Gå til innhold

Fyren har liten penis. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen jeg dater har en penis som er under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. Jeg har aldri vært borti så liten penis før. Jeg elsker sex, spesielt penetrering. Vi har nå i lengre tid forsøkt forskjellige stillinger, men jeg merker ikke om han er i meg eller ikke. Han virker å ikke merke det selv heller, han spør innimellom «er den inne» eller fortsetter å thruste uten at den er inni meg. Han er en flott fyr, men jeg kjenner dette gjør meg usikker på en fremtid da jeg sliter med å tenne på han nå, til tross for at han har veldig deilig kropp. Han er sensitiv rundt tema penis, og helt ærlig er jeg usikker på om han i det hele tatt liker sex. Han sier han gjør det, men han gir lite tilbakemelding ved suging osv også. Han er flink til å slikke, men jeg får mer ut av penetrering imens jeg selv stimulerer klitoris….

Noen som har tips? 

Anonymkode: 62101...745

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finn en annen mann?

Anonymkode: 9b40c...992

Ts. Det beste hadde vært om vi hadde fått sexen til å fungere, for han er veldig bra på andre måter og behandler meg bra. Håpet på det var menn eller kvinner som har erfaring og evt tips til stillinger eller andre hjelpemidler som kan være til nytte. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gjøre særlig med hans penis, men litt kan dere faktisk gjøre med en pumpe og/eller penisring, da kan den bli litt større og hardere. Dessuten kan du jobbe mer med knipeøvelser, kegel-øvelser, osv. men heller ikke dette vil gjøre veldig store endringer.

Det beste på kort sikt er å prøve nye stillinger. Deg på topp eller doggy, alt etter som hva du kjenner best. Prøv deg på topp bak-fram, eller misjonæren hvor du har benene enten høyt opp (pute), eller hvor du svinger begge ben til en side slik at det blir trangere.

Lykke til!!

Anonymkode: a94c4...bf4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Finn en staut sterk afrikaner. Ikke norsk snilepenis

Anonymkode: 1c295...bfa

Og problemet er løst. Tenker da ts må gjennom noen for å finne en som står til stigmaet BBC. Alle de andre vil gå hjem som sniler, sorte sådan. Sorte sniler er jo lite populære, også brune. Sniler generelt forøvrig.

Ts, du får tenke gjennom de råd du får. 

Anonymkode: e355a...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo bidra. Knip og melk penisen inni. Du kan ikke bare ligge der. Knip dame, og begge får et bedre samliv.

Anonymkode: 024b4...787

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en micropenis på 6-7 cm eller er den bare under snittet?

dersom det er en micropenis så er det vel en mer forståelig reaksjon for de fleste av oss.

først og fremst må dere jo ha en samtale om problemet da det åpenbart er noe du opplever som et stort problem. å ikke ha et tilfredstillende sexliv tar bort en stor del av samlivet. 

Anonymkode: 05010...b9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen jeg dater har en penis som er under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. Jeg har aldri vært borti så liten penis før. Jeg elsker sex, spesielt penetrering. Vi har nå i lengre tid forsøkt forskjellige stillinger, men jeg merker ikke om han er i meg eller ikke. Han virker å ikke merke det selv heller, han spør innimellom «er den inne» eller fortsetter å thruste uten at den er inni meg. Han er en flott fyr, men jeg kjenner dette gjør meg usikker på en fremtid da jeg sliter med å tenne på han nå, til tross for at han har veldig deilig kropp. Han er sensitiv rundt tema penis, og helt ærlig er jeg usikker på om han i det hele tatt liker sex. Han sier han gjør det, men han gir lite tilbakemelding ved suging osv også. Han er flink til å slikke, men jeg får mer ut av penetrering imens jeg selv stimulerer klitoris….

Noen som har tips? 

Han kan ikke gjøre om på penisen sin. Så om den ikke funker for deg må du nesten velge et liv uten eller med god penetrering.

Ja, dere kan selvfølgelig kjøpe et sleeve som han kan ha utenpå penis. Men for en som sliter med størrelsen, må et slikt forslag være drepen for selvtilliten.

Livet er for kort for dårlige matcher. For min del er det så viktig med god seksuell kjemi og like behov og ønsker at jeg ikke kunne vært med noen som ikke likte og ønsket det like mye, eller ikke tilfredsstilte meg..

Anonymkode: e54f2...1fd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du opplever nå er det du kan forvente av den mannen. Gidder du? 
Menn med Micro må faktisk eie utfordringen sin ved å by ekstra på seg selv med å være åpne om det, å også være med på å finne løsninger. Kan han ikke snakke om det så dropp det. 
De verste med micro er de som holder på som om det ikke finnes en utfordring.. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

under gjennomsnittlig lang og under gjennomsnittlig tykk. 

Hvor mye under gjennomsnittlig da? For det er jo en tanke om du er ekstremt vid/åpen. Da kan selv gjennomsnittlig være for puslete. For deg altså.

De fleste andre kvinner hadde klart seg med det. Har man derimot en gapende tunnel blir det problematisk.

Anonymkode: 91a31...bf4

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrastene fra tråder hvor mannen ikke er fornøyd med pupper eller labia og tråder hvor kvinnen ikke er fornøyd med penis, er til å bli kvalm av.

Var en tråd for litt siden hvor mannen ikke var fornøyd med fargen på labia og selvsagt var han problemet.

«Han er problemet. Ingenting er feil med din labia. Ingenting er galt med deg. Han er et dårlig menneske som forlater deg over dette».

Kvinner og noen menn. Klarer desverre ikke å holde samme tone når det er snakk om mannen sitt underliv eller kropp. Nei, da skal shame mannen som om at det var noe galt med han og oppfordre TS til å forlate han.

Jeg føler ikke at overfladiske mennesker er fortjent kjærlighet, men meg om det.

TS. Den gang du startet å utforske deg, holdt det ikke med 1-2 fingre eller å bare stimulere clitoris?

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
whiztle skrev (2 minutter siden):

Kontrastene fra tråder hvor mannen ikke er fornøyd med pupper eller labia og tråder hvor kvinnen ikke er fornøyd med penis, er til å bli kvalm av.

Var en tråd for litt siden hvor mannen ikke var fornøyd med fargen på labia og selvsagt var han problemet.

«Han er problemet. Ingenting er feil med din labia. Ingenting er galt med deg. Han er et dårlig menneske som forlater deg over dette».

Kvinner og noen menn. Klarer desverre ikke å holde samme tone når det er snakk om mannen sitt underliv eller kropp. Nei, da skal shame mannen som om at det var noe galt med han og oppfordre TS til å forlate han.

Jeg føler ikke at overfladiske mennesker er fortjent kjærlighet, men meg om det.

TS. Den gang du startet å utforske deg, holdt det ikke med 1-2 fingre eller å bare stimulere clitoris?

Det er forskjell på utseendet og funksjon. Hvor mange tråder ser du her hvor kvinner reagerer på hengeballer, lang forhud, lilla penishode, rar form osv på penis? Ingen.

Når man ikke får noe ut av sex fordi størrelsene ikke passer sammen så er det noe heeelt annet enn at man ikke liker formen, fargen eller utseendet. Rart du ikke forstår såpass, men du har vel aldri hatt sex.

Anonymkode: f8562...4cb

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når man ikke får noe ut av sex fordi størrelsene ikke passer sammen så er det noe heeelt annet

Ja du sier noe der.

Men det er alltid «Penis er for liten» og aldri «Vagina er for stor». Jo, sistnevnte kommer opp noen ganger, men da blir det som regel møtt meg uenighet også sirkler det tilbake til at penisen er problemet.

Penisen er alltid problemet virker det som, aldri vagina.

Men slik den generelle oppfatningen er nå. Så er det slik at når mannen føler at kvinnen ikke er kompatibel med han. Så er han problemet. Når kvinnen føler at mannen ikke er kompatibel med henne, så er han problemet, da begrunnet med at penis har funksjon. Vagina har også funksjon.

Jeg føler at underlivs debatten er urettferdig for menn. Det er også synd at det i det heletatt er en debatt for begge kjønn. Bare slutt med det liksom.

Det stemmer at jeg aldri har hatt sex.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (21 minutter siden):

Ja du sier noe der.

Men det er alltid «Penis er for liten» og aldri «Vagina er for stor». Jo, sistnevnte kommer opp noen ganger, men da blir det som regel møtt meg uenighet også sirkler det tilbake til at penisen er problemet.

Penisen er alltid problemet virker det som, aldri vagina.

Men slik den generelle oppfatningen er nå. Så er det slik at når mannen føler at kvinnen ikke er kompatibel med han. Så er han problemet. Når kvinnen føler at mannen ikke er kompatibel med henne, så er han problemet, da begrunnet med at penis har funksjon. Vagina har også funksjon.

Jeg føler at underlivs debatten er urettferdig for menn. Det er også synd at det i det heletatt er en debatt for begge kjønn. Bare slutt med det liksom.

Det stemmer at jeg aldri har hatt sex.

Mannen det skrives om her kommuniserer ikke, han snakker ikke med henne, det er problemet ikke kølla. 
Det finnes så mange med dop-skadet penis der ute så jeg mener dette så absolutt er noe som bør tas opp. De som bruker ulike midler til fest og morro får en penis som krymper og slutter å fungere. Ikke tro at alle utfordringer oppstår pga hvordan mannen er skapt fra naturens side. 

Endret av Andrine&
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...