AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Hvor mye tar dere i leiepris? Er det med eller uten strøm? Hvor stor er leiligheten? Har dere inkl. internett? Jeg vurderer å leie ut leiligheten min mens jeg bor en stund i en annen by, men er usikker på hva jeg evt skulle tatt for den i måneden. Jeg bor i en mellomstor by. Leiligheten er på 65 kvm, 2 boder, egen parkering, møblert og i et barnevennlig stille og rolig strøk. 1 soverom. Anonymkode: 0eb71...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Tar 8000 for en 55 kvadrat 20 minutter med bil utenfor Bergen sentrum. Ikke strøm inkludert men med Internett Anonymkode: 1e6a3...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 Hva man tar i leie er ekstremt forskjellig. Der er en mengde parametere som gjør at prisene blir ulike. Det viktigste er selvsagt hvor leiligheten ligger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor mye tar dere i leiepris? Er det med eller uten strøm? Hvor stor er leiligheten? Har dere inkl. internett? Jeg vurderer å leie ut leiligheten min mens jeg bor en stund i en annen by, men er usikker på hva jeg evt skulle tatt for den i måneden. Jeg bor i en mellomstor by. Leiligheten er på 65 kvm, 2 boder, egen parkering, møblert og i et barnevennlig stille og rolig strøk. 1 soverom. Anonymkode: 0eb71...3be har du lov til å fremleie da? ikke alle utleiere som godtar dette. om jeg leide ut ville jeg ikke godtatt at leietager leier leiligheten jeg eier videre ut til andre. Anonymkode: 3218a...53d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): har du lov til å fremleie da? ikke alle utleiere som godtar dette. om jeg leide ut ville jeg ikke godtatt at leietager leier leiligheten jeg eier videre ut til andre. Anonymkode: 3218a...53d Hvem sier at hun ikke eier den?? Anonymkode: acab0...fb6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg leide ut uten strøm. Dessverre uten avregning på vann. Det kostet meg noen kroner. Internett og tv var inkludert Pris hva jeg leide ut for er uinteressant. Det avhenger av hvor i landet. Anonymkode: dd4bd...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): har du lov til å fremleie da? ikke alle utleiere som godtar dette. om jeg leide ut ville jeg ikke godtatt at leietager leier leiligheten jeg eier videre ut til andre. Anonymkode: 3218a...53d Hvor står det at TS leier? Anonymkode: 616a8...620 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): har du lov til å fremleie da? ikke alle utleiere som godtar dette. om jeg leide ut ville jeg ikke godtatt at leietager leier leiligheten jeg eier videre ut til andre. Anonymkode: 3218a...53d Jeg eier min egen leilighet. Anonymkode: 0eb71...3be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor mye tar dere i leiepris? Er det med eller uten strøm? Hvor stor er leiligheten? Har dere inkl. internett? Jeg vurderer å leie ut leiligheten min mens jeg bor en stund i en annen by, men er usikker på hva jeg evt skulle tatt for den i måneden. Jeg bor i en mellomstor by. Leiligheten er på 65 kvm, 2 boder, egen parkering, møblert og i et barnevennlig stille og rolig strøk. 1 soverom. Anonymkode: 0eb71...3be Hvor mange rom? Blokk? Hvilken etasje? Balkong/uteplass? God standard eller gammel og slitt? I senteum av den mellomstore byen eller i utkanten? Er det rett ved støyende anleggsarbeid o.l, eller i rolig strøk? Hvem tenker du er din målgruppe og hvordan matcher deres behov med hva din leilighet og beliggenhet kan tilby? Anonymkode: 848b4...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 sjekk leiepriser på finn i ditt område og tilsvarende boliger. stor variasjon her, så ingenting som blir sagt her kan du egentlig bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor mange rom? Blokk? Hvilken etasje? Balkong/uteplass? God standard eller gammel og slitt? I senteum av den mellomstore byen eller i utkanten? Er det rett ved støyende anleggsarbeid o.l, eller i rolig strøk? Hvem tenker du er din målgruppe og hvordan matcher deres behov med hva din leilighet og beliggenhet kan tilby? Anonymkode: 848b4...51d Blokk i 3.etasje. Er bare 5 etasjer. God standard med balkong. Tar 5 min å kjøre til sentrum. Er et populært boligområde. Er stille og rolig. Er barnehage 5 min gange unna. 10 min gange til matbutikk og kjøpesenter. Busstopp like utfor. Tror vel målgruppen ville vært enslige og par. Anonymkode: 0eb71...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 55kvm. 12500,- i mnd. Ikke inkl. strøm og internett. 2-roms. Liten hageflekk og 2 parkeringsplasser Anonymkode: f07ce...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar 8000 for en 55 kvadrat 20 minutter med bil utenfor Bergen sentrum. Ikke strøm inkludert men med Internett Anonymkode: 1e6a3...94c Det var stiv pris så langt utenfor. Hvor er det? Anonymkode: 0875c...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Del Skrevet 17. november 2024 Tar 20k for 3-roms på 48 kvm sentralt i Oslo. Latterlig lav husleie om dagen, satser på kraftig økning kommende år. Anonymkode: aea62...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem sier at hun ikke eier den?? Anonymkode: acab0...fb6 er det noen som sier det da?- det første som spørres om er "har du lov til å fremleie den" et slikt spm. etablerer gjerne om man er leietager eller eier av leilighet. Anonymkode: 3218a...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 9 500kr inkl.strøm og internett. 70kvm oppusset leilighet. Anonymkode: b54ff...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blokk i 3.etasje. Er bare 5 etasjer. God standard med balkong. Tar 5 min å kjøre til sentrum. Er et populært boligområde. Er stille og rolig. Er barnehage 5 min gange unna. 10 min gange til matbutikk og kjøpesenter. Busstopp like utfor. Tror vel målgruppen ville vært enslige og par. Anonymkode: 0eb71...3be Du må søke styret før du kan leie ut hvis det er borettslag. Hos oss ser jeg at de som leier ut leier via utleiefirma. Før leide folk ut selv men de mener det er best firma tar seg av det. Vet att hos den ene som leier ut så tar de over dobbelt det vi opprinnelig har i leie. Anonymkode: 16443...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): har du lov til å fremleie da? ikke alle utleiere som godtar dette. om jeg leide ut ville jeg ikke godtatt at leietager leier leiligheten jeg eier videre ut til andre. Anonymkode: 3218a...53d Ikke rart enkelte innlegg bærer galt avgårde når enkelte ikke klarer å lese spørsmålet 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2c9af...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 Ts EIER. Jeg betaler 14800kr i leie, inkl internett. Strøm utenom, ingen parkering. 40 m2. Ca 30 min med kollektiv til sentrum. Anonymkode: ce360...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 2roms, 50 kvm, i Lillestrøm. Leiepris 14 000,- inkl nett og tv. Leietaker må ha eget strømabo. Delvis møblert med hvitevarer. Med parkering. Anonymkode: 272fa...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå