AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden Damer er ikke bedre enn menn. Jeg husker jeg var 18 år (!) og kom inn på et utested med 20-årsgrense. Jeg var brisen og full av selvtillit. Like innenfor inngangen satt tre venninner på 25+. Jeg gikk rett bort, presset meg ned mellom to av dem og begynte å kline med hun ene mens jeg tok hånden inn på puppen hennes. De to andre gikk, dama svarte med tunge og sa "jeg er visst på barnerov i dag". Hun spurte om vi skulle gå hjem til henne. Hun skulle bare si fra til venninnene sine først. Det hadde gått fem minutter fra jeg kom inn døren. Anonymkode: fe8df...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden Utseende spiller vel en rolle for de fleste, ilag med utstråling, sjarm, personlighet. Like mange svar som folk. Men, synes mange av kommentarene i feltet er lavmål. Men, alle skal med... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Damer er ikke bedre enn menn. Jeg husker jeg var 18 år (!) og kom inn på et utested med 20-årsgrense. Jeg var brisen og full av selvtillit. Like innenfor inngangen satt tre venninner på 25+. Jeg gikk rett bort, presset meg ned mellom to av dem og begynte å kline med hun ene mens jeg tok hånden inn på puppen hennes. De to andre gikk, dama svarte med tunge og sa "jeg er visst på barnerov i dag". Hun spurte om vi skulle gå hjem til henne. Hun skulle bare si fra til venninnene sine først. Det hadde gått fem minutter fra jeg kom inn døren. Anonymkode: fe8df...133 Sånn må du slutte med. Du kan ikke trakkasere folk seksuelt. Håper du vet det nå. Synd du klarte å komme inn, men bedre at du prøver å voldta non på 25 da, enn at det var ei stakkar på 16 på en privat fest som hadde fått denne dritt oppførselen. Hun bar ikke god i nøtta dama heller. Men du var uhørt Anonymkode: e9bd7...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1 time siden #24 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sånn må du slutte med. Du kan ikke trakkasere folk seksuelt. Håper du vet det nå. Synd du klarte å komme inn, men bedre at du prøver å voldta non på 25 da, enn at det var ei stakkar på 16 på en privat fest som hadde fått denne dritt oppførselen. Hun bar ikke god i nøtta dama heller. Men du var uhørt Anonymkode: e9bd7...662 Nei. han hadde draget, tok en sjans kysset henne og var passe på og fikk bli med hjem. Selv hadde jeg nok vært 20+ gått inn registrert de tre veninnene, kjøpt meg en drink plasert meg så jeg kunne følge med på dem diskret, kanskje i baren. Sett han komme inn og damene forsvinne og tenkt ja ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Til dere menn,hvor mye har utseende å si når det bare handler om noen å ha sex med? Anonymkode: 3722b...8ab Utseende er ikke veldig viktig men viktig at vi ønsker den samme sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå