AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Har skiftet bank i helgen og alle kortene fra forrige bank er nå ugyldige. Har fått helt nye kontonumre i ny bank. Hat lagt til nytt kort i vipps. Hvordan blir dette mår jeg nå skal selge ting via Fiksferdig på Finn? Kommer pengene på konto eller må jeg inn på Finn å gjøre noe aktivt her? Finner såfall ikke ut hvor? Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 72e12...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Kontakt Finns kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har skiftet bank i helgen og alle kortene fra forrige bank er nå ugyldige. Har fått helt nye kontonumre i ny bank. Hat lagt til nytt kort i vipps. Hvordan blir dette mår jeg nå skal selge ting via Fiksferdig på Finn? Kommer pengene på konto eller må jeg inn på Finn å gjøre noe aktivt her? Finner såfall ikke ut hvor? Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 72e12...454 Du må jo inn på finn.no og endre kontonr. De kan jo ikke gjette seg til ditt nye kontonr. Du må legge inn nytt nr overalt hvor du har hatt det gamle. Anonymkode: 4ae28...8c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 Min finn - Innstillinger - Betaling Anonymkode: 4ae28...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Capazitet skrev (16 timer siden): Kontakt Finns kundeservice En konsekvens av Danske Bank sitt tull. Du må kontakte banken og få hjelp der. Avsluttet alle kontoer hos Danske bank og unngikk dette tullet. Anonymkode: 9765c...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Alle plasser du har det gamle konto nummeret ditt må du endre selv. Danske bank kan ikke ordne det for deg. Det står både på DB og Nordea hva en må gjøre. Husk og gi eventuelt arbeidsgiver det nye kontonummeret. Det blir ikke oppdater sjøl, på Finn.no må du og endre. Anonymkode: 90830...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En konsekvens av Danske Bank sitt tull. Du må kontakte banken og få hjelp der. Avsluttet alle kontoer hos Danske bank og unngikk dette tullet. Anonymkode: 9765c...458 Så du unngikk å bytte kontonr overalt fordi du avsluttet kontoene...? Den logikken tror jeg du må forklare. Anonymkode: 4ae28...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå