AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Mann 42 år. Sist date jeg hadde var i 2012. Etter det har det egentlig ikke vært noe som helst. Jeg sliter også med sosial angst og lav selvtillit. Har vært på terapi men ikke psykolog enda. Hva må jeg gjøre for å komme ut i uføret jeg er i? Fordi hver gang jeg er ute i samfunnet og ser et par holder hendene med hverandre og kysser, så vekker det et tomhet i meg som er vanskelig å forklare. Anonymkode: 99c39...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Det er ikke håpløst, men du burde ikke begynne å date før du er på et bedre sted mentalt. Når man har det vanskelig så er det dessverre fort gjort å møte mennesker som ikke nødvendigvis vil deg vel, det er derfor det er viktig og ha det bra med seg selv først. Anonymkode: 7473f...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke håpløst, men du burde ikke begynne å date før du er på et bedre sted mentalt. Når man har det vanskelig så er det dessverre fort gjort å møte mennesker som ikke nødvendigvis vil deg vel, det er derfor det er viktig og ha det bra med seg selv først. Anonymkode: 7473f...fb1 *Eller mennesker som er bra for deg. Anonymkode: 7473f...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #4 Del Skrevet 18. november Dra på singeltreff arrangement når de dukker opp. Anonymkode: 99c39...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #5 Del Skrevet 18. november Hopp i det! Du øver underveis, ingen av oss er «ferdig» utviklet før vi treffer den rette. Ting blir ting langs veien vi går. Anonymkode: 31b8d...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #6 Del Skrevet 18. november Nei det er ALDRI for sent ! Kjenner til flere som har giftet seg sent i livet. En mann på 50 år, giftet seg med dame fra Filippinerne og har fått flere barn. En mann som ble sveket av en utro kone og skilte seg giftet seg på nytt 58 år gammel og har fått ny familie. En enkemann på 60 år giftet seg med en dame fra Tyskland osv Det er masse eks på folk som får partner sent i livet. Men du må tørre ta iniativ, og tåle å bli avist noen ganger, uten å bli knekket av det, før du finner en som til slutt passer. Anonymkode: f8ba7...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #7 Del Skrevet 18. november Det fins flere som treffer noen på nettet Anonymkode: 8a0a5...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #8 Del Skrevet 18. november Jeg er en mann på 33 år som traff en dame fra Filippinene. Vi har giftet oss og jeg har fått meg en stedatter. Vi venter på familiegjenforening. Det er fullt mulig, håper du finner en som verdsetter og elsker deg Anonymkode: ed7a6...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå