lady90 Skrevet 24. november 2024 #61 Del Skrevet 24. november 2024 Mooza skrev (3 timer siden): Vi kan alltid ta en 3. Verdenskrig HVIS Russland går inn i NATOland. Vi har tid nok, men vi trenger ikke fremprovosere den. Jeg tenker at vi kan gjøre noe så crazy som å prøve litt diplomati nå. Forhandlinger. Jeg skjønner at de fleste som uttaler seg mener at der er galskap, men jeg mener eskaleringen som skjer nå er galskap. Men utfordringen er vel uansett at man ikke kan stole på at Putin, så om man forhandler fram noe så vil han uansett bare bryte det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 24. november 2024 #62 Del Skrevet 24. november 2024 lady90 skrev (23 minutter siden): Men utfordringen er vel uansett at man ikke kan stole på at Putin, så om man forhandler fram noe så vil han uansett bare bryte det. Så dermed eskalerer man nå? Er det ikke bedre å finne en løsning og heller forberede seg om krig er den eneste måten? Er det ikke bedre å prøve mer diplomatiske løsninger først? Jeg kjøper ikke at Putin var totalt uprovosert. Han var like lite provosert som amerikanere var under cubakrisa og har gjentatte ganger gitt uttrykk for det, omringet av USAs våpen. Han ser det som en eksistensiell trussel, og jeg tror han mener det. Det kunne jo være et utgangspunkt for en samtale? Putin er ikke til å stole på. Nei, men amerikanere sine motiv er alltid edle? Det der er jo bare tøv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå