AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Til dere menn,hvor mye har utseende å si når det bare handler om noen å ha sex med? Anonymkode: 3722b...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Alt. Anonymkode: f5ec8...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Utseendet betyr mest, men standarden senkes jo betraktelig når man kun er ute etter å få tømt seg gjennom ons eller ff. Jeg merker det jo selv når jeg bruker Tinder, trykker jo like på damer jeg aldri hadde ønsket å bli sett offentlig med. Anonymkode: 9d5f9...91f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utseendet betyr mest, men standarden senkes jo betraktelig når man kun er ute etter å få tømt seg gjennom ons eller ff. Jeg merker det jo selv når jeg bruker Tinder, trykker jo like på damer jeg aldri hadde ønsket å bli sett offentlig med. Anonymkode: 9d5f9...91f Hææ? Det betyr alt men samtidig er du/dere villig til å ligge med alle? Anonymkode: ede27...814 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden En del, men langt ifra alt. En kan ha en helt nydelig seksuell utstråling selv om man ikke er ekstremt pen. Og utstrålingen vil da veie opp såppas at jeg uansett vil synes hun er veldig fin. Hadde jeg kun sett på henne som et høl, så ville jeg sikkert tenkt anderledes Hun jeg har hatt desidert best sex med var ikke en folk snur seg etter på gaten, det var utstrålingen og væremåten som gjorde hun villt sexy Anonymkode: 82ea9...eeb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hææ? Det betyr alt men samtidig er du/dere villig til å ligge med alle? Anonymkode: ede27...814 Altså jeg hadde klassekamerater som fikset seg mellom kjøleskapsdøra fordi de måtte få utløp for det kostante maset, så standarden er virkelig lav hvis man først har behov. Samtidig, den som er deiligst blir valgt først etc. Anonymkode: 9d5f9...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså jeg hadde klassekamerater som fikset seg mellom kjøleskapsdøra fordi de måtte få utløp for det kostante maset, så standarden er virkelig lav hvis man først har behov. Samtidig, den som er deiligst blir valgt først etc. Anonymkode: 9d5f9...91f Dere er spesielle vesener, dere menn. Anonymkode: ede27...814 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Omtrent 0, om det bare er puling. Easy does it. Anonymkode: effa4...b11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Får meg til å tenke på sånne "fuck-holes" Selv syns jeg dette er fryktelig ekkelt! 🤮 Noen som kunne ha prøvd dette?? (Men så er jeg også kvinne) Anonymkode: 9ba86...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får meg til å tenke på sånne "fuck-holes" /glory holes Selv syns jeg dette er fryktelig ekkelt! 🤮 Noen som kunne ha prøvd dette?? (Men så er jeg også kvinne) Anonymkode: 9ba86...c94 Anonymkode: 9ba86...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Det er kun utseende som betyr noe. Punktum. Det samme gjelder til forhold, men da evaluerer man flere attributter etterhvert. Man kan heller runke enn å ha sex med noen som er uattraktiv, overvektig, gammel osv Anonymkode: 61904...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Utseende betyr lite, rå, utforskende, hengivende sex er mye viktigere. Anonymkode: 72bdd...1db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Takk for at dere lærer oss å holde oss unna dere. Anonymkode: e9bd7...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Utseende er det eneste som har noe å si for ONS, selvom det mellom beina selvsagt er viktigst. Er jeg kåt nok senker jeg likevel bare standardene og knuller i mørket, og håper at ingen av kompisene mine så meg dra med dama. Anonymkode: 545f5...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Utseende er det eneste som har noe å si for ONS, selvom det mellom beina selvsagt er viktigst. Er jeg kåt nok senker jeg likevel bare standardene og knuller i mørket, og håper at ingen av kompisene mine så meg dra med dama. Anonymkode: 545f5...3aa Det er du som er en skam. Ikke henne Å være så respektløs og uomsorgsfull... har ikke ord for å beskrive hva jeg syns. Anonymkode: e9bd7...662 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er du som er en skam. Ikke henne Å være så respektløs og uomsorgsfull... har ikke ord for å beskrive hva jeg syns. Anonymkode: e9bd7...662 Jeg er jo ikke direkte respektløs mot henne. Hva jeg sier om en dame jeg aldri ser igjen bak hennes rygg i ettertid burde ikke ha noe si. Hun fikk sitt, og jeg fikk mitt. Hadde det vært en scenario hvor dama har følelser osv. kunne jeg skjønt poenget ditt, men ærlig talt, vi snakker om one night stands på byen. Anonymkode: 545f5...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk for at dere lærer oss å holde oss unna dere. Anonymkode: e9bd7...662 Dere som er kun ute etter sex er ikke enige. Anonymkode: effa4...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er jo ikke direkte respektløs mot henne. Hva jeg sier om en dame jeg aldri ser igjen bak hennes rygg i ettertid burde ikke ha noe si. Hun fikk sitt, og jeg fikk mitt. Hadde det vært en scenario hvor dama har følelser osv. kunne jeg skjønt poenget ditt, men ærlig talt, vi snakker om one night stands på byen. Anonymkode: 545f5...3aa Vi har ulikt syn på det å behandle folk bra. Jeg syns ikke noen fortjener noe så nedverdigende. Din sexlysg er ikke viktigere enn noens velvære. Så slutt å plag kvinner, du har en hånd. Anonymkode: e9bd7...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som er kun ute etter sex er ikke enige. Anonymkode: effa4...b11 Vi lærer dem opp til å ikke være naive. En dag slipper de dårlig behandling. Men selvsagt,er de samme ulla kan dere ha ha det som dere har sammen. Vil bare ikke noen skal bli behandlet dårlig. Hele greia er nøktern. Anonymkode: e9bd7...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har ulikt syn på det å behandle folk bra. Jeg syns ikke noen fortjener noe så nedverdigende. Din sexlysg er ikke viktigere enn noens velvære. Så slutt å plag kvinner, du har en hånd. Anonymkode: e9bd7...662 Velvære? Det er samtykkende sex, dama var med og jeg var med. It takes two to tango. Har ikke plagd noen av disse kvinnene, selvom jeg i ettertid kanskje snakker stygt om utseende deres, anonymt. Som sagt vil jeg ikke at bekjente skulle finne ut om det, så det er ikke akkurat som om jeg snakker dritt om disse damene til kompisene mine. Tror dessuten ikke disse kvinnene hadde brydd seg noe særlig om hva jeg sier i ettertid når de allerede ligger med meg på første møte for å så si ha det rett etterpå. Jeg gir hvertfall flatt faen i om et tidligere ONS snakker dritt om utssendet mitt eller opplevelsen. Anonymkode: 545f5...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå