AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hvor lenge har man vondt i munnen? Står at blemmene kan være der i over en uke, men er de vonde hele tiden? Tips til hva man kan gi av mat som ikke er vondt? Anonymkode: 19ce4...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Det gikk over etter 1-2 dager her. Men jeg (mor) mistet nesten neglene 2 måneder etter sykdommen Anonymkode: e65fa...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden mine har hatt det nå, og de har fått vondt av å spise varm mat og "sterk" mat. De spiser brødskive med smørost og andre myke pålegg, fått en is for å lindre. eller har blemmene gått greit over i løpet av en ukes tid. Middagen har ikke vært for varm osv. Anonymkode: 4ad9a...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Mine varte i omtrent fem dager. Veldig vondt... Jeg spiste yoghurt, smoothie og is de dagene. Klarte ikke noe særlig annet. Anonymkode: b34dd...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden To dager på det ene barnet og to uker på det andre Anonymkode: d7803...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå