Gå til innhold

Friends with benefits?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første pri er å avklare om det er berre du som ikkje kan ha sex med andre, eller om regelen også gjelder henne.

Anonymkode: 4f577...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun mener nok at dere skal være eksklusive.

Har du fortalt henne om følelsene dine? Ville tatt en prat med henne om at du er villig til å ta det rolig, i hennes tempo, men at du ser for deg et kjæresteforhold på sikt, og at du ønsker at dere jobber gradvis mot dette.

Jeg har vært i et fwb-forhold i 3 år. Fyren har vært helt bastant på at han ikke ønsker at vi kaller oss kjærester, selv om vi oppfører oss som det, og er eksklusive. Jeg har kjempet for å få han, og virkelig undergravd meg selv disse årene. Men tidlig i høst snudde ting plutselig, i kombinasjon med at en annen mann kom truende nært inn i bildet. Nå er han «all in» i relasjonen. Trodde aldri det skulle skje, men nå er vi kjærester. Uansett ikke å anbefale å gå sånn på akkord med seg selv, og godta å være reserveløsning. Det skaper enormt med usikkerhet og vonde følelser.

Anonymkode: 5b40b...0a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun mener nok at dere skal være eksklusive.

Har du fortalt henne om følelsene dine? Ville tatt en prat med henne om at du er villig til å ta det rolig, i hennes tempo, men at du ser for deg et kjæresteforhold på sikt, og at du ønsker at dere jobber gradvis mot dette.

Jeg har vært i et fwb-forhold i 3 år. Fyren har vært helt bastant på at han ikke ønsker at vi kaller oss kjærester, selv om vi oppfører oss som det, og er eksklusive. Jeg har kjempet for å få han, og virkelig undergravd meg selv disse årene. Men tidlig i høst snudde ting plutselig, i kombinasjon med at en annen mann kom truende nært inn i bildet. Nå er han «all in» i relasjonen. Trodde aldri det skulle skje, men nå er vi kjærester. Uansett ikke å anbefale å gå sånn på akkord med seg selv, og godta å være reserveløsning. Det skaper enormt med usikkerhet og vonde følelser.

Anonymkode: 5b40b...0a5

Ja har fortalt henne om mine følelser og hun har faktisk sagt elsker deg men så plutselig snudde det at hun ikke sa det mer 

Anonymkode: cdd9c...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja har fortalt henne om mine følelser og hun har faktisk sagt elsker deg men så plutselig snudde det at hun ikke sa det mer 

Hun ble kanskje skremt av sin egen modighet, og måtte ta et steg tilbake fordi det gikk litt for fort.. 

Jeg har troa dersom du lar henne få tid. 😊 

Anonymkode: 6f4c9...e82

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun ble kanskje skremt av sin egen modighet, og måtte ta et steg tilbake fordi det gikk litt for fort.. 

Jeg har troa dersom du lar henne få tid. 😊 

Anonymkode: 6f4c9...e82

Hun spurte meg idag om vi skulle være kjærester så tror du har rett men hun sliter en del av at hun har opplevd mye dårlig opp i livet som hun ikke klarer helt med selv og har dårlig selvtillit, skal gi henne litt tid sånn at hun får oppleve at jeg aldri blir å gi henne noe dårlig i forholdet faktisk men bare bra fordi hun fortjener bare bra i livet sitt 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...