Gå til innhold

Ok å danse med motsatt kjønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Swing og den typen - helt ok
Tett pardans - der man er helt tett inntil hverandre og gjerne holder rundt hverandre - helt uaktuelt

Og helt ærlig - hvorfor skal man ha behov for å danse tett med noen andre enn partneren sin? Kunne ikke falt meg inn, og ville kjent på stort ubehag om jeg hadde gjort det.

Anonymkode: b7011...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 0.37):

Dans er dans, hva er problemet så lenge det ikke er parringsdans? 

Anonymkode: 73970...881

Når man kommer så tett på som det man gjør i en roligdans så kan det faktisk fort bli det om kjemien er på plass. 

Disse urkreftene og driftene skal man ikke kimse av. Jeg har ikke opplevd dans med noen med en kjemi av denne karakter, men jeg kan se det for meg. Om det er en person man allerede har god kjemi med så kan selv et blikk være vanskelig...

Det handler om tiltrekning og tankesett. Om man kjenner en person godt så kan man omtrent se dypt inn i sjelen deres. Dette er nesten umulig å kamuflere. 

Dette ble jo rimelig raskt avslørt hos Bonden Kåre i "Jakten på kjærligheten". Han prøvde å gi de andre damene en fair sjans. De skjønte tegninga, og dro en etter en. Noe jeg forstår godt.

Så denne klinesangen her tenker jeg kun er for kjærester. Den er så intim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innenfor for min del.

Men dette spørsmålet kommer jo helt og holdent an på sosial kontekst. Er man muslim ville jo aldri dette kunne gå an. Eller en kristen som fordømmer dans generelt. Eventuelt en med psykiske problemer med kontrollbehov, da går det jo heller ikke. 

Anonymkode: d094c...5ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...