AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Jeg har en kingsize dyne, dvs 240x220 og sliter med å finne sengesett- spesielt av typen flanell med julemotiv. Jeg synes årets fra Princess er så fine og ønsker meg dette. Er det noen som har sydd sammen til et stort trekk, hvordan gjorde dere det- evt vet noen om det er mulig å kjøpe kun stoff i flanell med julemotiv?😊🎄 Anonymkode: adf41...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden sprettet opp i sidene og sydde sammen. Null stress selv for ei som sjelden syr 😂 Anonymkode: 0b52d...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): sprettet opp i sidene og sydde sammen. Null stress selv for ei som sjelden syr 😂 Anonymkode: 0b52d...a51 Ble det fint i kantene, altså du fikk en ny søm i sidene eller fikk du en mindre pen søm på oversiden ?😅 Vurderer å kjøpe noe billig på Rusta og prøve sy først 🙊😅 Anonymkode: adf41...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå