vet at de fleste kvinner kommer av å stimulere clitoris uten noen som helst form for penetrering. Selvom en større dildo kanskje er ideelt, så fungerer alikevel clitoris + 1-2 fingre for mange.

Så når de sier at under gjennomsnittet eller mikro gir de ingenting, så virker ikke dette oppriktig.

Jeg tror et problem som ofte oppstår er at kvinnen er vant til større, og mindre oppleves derfor som skuffende og det bekrefter tanken om at liten penis er dårlig. Men så kan det være at det var skuffende ikke nødvendigvis fordi liten faktisk er dårligere, men fordi det var uvant.

Men så lenge kvinner ikke gir han flere sjanser, eller bruker dildo i mellomtiden. Så gjør hun det ikke mulig for seg selv å tilpasse seg mindre.

Det er synd fordi det er kanskje titusenvis av kvinner der ute som etter et ONS eller et forhold med en ellers god mann, som de forlot altfor tidlig. Som går rundt og tror at liten penis er dårlig når det kanskje ikke skulle annet til enn å gi det tid.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...