AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden …og julestrømper. Lurer på å lage julestrømper til gaver, og har kjøpt stoff til å sy dem. Jeg trenger nå stæsj til å pynte dem og julegensere med, men det må jo være smått nok. Dvs julekuler og vanlig julepynt blir for stort. Det ideelle ville vært om all julepynt og stæsj fantes i miniatyr, hehe. jeg har lett på nettbutikken til Panduro og Ark, Norli osv men finner veldig lite som er aktuelt. Er det noen som kjenner til hobbybutikker med bedre utvalg, helst på nett siden jeg ikke bor veldig sentralt? Jeg har også kjøpt hvit velur til å kante julestrømpene, har ikke brukt velur før så jeg vet ikke om det er egnet til å stryke på bokstaver eller tegne på med akryl el.l. Litt «myfrelst» på denne typen hobbygreier så jeg mottar gjerne tips hvis noen er mer drevne Anonymkode: 2d969...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Etterlyste søkeord i overskriften, det er fordi jeg ikke finner noe når jeg googler 🙈 ts Anonymkode: 2d969...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Noe sånt? https://panduro.com/nb-no/products/skap-dekorer/miniatures/dekor/miniatyrkit-pakke-og-julekuler-1×1×1-cm-110228?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrAB5U0Q-RvQd7KmHLJiBiIn5SjqOnb3YZroQxWJgn3tVVeUOAjf5KIaAu3WEALw_wcB Anonymkode: 58f9e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden https://panduro.com/nb-no/favoritter/miniatyrverden/mini-jul?srsltid=AfmBOoq-T0YzIxJqlijfYTPItGahIRy3D7w2Pm8Zk2ZYoJWS_57zdSYD Anonymkode: 58f9e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Man skal vel ikke anbefale dette egentlig, men... Temu har alt det der... 😣 Anonymkode: 25aec...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå