AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden For eksempel Tidligere Dronning Elizabeth gjorde ikke det Tror man det virkelig er fint? https://etiquipedia.blogspot.com/2015/08/etiquette-and-pinky-fingers.html?m=1 Anonymkode: cbc33...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Vi er bare bedre Anonymkode: b93ca...a2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Dette er ikke en ny måte å drikke kaffe på. Den har eksistert i all evighet omtrent og jeg forsøker meg på en forklaring med at de fineste kaffekoppene var veldig tynne og små og da var det kanskje ikke plass til alle fingrene på selve hanken på koppen, altså lot en lillefingeren sveve fritt og noen syns det så rafinert ut og vips så ble det "fint". Jeg har aldri pleid å gjøre sånn selv. Ikke min stil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Samme som en ser når folk drikker av glass eller kopp med 2 hender. Merkelig nok ser en ikke dette når de drikker av flasker. Anonymkode: 7ecfd...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er anstrengende å legge lillefingeren inntill. Anonymkode: a43e9...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ja nei, altså det er veldig vanlig med krokete lillefinger, så for meg spretter den opp og ut om jeg holder noe med resten av hånda 😬 Klarer ikke få den rett, så da blir det sånn. Anonymkode: 61f33...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Lillefingeren er kortere og jeg ser ofte menn gjøre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Lillefinger kommer i flere utgaver. Noen er lange og andre er korte, veldig korte. Min minste lillefinger rekker bare tiførste leddet på ringfingeren, ergo så rekker den ikke frem til noe som helst i sammen med resten av fingrene. Den blir bare en attpåklatt som henger der og ser liten ut. l Nei, den er ikke skadet og er liten av den grunn, den er bare liten. Anonymkode: 241ff...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror man virkelig det er fint? Anonymkode: cbc33...d1e Hvem bryr deg? La folk få drikke i fred uten å fokusere på sånne dumme ting. Folk flest er ikke dronning av England. Anonymkode: 0855c...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Det er sånn vi hilser til andre frimurere. Anonymkode: 0b71a...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Alltid drukket kaffe kun med tommeltotten. Anonymkode: f9e2c...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden For det er det som føles mest naturlig. Alltid gjort det, og ingen har lært meg det Anonymkode: 88aed...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Hva du tror er fint eller ikke spiller vel ingen rolle. Det er den mest naturlige måten for mange, kan ikke tenkte meg mange rusynes det er fint og at det er årsaken, ville vært veldig sært. Merkelig i henge seg opp i hvordan folk holder koppen sin Anonymkode: 88aed...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #14 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samme som en ser når folk drikker av glass eller kopp med 2 hender. Merkelig nok ser en ikke dette når de drikker av flasker. Anonymkode: 7ecfd...b24 Anonymkode: cbc33...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå