Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

whiztle skrev (På 18.11.2024 den 17.53):

Ja du sier noe der.

Men det er alltid «Penis er for liten» og aldri «Vagina er for stor». Jo, sistnevnte kommer opp noen ganger, men da blir det som regel møtt meg uenighet også sirkler det tilbake til at penisen er problemet.

Penisen er alltid problemet virker det som, aldri vagina.

Men slik den generelle oppfatningen er nå. Så er det slik at når mannen føler at kvinnen ikke er kompatibel med han. Så er han problemet. Når kvinnen føler at mannen ikke er kompatibel med henne, så er han problemet, da begrunnet med at penis har funksjon. Vagina har også funksjon.

Jeg føler at underlivs debatten er urettferdig for menn. Det er også synd at det i det heletatt er en debatt for begge kjønn. Bare slutt med det liksom.

Det stemmer at jeg aldri har hatt sex.

Ehhh, du mener du aldri har hørt at kvinner som var født barn er løse? Det sies ho HELE tiden. Du legger kanskje ikke merke til det fordi du er så opptatt av å være i offerrollen, men joda, vi kvinner får høre hvor ødelagte vi blir av barn hele tiden. Eller at vi er for våte. Eller bare løse generelt. Helt utrolig at du ikke har fått med deg det.

Anonymkode: f8562...4cb

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gorgonzola skrev (1 time siden):

Kommer aldri til å endre seg, slik er verden. Kvinner kan tillate seg eksteriørmessige vurderinger og karakteristika, av menn vel og merke, på et et helt annet nivå enn hva menn kan, eller kvinner for den del kan, mot kvinner. Menn er alltid problemet. Om noen påstår at kvinner er problemet er det enten undertrykking, trakassering eller kvinnehat.

Dessuten, til topic; bekrefter bare påstanden kvinner flest alltid utfordrer/sier er meningsløs; "er det mannens som avgjør/har ansvar for kvinners nytelse"? 

Enda et manneoffer. 😅

Kvinner får stadig høre dritt om seg. Og nå sist er det en hel vestlig nasjon som skriker "your body my choice" og som stemmer for at kvinner ikke skal få livreddende helsehjelp fordi det liksom er å drepe et barn.

Ærlig talt, at noen kvinner kaller en penis for snegle er virkelig ikke av betydning når du gjør dette til en kjønnskamp. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips, dropp han før du utvikler for mye følelser og blir emosjonelt tilknyttet. Jeg er mann og har gjort "tabben" selv med en kvinne. Vi er fortsatt sammen, men passer egentlig ikke helt sammen seksuelt. Hun har født to barn og er ikke akkurat trang, for å si det på en fin måte. Men er ikke det som er det største problemet, problemet er bare at jeg ikke får dekt mine seksuelle behov, ved at hun bare liker en type stilling, er usikker på seg selv osv osv. Trodde det skulle bli bedre(noe hun "lovte") men bedre blir det ikke. Poenget er, er det ikke bra nå, så blir det sjeldent særlig bedre når spenningen er borte. I hvert fall min erfaring med kvinner. Men jeg er glad i dama, så enten må jeg godta et samliv hvor jeg ikke får dekt mine behov 100% eller risikere å enda opp alene..

Anonymkode: b7b8f...b13

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (2 timer siden):

Kommer aldri til å endre seg, slik er verden. Kvinner kan tillate seg eksteriørmessige vurderinger og karakteristika, av menn vel og merke, på et et helt annet nivå enn hva menn kan, eller kvinner for den del kan, mot kvinner. Menn er alltid problemet. Om noen påstår at kvinner er problemet er det enten undertrykking, trakassering eller kvinnehat.

Dessuten, til topic; bekrefter bare påstanden kvinner flest alltid utfordrer/sier er meningsløs; "er det mannens som avgjør/har ansvar for kvinners nytelse"? 

Det er ikke kun eksteriørmessige vurderinger her, størrelse på penis handler i forbindelse med sex mye om funksjon. 

Anonymkode: 9b40c...992

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ehhh, du mener du aldri har hørt at kvinner som var født barn er løse? Det sies ho HELE tiden. Du legger kanskje ikke merke til det fordi du er så opptatt av å være i offerrollen, men joda, vi kvinner får høre hvor ødelagte vi blir av barn hele tiden. Eller at vi er for våte. Eller bare løse generelt. Helt utrolig at du ikke har fått med deg det.

Kommentarene mine er nøytrale og belyser kroppspress hos begge kjønn.

Men så det nødvendig å poengtere at bodyshaming mot kvinner blir generelt møtt med mer motstand (Det er bra! Det skal møtes med motstand), enn bodyshaming mot menn, og det er et problem.

Bodyshaming mot menn, burde også bli møtt med avsmak. Istedenfor blir man møtt med mer bodyshaming, bare fordi man står opp for menn, uten å ha snakket ned kvinner.

Jeg trodde jeg ble medlem av et mer modent forum, etter å desverre ikke se mye annet enn «Stem Frp» på TikTok. Men til min skuffelse så virker evnen til empati og å se flere perspektiver, svak hos samtlige her inne.

Vi skal ikke ha et samfunn hvor kvinner er dårligere enn menn og kritiseres for mer enn menn. Vi skal heller ikke ha et samfunn hvor menn blir sett på som dårligere enn kvinner, eller kritiseres for mer enn kvinner. Det er fordi vi er like bra og det ene kjønnet er verken bedre eller dårligere enn det andre.

Jeg kommer til å fortsette å si ifra når jeg ser bodyshaming mot kvinner. Men som mann selv, så legger jeg extra merke til bodyshaming mot menn.

19. November så var det mannedagen, det er det ikke så mange som er klar over, i motsetning til kvinnedagen som til og med er annerkjent av FN. Jeg så noen undre hvorfor denne dagen får så lite oppmerksomhet, og de ble da fortalt at det først og fremst er menn som må snakke om den. Konklusjonen jeg da trekker er at hvert enkelt kjønn, kjemper først og fremst sin egen kamp.

Men jeg skal ikke holde kjeft rundt temaet kroppspress, særlig etter hvordan jeg har blitt møtt av samtlige i dette forumet.

Jeg skal fortsette å belyse problematikken rundt det, ikke for meg selv (Selvom mange sikkert har gjettet seg fram til at jeg selv har en liten penis), men for de som har blitt rammet av kroppspress.

Vi snakker om unge jenter som har utviklet anoreksi, vi snakker om unge gutter som har permanent ødelagt penisen deres, med farlige øvelser i et desperat håp om at den skal bli større. Vi snakker om unge mennesker av begge kjønn med et så dårlig selvbilde (Grunnet kroppspress), at de hater egen kropp så mye at de skader seg selv og til og med begår selvmord.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (9 timer siden):

Men så det nødvendig å poengtere at bodyshaming mot kvinner blir generelt møtt med mer motstand (Det er bra! Det skal møtes med motstand), enn bodyshaming mot menn, og det er et problem.

Bodyshaming mot menn, burde også bli møtt med avsmak. Istedenfor blir man møtt med mer bodyshaming, bare fordi man står opp for menn, uten å ha snakket ned kvinner.

Jeg trodde jeg ble medlem av et mer modent forum, etter å desverre ikke se mye annet enn «Stem Frp» på TikTok. Men til min skuffelse så virker evnen til empati og å se flere perspektiver, svak hos samtlige her inne.

Vi skal ikke ha et samfunn hvor kvinner er dårligere enn menn og kritiseres for mer enn menn. Vi skal heller ikke ha et samfunn hvor menn blir sett på som dårligere enn kvinner, eller kritiseres for mer enn kvinner. Det er fordi vi er like bra og det ene kjønnet er verken bedre eller dårligere enn det andre.

Jeg kommer til å fortsette å si ifra når jeg ser bodyshaming mot kvinner. Men som mann selv, så legger jeg extra merke til bodyshaming mot menn.

19. November så var det mannedagen, det er det ikke så mange som er klar over, i motsetning til kvinnedagen som til og med er annerkjent av FN. Jeg så noen undre hvorfor denne dagen får så lite oppmerksomhet, og de ble da fortalt at det først og fremst er menn som må snakke om den. Konklusjonen jeg da trekker er at hvert enkelt kjønn, kjemper først og fremst sin egen kamp.

Men jeg skal ikke holde kjeft rundt temaet kroppspress, særlig etter hvordan jeg har blitt møtt av samtlige i dette forumet.

Jeg skal fortsette å belyse problematikken rundt det, ikke for meg selv (Selvom mange sikkert har gjettet seg fram til at jeg selv har en liten penis), men for de som har blitt rammet av kroppspress.

Vi snakker om unge jenter som har utviklet anoreksi, vi snakker om unge gutter som har permanent ødelagt penisen deres, med farlige øvelser i et desperat håp om at den skal bli større. Vi snakker om unge mennesker av begge kjønn med et så dårlig selvbilde (Grunnet kroppspress), at de hater egen kropp så mye at de skader seg selv og til og med begår selvmord.

Hvis du ønsker mer modne og kunnskapsbaserte diskusjoner, som ikke er for følelsesstyrte og fulle av dobbeltmoral, så er nok ikke kvinneguiden rette sted å være😅

Men heldigvis er det noen bra kvinner her inne som viser mer forståelse og empati ovenfor menn sine problemer, men virker som de er underrepresentert, dessverre!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whiztle skrev (9 timer siden):

Nå liker jeg deg bedre.

Den pågående kjønnskrigen med gale feminister på ene siden og Andrew Tate- gutta på den andre er barnslig og ødeleggende og ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enda et manneoffer. 😅

Kvinner får stadig høre dritt om seg. Og nå sist er det en hel vestlig nasjon som skriker "your body my choice" og som stemmer for at kvinner ikke skal få livreddende helsehjelp fordi det liksom er å drepe et barn.

Ærlig talt, at noen kvinner kaller en penis for snegle er virkelig ikke av betydning når du gjør dette til en kjønnskamp. 

Uff ja, manneoffer - Mann+offer lizzm.  finnes det et mindre sexy uttrykk enn det? Kanskje snegle penis?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 19.23):

Slutt med nedsnakking av folk som tar dop!

Anonymkode: f6efd...a39

Du vet at kvinners hemmelige kodeord etter at de har møtte på slike tilfeller er «kjøttkake? Det er ikke pent, men det beskriver hvordan rus ødelegger mannfolk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 19.25):

Jeg tror dessverre at det er større forskjeller når det gjelder størrelse på penis en vidde på skjede. Noen er videre ja, og har muligheten til å gjøre knipeøvelser, noe som også er foreslått i denne tråden. Penisstørrelse er det imidlertid lite å gjøre noe med. 

Jeg har vært med dame som kunne fistes med to store mannehender uten problem. For å si det sånn, variasjonen hos kvinner er veldig stor i både lengde og tykkelse..

Anonymkode: 52758...d97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Vi hadde en samtale rundt det, og han ønsket å prøve med sleeve. Jeg gjør knipeøvelser slik mange forslo, selvom noen av kommentaren føltes mer som et angrep enn råd. Prøver alikevel jeg :) Har aldri vært ute etter å bodyshame noen som helst, kun råd for å få sexlivet til å fungere med en mann jeg ellers liker veldig godt.

Etter litt googling har jeg kommer frem til at det faktisk er på grense til det de kaller «micropenis», da han er 8cm. 

Kan oppdatere om sexlivet blir bedre med sleeve om det er av interesse/ hjelp for noen? 

Anonymkode: 62101...745

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er vid(IKKE fistevid) men nok til at jeg tror jeg passer best med litt større enn han jeg var med sin.

Aksepterer gapende hull kommentaren, så fremt ingen putter hånda sin inn dit av det, det anser jeg som tortur og å ruinere nedentil fysj. Føler vi kan ta den, når menn også får sine kommentarer, solidaritet ❤️

Anonymkode: 0051a...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her. Vi hadde en samtale rundt det, og han ønsket å prøve med sleeve. Jeg gjør knipeøvelser slik mange forslo, selvom noen av kommentaren føltes mer som et angrep enn råd. Prøver alikevel jeg :) Har aldri vært ute etter å bodyshame noen som helst, kun råd for å få sexlivet til å fungere med en mann jeg ellers liker veldig godt.

Etter litt googling har jeg kommer frem til at det faktisk er på grense til det de kaller «micropenis», da han er 8cm. 

Kan oppdatere om sexlivet blir bedre med sleeve om det er av interesse/ hjelp for noen? 

Om det ikke går mer sleeve så er det faktisk ikke en skam å si at man rett og slett ikke passer sammen. Det er ikke gitt at man fysisk passer sammen og alle skal heller ikke passe sammen. Jeg har mine egne behov når det gjelder en partner og andre har andre behov. Dette er ikke en diskusjon på om man er for liten, vid eller annet - det passer bare ikke fysisk. Slikt skjer og det er bare å bevege seg videre til noen som forhåpentligvis matcher deg bedre fysisk sett. Jeg har vært i 2 forhold med menn som ikke har likt pupper noe særlig. Har store pupper så for meg har det vært sårt at de ikke har likt det. Nå har jeg en kjæreste som elsker enhver del av meg og ikke minst elsker puppene. Vi er alle forskjellige!

Anonymkode: 96e52...6e1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 13.58):

Finn en annen mann?

Hei, sorry men penisen din er for liten, dette forholdet funker ikke.

Sykt overfladisk og hjerteløst.

Anonymkode: ce953...950

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 13.56):

Mannen jeg dater har en penis som er under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. Jeg har aldri vært borti så liten penis før. Jeg elsker sex, spesielt penetrering. Vi har nå i lengre tid forsøkt forskjellige stillinger, men jeg merker ikke om han er i meg eller ikke. Han virker å ikke merke det selv heller, han spør innimellom «er den inne» eller fortsetter å thruste uten at den er inni meg. Han er en flott fyr, men jeg kjenner dette gjør meg usikker på en fremtid da jeg sliter med å tenne på han nå, til tross for at han har veldig deilig kropp. Han er sensitiv rundt tema penis, og helt ærlig er jeg usikker på om han i det hele tatt liker sex. Han sier han gjør det, men han gir lite tilbakemelding ved suging osv også. Han er flink til å slikke, men jeg får mer ut av penetrering imens jeg selv stimulerer klitoris….

Noen som har tips? 

Det er vel du som har problemer, ikke han. Så liten er den neppe om vi ikke snakker micropenis. Du må også lære å bruke penisen hans, lær deg å knipe skikkelig. 

Anonymkode: 322df...7f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hei, sorry men penisen din er for liten, dette forholdet funker ikke.

Sykt overfladisk og hjerteløst.

Jeg har avsluttet det med en mann som hadde for liten penis, men jeg sa selvsagt ikke at det var grunnen. Og hva skulle jeg ha gjort da? Hatt masse sex med ham når jeg ikke kjente noe og derfor ikke hadde lyst? Det er ikke så veldig snilt overfor mannen det heller akkurat. Han er såpass bra at jeg tror han kan finne ei annen dame som faktisk setter pris på hele ham, så det går vel fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har avsluttet det med en mann som hadde for liten penis, men jeg sa selvsagt ikke at det var grunnen. Og hva skulle jeg ha gjort da? Hatt masse sex med ham når jeg ikke kjente noe og derfor ikke hadde lyst? Det er ikke så veldig snilt overfor mannen det heller akkurat. Han er såpass bra at jeg tror han kan finne ei annen dame som faktisk setter pris på hele ham, så det går vel fint. 

Du sa ikke grunnen? Fin og ærlig type 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du sa ikke grunnen? Fin og ærlig type 👆

Haha, mener du virkelig at jeg skulle vært ærlig i denne sammenhengen? Jeg burde altså gitt ham komplekser for penisen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha, mener du virkelig at jeg skulle vært ærlig i denne sammenhengen? Jeg burde altså gitt ham komplekser for penisen sin? 

Hele denne tråden er artig fordi den er stikk i strid mot den andre tråden, der alle damene svarte de ikke ville brydd seg om menn sluttet å ha sex med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...