AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Hei! Jeg har nettopp startet i en ny roligere jobb jeg klarer å stå i med tanke på helsesituasjonen min. da jeg begynte i jobben( 28 okt) hadde jeg nesten vært sykemeldt i 1 år maksdato for sykepenger ville vært 26 november. nav betaler jo sykepenger etterskuddsvis å derfor lurer jeg på om jeg får etterbetalt noe fra dem nå når jeg har fått meg jobb? friskmeldte meg 28 okt. Men lurer på om det er noe «etterslipp» på penger som kommer? Anonymkode: 42cbd...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! Jeg har nettopp startet i en ny roligere jobb jeg klarer å stå i med tanke på helsesituasjonen min. da jeg begynte i jobben( 28 okt) hadde jeg nesten vært sykemeldt i 1 år maksdato for sykepenger ville vært 26 november. nav betaler jo sykepenger etterskuddsvis å derfor lurer jeg på om jeg får etterbetalt noe fra dem nå når jeg har fått meg jobb? friskmeldte meg 28 okt. Men lurer på om det er noe «etterslipp» på penger som kommer? Anonymkode: 42cbd...992 Du skal kunne se hvilke perioder du har fått utbetalt for inne på dine utbetalinger. Da ser du om du har fått sykepenger for den siste søknaden du sendte. Anonymkode: d2425...1ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Flere? Anonymkode: 42cbd...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere? Anonymkode: 42cbd...992 Du har jo fått svar. Anonymkode: c29b5...2dd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Del Skrevet 19. november 2024 Maksdatoen er fullstendig irrelevant. Har du fått utbetalt for den siste sykemeldingen du sendte inn? Det er ikke noe mer som skal etterbetales etter den siste sykemeldingen. Anonymkode: 29c0d...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #6 Del Skrevet 19. november 2024 Om sykemeldingen din gikk til 28.oktober, så sendte du vel inn søknad om sykepenger 29.oktober? Det har jo noe å si når du sendte inn søknad Om du har fått de pengene kan vi jo ikke vite, men det står ganske klar på utbetalingene hvilken periode du har fått sykepenger fra. Står det til og med 29.oktober har du fått utbetalt sykepengene, står det til og med feks. 15.oktober, så mangler du nok de siste 14 dagene. Vanligvis tar det jo noen uker fra du har sendt inn søknad om sykepenger til du får utbetalt, men det varierer jo veldig hvor raske de er. Anonymkode: d97cd...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå