AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:56 #1 Del Skrevet mandag kl 00:56 Jeg prøver å finne ut hvor mye skatt jeg skal betale. Tjener ca 500.000 men jobber litt ekstra så ca 600.000 . Skal jeg ta utgangspunkt i det eller skal jeg ta med feriepenger også? skatt er vanskelig . Anonymkode: 2f250...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:08 #2 Del Skrevet mandag kl 01:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg prøver å finne ut hvor mye skatt jeg skal betale. Tjener ca 500.000 men jobber litt ekstra så ca 600.000 . Skal jeg ta utgangspunkt i det eller skal jeg ta med feriepenger også? skatt er vanskelig . Anonymkode: 2f250...39d Skatt er lett. Gå på Skatteetaten.no logg inn med bankid, og sett opp dine tall så regner skattekalkulatoren ut hva du skal betale i skatt. Anonymkode: 445a3...8ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet mandag kl 01:18 #3 Del Skrevet mandag kl 01:18 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg prøver å finne ut hvor mye skatt jeg skal betale. Tjener ca 500.000 men jobber litt ekstra så ca 600.000 . Skal jeg ta utgangspunkt i det eller skal jeg ta med feriepenger også? skatt er vanskelig . Anonymkode: 2f250...39d jeg mener det er utenom feriepenger. Men hovedarbeidsgiver benytter du tabellkort, de andre arbeidsgivere betaler du i prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:25 #4 Del Skrevet mandag kl 01:25 All inntekt skal med, også feriepenger. Anonymkode: 5560b...71a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 02:50 #5 Del Skrevet mandag kl 02:50 Alt du har tjent ca 600 + feriepenger. Den summen legger du inn i skattekalkulatoren så finner du ut hvor mye man må skatte av et slikt beløp. Er egentlig veldig enkelt. Anonymkode: 94258...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:22 #6 Del Skrevet mandag kl 05:22 Feriepenger er like mye inntekt som timelønn eller fastlønn. Hvis du feks fikk utbetalt kr 60 000 i juli i feriepenger, er dette inntekt som skal med i beregningsgrunnlaget ditt for i år. Anonymkode: de5fe...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå