AnonymBruker Skrevet 18. november #21 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja de som ble valgt bort i tenårene til fordel for kjekkere menn blir aktuelle når damene vil slå seg til ro. Anonymkode: ee2a7...5b7 Desverre har mange menn gitt opp når damene ønsker og slå seg til ro. Menn som er tilgjengelig da, er ikke interesert I og slå seg til ro. Anonymkode: 9e6ae...1a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #22 Del Skrevet 18. november Husk at å bli avvist bare er en kortvarig ubehagelig følelse. Det er vanligere å bli avvist enn å få napp. Det er ikke farlig å bli avvist. Klapp deg heller på skuldera for at du ikke var for feig til å la det være. Øvelse gjør mester, og skal du nå fram til målet, må du belage deg på mange avvisninger på veien. Anonymkode: 91c8b...842 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #23 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har lyst til å bli mer frempå, men jeg tør ikke. Hvordan takler du all avvisningen uten at det bryter deg ned? Dette spørsmålet er rettet mot menn med middels eller mindre bra utseende. Anonymkode: ee2a7...5b7 Det svei i begynnelsen når man var ung, men etterhvert som åra går og man blir eldre (og enda styggere) så preller det av som vann på gåsa. Anonymkode: 4318a...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #24 Del Skrevet 18. november Jeg har aldri blitt avvist fordi jeg aldri har spurt noen 🤠 Anonymkode: c789b...ee8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #25 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har aldri blitt avvist fordi jeg aldri har spurt noen 🤠 Anonymkode: c789b...ee8 Work smart, not hard! 😎 Anonymkode: 41a9a...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #26 Del Skrevet 18. november Litt usikker på hva du legger i å sjekke opp. Jeg har alltid syntes ideen om å være tydelig interessert er så klein at jeg stort sett har pratet om alt mulig før vi på et tidspunkt har begynt å kline. Mulig det er å sjekke opp, men fordelen er at man ikke blir avvist, det bare faller seg ikke naturlig med klininga. M47. Anonymkode: 86b58...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #27 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har lyst til å bli mer frempå, men jeg tør ikke. Hvordan takler du all avvisningen uten at det bryter deg ned? Dette spørsmålet er rettet mot menn med middels eller mindre bra utseende. Anonymkode: ee2a7...5b7 Det bryter deg ned, det er uunngåelig. Men du herdes etterhvert. Og når du er herdet, så er du ikke lenger avhengig av resultatet lenger. Det er derfor du ser enkelte men sjekke opp alt og alle, for å få det unnagjort. Du lærer at en avvisning eller 100 ikke utgjør noen forskjell. For du vil fortsatt våkne opp neste dag og ingenting har endret seg. Anonymkode: f926c...a7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #28 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det svei i begynnelsen når man var ung, men etterhvert som åra går og man blir eldre (og enda styggere) så preller det av som vann på gåsa. Anonymkode: 4318a...063 Snakker du av egen erfaring? Anonymkode: ee2a7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #29 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bryter deg ned, det er uunngåelig. Men du herdes etterhvert. Og når du er herdet, så er du ikke lenger avhengig av resultatet lenger. Det er derfor du ser enkelte men sjekke opp alt og alle, for å få det unnagjort. Du lærer at en avvisning eller 100 ikke utgjør noen forskjell. For du vil fortsatt våkne opp neste dag og ingenting har endret seg. Anonymkode: f926c...a7c Gjelder dette deg? Anonymkode: ee2a7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. november #30 Del Skrevet 18. november Å bli avvist kan gjøre vondt, litt avhengig av hva du legger i det. Med det mener jeg hva slags intensjoner du har. Vil du bare flørte den kvelden eller er det noen du virkelig liker godt nok til at du vil bli et par. En avvisning av noen du bare har flørtet med en kveld er ikke så ille. Det kan svi litt i stoltheten om noe, men det er ikke katastrofe. Men om det er noen du kjenner litt bedre, noen du har brukt tid på å bli kjent med, som avviser litt mer enn bare overfladisk prat eller en forespørsel om å danse osv, kan være sårt. La oss si det er ei du har brukt uker på å bli kjent med. Du lar henne få se flere sider av deg og så viser det seg at hun ikke er interessert... da svir eller stikker det mer enn. En slik avvisning føles mer personlig enn en avvisning av noen som bare har fått sett overfladiske egenskaper. Flørting og sosiale ferdighet er tilegnede ferdigheter. Det kan læres og man blir flinkere av å faktisk gjøre det. Dette kan "øves" uten at du nødvendigvis har noen intensjoner annet enn flørten selv. I mine øyne finnes det ulike typer førting. Feks om du passerer noen i gata eller på kjøpesenteret, gi et smil hold øyekontakt i 1 sekund. "Jeg ser deg og liker det jeg ser", and moving on. Det betyr ingenting annet enn å gi noen en liten dråpe bekreftelse. Ikke gjør noen stor sak av det. Ikke spør om dere skal ta en drink eller en kopp. La det være med den 2 sekunders flørten. Andre flørter kan være ei du har dansa med hele kvelden. La praten gå naturlig, ikke prøv noen teite triks eller replikker. Smil, dans og før en heeeeelt normal samtale med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #31 Del Skrevet 18. november Fordi jeg bryr meg ikke om avvisning. Tar det med et smil og går videre. Anonymkode: 91804...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #32 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Veldig vanskelig å ikke være redd damer 👇 Anonymkode: ee2a7...5b7 Men er det den type dame du er på jakt etter? Hvorfor ikke la den typen kvinne seile sin egen sjø, og gå for en kvinne som er oppegående? Anonymkode: ca26e...5fd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 19. november #33 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Og de som får seg mye ligg før de er 18 blir gjerne menn som bare ligger rundt, fordi de begynner å ha sex uten følelser. Slutt å sykeliggjøre det å ikke debutere seksuelt før man er voksen! Det er faktisk veldig vanlig, og de mennene som er som stabile og langvarige forhold har ofte ikke debutert før i 20-årene. Å være litt moden før man debuterer er bare positivt. Det gjelder også kvinner! Anonymkode: c225f...f99 Nja, en er vel såkalt lovlig når en er 16. Om det er median eller gjenomsnittalder for seksuell debut så ligger vel den på en 17 til 18 for menn. Sykliggjøre trenger en ikke å gjøre, men de er av den siste halvparten. Det var vel ikke snakk om å ligge rundt, men å ha opplevd å være bra nok til å ha sex med noen overhode, uten å måtte betale for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #34 Del Skrevet 19. november Har aldri hatt noe problem med å ta en avvisning. Jeg kan ikke være alle kvinners type hele tiden. Og kvinner som avviser er fortsatt stort sett høflige og hyggelige uansett etter min erfaring. Anonymkode: e02b5...e9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #35 Del Skrevet 19. november Jeg skjønner ikke hvorfor innlegget mitt ble fjernet, men hvis du googler how to deal with rejection så finner du flere artikler og tips til hvordan du kan håndtere det. Anonymkode: bd5de...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. desember #36 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 9.27): Flørter. Anonymkode: ee2a7...5b7 Jeg kan ikke si at jeg bevist prøver å flørte med noen. Det virker merkelig. Hvis man får en god tone så kommer jo flørten av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. desember #37 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 9.54): Man har jo ikke noe valg. Kvinner velger jo bort menn selv på sitt eget nivå fordi de tror de «fortjener bedre» fordi de i ny og ne får ligge med en bedre mann. Så da må man bare gasse på. Kan ikke gi opp. Anonymkode: 3d470...c12 Hva er "eget nivå"? Hvordan vurderer man dette "nivået"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #38 Del Skrevet 4. desember Null stress, vil man bare ha sex så får man sex. Sier seg egentlig selv, gjør det ikke? Hadde vært skitnervøs hadde jeg ønsket noe mer, men et ja eller nei for en kort stund, null stress Anonymkode: f926c...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #39 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 0.28): Jeg har lyst til å bli mer frempå, men jeg tør ikke. Hvordan takler du all avvisningen uten at det bryter deg ned? Dette spørsmålet er rettet mot menn med middels eller mindre bra utseende. Anonymkode: ee2a7...5b7 Du kan ikke bare gå rett på. Du må først prate med de og se om det er kjemi. En dame vil som regel fortelle deg med øynene om hun synes du er interessant eller ikke. Anonymkode: 8961c...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #40 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan ikke bare gå rett på. Du må først prate med de og se om det er kjemi. En dame vil som regel fortelle deg med øynene om hun synes du er interessant eller ikke. Anonymkode: 8961c...b42 Dette! Du kan jo ikke bare kaste deg over alt du ser av kvinner, det må faktisk være kjemi der for at det skal være vits å prøve seg. Anonymkode: 2e374...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå