AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Jeg har lyst til å bli mer frempå, men jeg tør ikke. Hvordan takler du all avvisningen uten at det bryter deg ned? Dette spørsmålet er rettet mot menn med middels eller mindre bra utseende. Anonymkode: ee2a7...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Fordi du over-romantiserer kvinner. Dette er et nevrotisk vesen som må male fem lag med sminke over ansiktet sitt for å gå ut døra, som vil ha egne lover på plass for å gjøre seg konkurransedyktige med menn, som vil at mannen betaler selv om de tjener egne penger, som vil at mannen skal beskytte, som vil ha en høy-stor-sterk-mann for å føle seg liten og feminin og submissive som et lite barn, som vil ha alle oppsider ved livet uten ansvaret som medfølger, som lukter fisk nedentil 7/8-deler av døgnet (med unntak av den første timen etter dusjing), som får fettlag i ørekroken, snørr i nesa, nesehår, driter, har dårlig ånde, kviser, arr, osv. osv. VET DU HVORFOR DE ER SÅNN?! Fordi de bare er mennesker, med alt det det innebærer å være menneske. The good, the bad and the ugly. Så når du tar dette innover deg, og slutter å romantisere dem som noe de overhodet ikke er i utgangspunktet, vil du óg gi totalt blanke faen i om én eller ti av dem avviser deg på rad. Hvem faen bryr seg. Vær så god. Anonymkode: 9ee35...f4a 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Jeg tar det ikke negativt å få nei av en som aktivt har søkt om å date. En tilfeldig person, damen på butikken og lignende er en personlig seier for meg å tørre å be ut, uansett svar. Selvtillit er nøkkelen. Det ser det og snakker til venninder om mannen med selvtillit Anonymkode: 99a98...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Nei. De tider er over, er blitt altfor mye styr og tull rundt dette. Anonymkode: 66f11...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Kvinner er bare mennesker. Du må slutte å plassere dem på en pidestall. They ain't all that. Veldig mange menn hadde sluttet å obsesse over damer hvis de hadde klart å få seg kun ett (1) ligg mens de var 16-18. Jeg ser det samme over og over igjen. De som av ulike grunner ikke klarte å bange på videregående får et sykelig beta incel mindset senere i livet. Anonymkode: 00035...bd6 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november Du må bygge selvtillit. Utstråle selvtillit. Samtidig være hyggelig. Vi menn tenker logisk. Er det realistisk at alle du sjekker opp sier ja? Anonymkode: 6e53a...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #7 Del Skrevet 18. november Hva er du egentlig redd for? Følelsen av å bli avvist er ubehagelig, det skal jeg ikke nekte for. Men jeg kan love deg at ingen, verken menn eller kvinner, kommer til å se deg i et negativt lys hvis du blir avvist. Jeg tenker ikke sånn om menn som blir avvist, eller kvinner for den saks skyld, og jeg kjenner ingen som tenker sånn heller. En veldig nær kompis av meg ble avvist ved nyttårstider av en 5/10 som han hadde fått oppheng i. Venninna hennes som er en solid 7/10 ga samme kompis en sjanse på 17. Mai og nå er de kjærester og snakker om å kanskje flytte inn sammen til neste år. Tenk hvis kompisen min hadde mistet all selvtillit på grunn av hun ene 5/10ern? Heldigvis så gjorde han ikke det (litt nedstemthet i 1-2 uker, men så var han tilbake). Du kan faktisk ikke sidestille en kvinnes ja/nei med din egen selvverd. Som en annen skriver over her, they ain't all that, og det kan jeg så absolutt skrive under på. Du, kvinner vet veeeldig godt selv at they ain't all that, ikke la fasaden lure deg. De er ekstremt usikre på seg selv. Ta det i betraktning når du er der ute. Lykke til. Anonymkode: 2540f...239 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #8 Del Skrevet 18. november Jeg tar ikke en avvisning personlig. Det er mange grunner til at noen avviser en beiler. De er kanskje allerede opptatte eller har en interesse for noen andre. Kanskje har de mye som foregår i livet og har derfor ikke tid eller lyst til å begynne kontakt med noen. Men selv om de aktivt leter etter noen og likevel avviser meg fordi de ikke føler noen interesse når de ser på meg, så tar jeg det ikke personlig. Folk liker forskjellige ting, både utseendemessig, utstråling og kjemi. En avvisning reflekterer ikke dårlig på meg. Det reflekterer ikke dårlig på kvinnen heller. Jeg ønsker jo uansett ikke å date noen som ikke føler entusiasme av å date meg. Ved hver avvisning, kommer jeg nærmere drømmedama. Blir man avvist, sier man enkelt "Det er lov å prøve" med et smil og.et glimt i øyet, også takker man for seg og ber de ha en fin dag videre. Alltid vær hyggelig når man blir avvist. Anonymkode: 4eb2a...5c5 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #9 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir man avvist, sier man enkelt "Det er lov å prøve" med et smil og.et glimt i øyet, også takker man for seg og ber de ha en fin dag videre. Alltid vær hyggelig når man blir avvist. Anonymkode: 4eb2a...5c5 Ja, burde lagt til det her. IKKE bli sur ved avvisning. Det er lov å bli sur hvis hun er ufin eller gjør noe borderline psyko (som å kalle deg for rapist eller tilsvarende), men ikke ellers. Det tar seg så jævlig dårlig ut å bli sur/sint etter avvisning. Man forstår jo hvorfor, det er jo ikke gøy, men det ser likevel ikke bra ut. Vitner om manglende kontroll hvis du begynner å kjefte eller bli passiv-aggresiv der og da. Ta det med et smil og si "kanskje en annen gang ; - ) ". Så går du videre med livet ditt. Det mange fisk i havet. Virkelig. Anonymkode: 2540f...239 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #10 Del Skrevet 18. november Prat litt med kvinner uten å ha noen romantiske forhåpninger. Da vil du se at de ikke er noe spesielt, de er bare mennesker og gjerne med langt flere usikkerheter enn det du har. De sminker seg og bruker laaaaang tid før de går ut døra. De klarer ikke en gang å gå ute med sitt sanne ansikt. Det sier alt. Ikke vær redd damer, de er hyggelige som regel. Å bli avvist er helt normalt og det du burde forvente. Anonymkode: fc2a5...1a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #11 Del Skrevet 18. november Menn er vandt til dette helt fra puberteten, det er forventet at vi gjør første fremstøt, og da blir det naturligvis noen anvisninger også Motsatt så har jeg inntrykk av at det å være den som prøver og er frempå sitter mye lenger inne for kvinner, og derfor føles det mer skummelt og blir tatt mer personlig Som tenåring og tidlig 20 årene var jeg livredd damer, ble helt lammet i nærheten av en fin dame. Men bestemte meg en dag at jeg måtte hoppe inn i det, og tok ikke så lang tid før jeg skjønte det ikke var så skummelt som jeg trodde, eksponeringsterapi om du vil Anonymkode: 9651c...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #12 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi du over-romantiserer kvinner. Dette er et nevrotisk vesen som må male fem lag med sminke over ansiktet sitt for å gå ut døra, som vil ha egne lover på plass for å gjøre seg konkurransedyktige med menn, som vil at mannen betaler selv om de tjener egne penger, som vil at mannen skal beskytte, som vil ha en høy-stor-sterk-mann for å føle seg liten og feminin og submissive som et lite barn, som vil ha alle oppsider ved livet uten ansvaret som medfølger, Anonymkode: 9ee35...f4a Hvorfor har en kvinnefiendtlig kommentar så mye tommler opp? Anonymkode: ee2a7...5b7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #13 Del Skrevet 18. november Jeg tør heller ikke. Tror det er mange av oss. Men ønsker deg lykke til. Anonymkode: 9c1dd...6e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. november #14 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har lyst til å bli mer frempå, men jeg tør ikke. Hvordan takler du all avvisningen uten at det bryter deg ned? Dette spørsmålet er rettet mot menn med middels eller mindre bra utseende. Anonymkode: ee2a7...5b7 Hva mener du med "sjekke opp"? Jeg har aldri "sjekket opp" noen som jeg kan huske. Hva gjør du når du "sjekker opp"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #15 Del Skrevet 18. november jabx skrev (7 minutter siden): Hva mener du med "sjekke opp"? Jeg har aldri "sjekket opp" noen som jeg kan huske. Hva gjør du når du "sjekker opp"? Flørter. Anonymkode: ee2a7...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #16 Del Skrevet 18. november Man har jo ikke noe valg. Kvinner velger jo bort menn selv på sitt eget nivå fordi de tror de «fortjener bedre» fordi de i ny og ne får ligge med en bedre mann. Så da må man bare gasse på. Kan ikke gi opp. Anonymkode: 3d470...c12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #17 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Man har jo ikke noe valg. Kvinner velger jo bort menn selv på sitt eget nivå fordi de tror de «fortjener bedre» fordi de i ny og ne får ligge med en bedre mann. Så da må man bare gasse på. Kan ikke gi opp. Anonymkode: 3d470...c12 Hva med deg? Blir du mye avvist? Anonymkode: ee2a7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #18 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner er bare mennesker. Du må slutte å plassere dem på en pidestall. They ain't all that. Veldig mange menn hadde sluttet å obsesse over damer hvis de hadde klart å få seg kun ett (1) ligg mens de var 16-18. Jeg ser det samme over og over igjen. De som av ulike grunner ikke klarte å bange på videregående får et sykelig beta incel mindset senere i livet. Anonymkode: 00035...bd6 Og de som får seg mye ligg før de er 18 blir gjerne menn som bare ligger rundt, fordi de begynner å ha sex uten følelser. Slutt å sykeliggjøre det å ikke debutere seksuelt før man er voksen! Det er faktisk veldig vanlig, og de mennene som er som stabile og langvarige forhold har ofte ikke debutert før i 20-årene. Å være litt moden før man debuterer er bare positivt. Det gjelder også kvinner! Anonymkode: c225f...f99 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #19 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er faktisk veldig vanlig, og de mennene som er som stabile og langvarige forhold har ofte ikke debutert før i 20-årene. Å være litt moden før man debuterer er bare positivt. Det gjelder også kvinner! Anonymkode: c225f...f99 Ja de som ble valgt bort i tenårene til fordel for kjekkere menn blir aktuelle når damene vil slå seg til ro. Anonymkode: ee2a7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #20 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke vær redd damer, de er hyggelige som regel. Å bli avvist er helt normalt og det du burde forvente. Anonymkode: fc2a5...1a2 Veldig vanskelig å ikke være redd damer 👇 Anonymkode: ee2a7...5b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå