AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Litt bakgrunn: kvinne 40 år, ung sjel, veldig kåt på partner når jeg er i forhold, ingen ons-dame, attraktiv både før og nå, har onanert en gang eller to i uken. Fantaserer ikke om andre mennesker. Har hatt sex hver gang jeg og kjæresten har møttes, og da flere ganger for dag. Etter å ha lest om menns runkevaner her inne og misjonering om at sex og onani har ingenting med hverandre å gjøre, tenkte jeg å teste ut dette hjemme. Jeg bestilte meg en Satisfyer på nett, og jeg har brukt den hver dag, ca to ganger for dag, enten jeg har vært kåt først eller ikke. Grunnen til dette er menn svarer ofte at de runker omtrent av vane, eller fordi de kjeder seg, eller fordi de kan. Ikke fordi de nødvendigvis var kåt til å begynne med. Resultatet her er iallefall at jeg får mindre lyst på sex med partner. Fra å være utsultet på sex med han to dager fra hverandre kan jeg nå uten problemer gå 5 dager. Og når vi sees har jeg ingen behov for å rive av han klærne og tre meg nedpå. Om jeg må vente 5-6 timer til spiller ingen rolle. Ikke er sexen like intens heller. Del 2: Jeg skal ikke bruke satisfyeren før januar 2025. Tilbake til gamle onanivaner. Så ser jeg effekten av det. Anonymkode: e4c02...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hei, hvorfor velger du det tungvinte "onanering" når det enkle ordet onani finnes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden ashley jackson skrev (6 minutter siden): Hei, hvorfor velger du det tungvinte "onanering" når det enkle ordet onani finnes? Slik at du kunne spørre om noe 😇 Anonymkode: e4c02...b51 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå dette. Tar alltid en runk når jeg er alene en periode og får lyst til å være utro. Da roer det seg ned for en stund, og legger alltid inn en 2-3 dager med runkefri periode før jeg møter kjæresten for å "bygge opp suget". M56 Anonymkode: 03d5d...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden For meg er det helt motsatt. Jo mer jeg onanerer, jo mer lyst får jeg. Sånn har det alltid vært for min del. Kvinne i 50-årene Anonymkode: 7cd85...dec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det helt motsatt. Jo mer jeg onanerer, jo mer lyst får jeg. Sånn har det alltid vært for min del. Kvinne i 50-årene Anonymkode: 7cd85...dec Samme her. onanerer jeg ikke har jeg langt sjeldnere lyst på sex en om jeg onanerer. Anonymkode: a963d...3c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samme her. onanerer jeg ikke har jeg langt sjeldnere lyst på sex en om jeg onanerer. Anonymkode: a963d...3c2 Snakkes det om litt ulike ting her? Opplever at det dere snakker om ikke er det samme som TS skriver om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha lest om menns runkevaner her inne og misjonering om at sex og onani har ingenting med hverandre å gjøre Skeptisk. Selvsagt har det noe med hverandre å gjøre. Det handler jo om tilfredsstillelse begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Topper og daler skrev (1 time siden): Skeptisk. Selvsagt har det noe med hverandre å gjøre. Det handler jo om tilfredsstillelse begge deler. Syntes det blir noe snevert. Jeg kan absolutt oppleve at å onanere har en helt annen funksjon en sex med partneren min. Jeg kan feks ty til en kjapp runk selv om jeg på ingen måte har lyst på sex med partneren min. Noen ganger fordi jeg blir trøtt og avslappet etterpå. Jeg sovner raskt. Det kan være hele årsaken til den kjappe runken. Andre ganger kan det være ønske om utløsning, men uten alle faktorene det innebærer å ha det med et annet menneske. Uansett hvor «kjapt og enkelt» man måtte gjøre det, så blir det mange andre faktorer i spill med en gang partner/et annet menneske involveres. Og det er slettes ikke alltid ønsket. Andre veien så kan jeg ofte ha lyst på sex med partneren min, men ikke lyst på å onanere. Om sex med partneren min ikke er aktuelt der og da, så onanerer jeg ikke i stedet. Onani vil ikke fylle det behovet jeg hadde for å ha sex med partneren min. Nettop fordi sex med partner handler om svært mange flere faktorer. Samtidig har jeg orgasme ca 50% av gangene jeg har sex med partner. Min lyst på sex med partner handler ofte ikke om at jeg vil ha orgasme, men jeg vil at hun skal tilfredstilles. Det er min motivasjon og tenning. I tillegg til nærheten og intimiteten jeg ønsker, men som ikke er noe jeg ønsker når jeg vil onanere. Da er motivasjonen min at jeg får en «avslutning», som jo som sagt ikke er motivasjonen min når jeg vil ha sex med partner. Tror vi bare må akseptere at mennesker kan være svært ulike også når det kommer til seksuell tenning og funksjon. Noen sidestiller sex med partner og onani og for andre har det ulik funksjon. Slik er det bare og det er ingen ting galt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 58 minutter siden #10 Del Skrevet 58 minutter siden Topper og daler skrev (2 timer siden): Skeptisk. Selvsagt har det noe med hverandre å gjøre. Det handler jo om tilfredsstillelse begge deler. Ja, men hadde onaneringen dekket behovet for sex, hadde menn aldri valgt en partner. Sexløse forhold ville aldri vært et problem. Kvinner ville måtte bryte seg inn og tvinge seg til inseminering for å få barn. (For folk med manglende lese-evne : det er et spisset avsnitt som ikke beskriver noen virkelighet, men ment som en provoserende intro...) Det er et interesant eksperiment, og jeg tror vi kan sette noen avgrensninger, som at du ikke er en ONS-dame, og knytter sex til en relasjon. Men jeg heier på deg, fordi du gjør noe veldig viktig , som folk generelt gjør alt for lite ; kartlegger hvordan din seksualitet fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå