AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvordan er sexen med elskerinnen? Er det bare for å få tømt seg eller er det fantastisk? Er hun flottere enn kona? Anonymkode: 5a610...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan er sexen med elskerinnen? Er det bare for å få tømt seg eller er det fantastisk? Er hun flottere enn kona? Anonymkode: 5a610...0e9 Det hjelper ikke at du har en Porsche i garasjen, hvis du aldri får start på den. Uansett hvor glinsende polert den er. Da blir tur med en rusten folkevogn som kun kan nå de tre nederste girene en forbedring, fordi du får oppleve å kjøre, og følelsen av å komme noe sted…. Anonymkode: 8d327...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Sex var vel så som så. Det handler like mye om bekreftelse, anerkjennelse, selvtilliten , bygge opp meg selv psykisk. Og en bitteliten del er payback og jevne ut scoren. Etter at dama var utro mot en trofast meg og mer eller mindre trykket meg ned fordi hun følte hun ikke hadde pult mange nok når hun var yngre. Følte veldig lite respekt og lojalitet etter det. Sårede mennesker sårer. Hun hadde en trofast fyr, hun pissa på han. Så nå føler jeg ikke bundet av noe forholdslojalitet. Hun aner ingenting, jeg gjør dette for meg. Og det hjelper på psyken... Anonymkode: 17e59...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Sex var vel så som så. Det handler like mye om bekreftelse, anerkjennelse, selvtilliten , bygge opp meg selv psykisk. Og en bitteliten del er payback og jevne ut scoren. Etter at dama var utro mot en trofast meg og mer eller mindre trykket meg ned fordi hun følte hun ikke hadde pult mange nok når hun var yngre. Følte veldig lite respekt og lojalitet etter det. Sårede mennesker sårer. Hun hadde en trofast fyr, hun pissa på han. Så nå føler jeg ikke bundet av noe forholdslojalitet. Hun aner ingenting, jeg gjør dette for meg. Og det hjelper på psyken... Anonymkode: 17e59...aa9 Hvorfor ikke bare gå fra forholdet? Jeg hadde vært ute av døra sekundet jeg fant ut om et så stort svik. Anonymkode: ddf50...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke bare gå fra forholdet? Jeg hadde vært ute av døra sekundet jeg fant ut om et så stort svik. Anonymkode: ddf50...0f5 Godt spørsmål. Barn, økonomi, venner, alt rundt. Se barna vokse opp 50% , at mor introduserer nye menn for mine barn? Nei, takk.. En skikkelig møkkasituasjon. Ikke tvil, ikke noe jeg ønsket men ble påført, så får jeg løse mine utfordringer på min måte. Ikke noe jeg plager andre med. Det rare er at dette er ikke noe som påvirker i det daglige. Ingen som mistenker. Noen ganger må man spille med de kortene man har utdelt. Men at det er en utløpsdato på dette forholdet er sannsynlig. Kona vil sikkert hevde at dette er gammel historie som ikke påvirker. Hennes ønsketenkning. Hun ønsket det, planla, gjennomførte og angrer ikke. Fikk stilnet kløen. Så vare det bare den detaljen at jeg satt knust tilbake. Utro folk er noen forbanna egoister. De ødelegger utrolig mye.... Som sagt, jeg ba ikke om dette og håndterer sikkert dette feil. Men bekreftelse på at jeg faktisk er begjært av andre damer har hjulpet stort. Anonymkode: 17e59...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Godt spørsmål. Barn, økonomi, venner, alt rundt. Se barna vokse opp 50% , at mor introduserer nye menn for mine barn? Nei, takk.. En skikkelig møkkasituasjon. Ikke tvil, ikke noe jeg ønsket men ble påført, så får jeg løse mine utfordringer på min måte. Ikke noe jeg plager andre med. Det rare er at dette er ikke noe som påvirker i det daglige. Ingen som mistenker. Noen ganger må man spille med de kortene man har utdelt. Men at det er en utløpsdato på dette forholdet er sannsynlig. Kona vil sikkert hevde at dette er gammel historie som ikke påvirker. Hennes ønsketenkning. Hun ønsket det, planla, gjennomførte og angrer ikke. Fikk stilnet kløen. Så vare det bare den detaljen at jeg satt knust tilbake. Utro folk er noen forbanna egoister. De ødelegger utrolig mye.... Som sagt, jeg ba ikke om dette og håndterer sikkert dette feil. Men bekreftelse på at jeg faktisk er begjært av andre damer har hjulpet stort. Anonymkode: 17e59...aa9 Føler veldig med deg. Tror mange dessverre opplever tilsvarende. Ikke minst den absurde begrunnelsen din kone oppgir for sviket. "Ikke pult nok som ung". Et egoistisk behov for "spenning" som begrunnelse for å ødelegge andres liv. Kan for øvrig bekrefte erfaringen om at det hjelper stort med trøsteklut i slike situasjoner. Anonymkode: 5aa13...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Godt spørsmål. Barn, økonomi, venner, alt rundt. Se barna vokse opp 50% , at mor introduserer nye menn for mine barn? Nei, takk.. En skikkelig møkkasituasjon. Ikke tvil, ikke noe jeg ønsket men ble påført, så får jeg løse mine utfordringer på min måte. Ikke noe jeg plager andre med. Det rare er at dette er ikke noe som påvirker i det daglige. Ingen som mistenker. Noen ganger må man spille med de kortene man har utdelt. Men at det er en utløpsdato på dette forholdet er sannsynlig. Kona vil sikkert hevde at dette er gammel historie som ikke påvirker. Hennes ønsketenkning. Hun ønsket det, planla, gjennomførte og angrer ikke. Fikk stilnet kløen. Så vare det bare den detaljen at jeg satt knust tilbake. Utro folk er noen forbanna egoister. De ødelegger utrolig mye.... Som sagt, jeg ba ikke om dette og håndterer sikkert dette feil. Men bekreftelse på at jeg faktisk er begjært av andre damer har hjulpet stort. Anonymkode: 17e59...aa9 Da har jeg mer forståelse for situasjonen. Fikk inntrykket at dere bare var i et forhold og uten barn, og da er det en lettere s. ak å gå. Og ja, utro folk er noen egoister, men de som gjør det med barn i bildet er de verste av de verste. De fanger nærmest partneren sin et enormt dilemma: Splitte familien, økonomi osv., eller godta et så stort svik. Anonymkode: ddf50...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå