AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Han er ikke seksuelt dominant. Jeg har en dyp, dyp lengsel etter dominans. Jeg TRENGER det. Hvordan kan jeg forsette med mannen min etter å ha identifisert dette? Jeg kjenner til og med at jeg ønsker og trenger det utenfor soverommet også. Og det gjør meg så trist!! jeg elsker mannen min men føler et stort tomrom. andre som kan kjenne seg igjen? Anonymkode: c0dd9...4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er ikke seksuelt dominant. Jeg har en dyp, dyp lengsel etter dominans. Jeg TRENGER det. Hvordan kan jeg forsette med mannen min etter å ha identifisert dette? Jeg kjenner til og med at jeg ønsker og trenger det utenfor soverommet også. Og det gjør meg så trist!! jeg elsker mannen min men føler et stort tomrom. andre som kan kjenne seg igjen? Anonymkode: c0dd9...4e8 Dere mangler begge én ting. Det å prate sammen mangler dere. Anonymkode: dbe35...df7 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere mangler begge én ting. Det å prate sammen mangler dere. Anonymkode: dbe35...df7 Kan jeg prate med han om dette? Føler det er så fundamentalt og at det vil være vanskelig for han å ta i mot infoen? Hadde det vært meg i andre enden, hadde jeg blitt knust. Anonymkode: c0dd9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 Er det ikke nok dominans-tråder nå? Anonymkode: 08fc8...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 Dette kan han lære seg😊 Anonymkode: e6a1f...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke nok dominans-tråder nå? Anonymkode: 08fc8...4ca Tror ikke det. Det er så iboende i mange av oss, og samtidig litt tabu. Viktig å prate om. Anonymkode: c0dd9...4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 Tenk om han brenner inne med noe av det samme da, som passer deg bra? Du kan begynne lavt og ikke pløse ut alt du tenker i begynnelsen. Se an hans respons litt. Sier han at han også trenger å bli dominert så er jo egentlig løpet litt kjørt. Jeg liker også å bli dominert og prøvde meg med en switch en gang som var mest underdanig og jeg mistet totalt respekten for han. Så det var ikke for meg da kan du si. 😅 Men kanskje dere prøver og så finner du ut at du liker å dominere også, du bare vet det ikke enda? Mye må prøves for å faktisk vite helt sikkert. Så snakk sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette kan han lære seg😊 Anonymkode: e6a1f...192 Kan han virkelig? Del:) Anonymkode: c0dd9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Tenk om han brenner inne med noe av det samme da, som passer deg bra? Du kan begynne lavt og ikke pløse ut alt du tenker i begynnelsen. Se an hans respons litt. Sier han at han også trenger å bli dominert så er jo egentlig løpet litt kjørt. Jeg liker også å bli dominert og prøvde meg med en switch en gang som var mest underdanig og jeg mistet totalt respekten for han. Så det var ikke for meg da kan du si. 😅 Men kanskje dere prøver og så finner du ut at du liker å dominere også, du bare vet det ikke enda? Mye må prøves for å faktisk vite helt sikkert. Så snakk sammen Herlig innspill. Takk! ts Anonymkode: c0dd9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 Føler akkurat samme som deg når det gjelder min partner. Har vurdert å gå pga dette. Vi har samtaler om sex men han er så klein og flau over alt som ikke er vanlig misjonær. Trodde det skulle bli bedre med årene men nei! Anonymkode: 428f7...b30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 Så slipp han fri så oss som ikke trenger en dominant mann, men vil ha resten kan få møte han. Ta en av de dominante istede, dere passer ikke sammen. Anonymkode: 4bed4...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 Uff, han virker tafatt og kjedelig. Det holder nok ikke å prate om disse tingene. Enten er man kompatible eller ikke, så du må finne deg i å ikke få den sexen du ønsker, eller gå. Anonymkode: 10d7c...aeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er ikke seksuelt dominant. Jeg har en dyp, dyp lengsel etter dominans. Jeg TRENGER det. Hvordan kan jeg forsette med mannen min etter å ha identifisert dette? Jeg kjenner til og med at jeg ønsker og trenger det utenfor soverommet også. Og det gjør meg så trist!! jeg elsker mannen min men føler et stort tomrom. andre som kan kjenne seg igjen? Anonymkode: c0dd9...4e8 Mange løsninger her. Jeg kjenner folk som har tatt forholdet til nye høyder pga bdsm. Jeg kjenner også folk som har åpnet forholdet hva bdsm angår og det funker greit. Felles er god, grundig og ærlig kommunikasjon innad i relasjonen. Anonymkode: 22503...5d8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så slipp han fri så oss som ikke trenger en dominant mann, men vil ha resten kan få møte han. Ta en av de dominante istede, dere passer ikke sammen. Anonymkode: 4bed4...0a6 Det vet du jo ingenting om, når de ikke har snakket om det. Dessuten heter det "vi som ikke trenger.." Anonymkode: 22503...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Del Skrevet 17. november 2024 Blåttvann skrev (2 timer siden): jeg mistet totalt respekten for han Tenning ja, men respekt? Hvordan kan du få mindre respekt for et menneske som er ærlig mot deg? Anonymkode: 22503...5d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenning ja, men respekt? Hvordan kan du få mindre respekt for et menneske som er ærlig mot deg? Anonymkode: 22503...5d8 ??? Det handlet jo ikke om ærligheten, men tenningen min. Den er som den er. Jeg så ned på han fordi han ville bli dominert rett og slett, så det vil vel si at jeg mistet litt respekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange løsninger her. Jeg kjenner folk som har tatt forholdet til nye høyder pga bdsm. Jeg kjenner også folk som har åpnet forholdet hva bdsm angår og det funker greit. Felles er god, grundig og ærlig kommunikasjon innad i relasjonen. Anonymkode: 22503...5d8 Kan du fortelle mer? ts Anonymkode: c0dd9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff, han virker tafatt og kjedelig. Det holder nok ikke å prate om disse tingene. Enten er man kompatible eller ikke, så du må finne deg i å ikke få den sexen du ønsker, eller gå. Anonymkode: 10d7c...aeb Litt tafatt og kjedelig på det seksuelle, det har du rett i, dessverre. Anonymkode: c0dd9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han er ikke seksuelt dominant. Jeg har en dyp, dyp lengsel etter dominans. Jeg TRENGER det. Hvordan kan jeg forsette med mannen min etter å ha identifisert dette? Jeg kjenner til og med at jeg ønsker og trenger det utenfor soverommet også. Og det gjør meg så trist!! jeg elsker mannen min men føler et stort tomrom. andre som kan kjenne seg igjen? Anonymkode: c0dd9...4e8 Jeg kjenner meg igjen omvendt. Det var en helt utrolig god følelse da jeg endelig traff ei som jeg kunne være meg selv sammen med. Det var ikke bare greit det var ønsket at jeg dominerte 😀 Når det gjelder hva som kan gjøres så tror jeg sånt må sitte i hjertet. Der er en del av din legning på en måte. Noen oppdager det som voksne mens andre har det rett og slett ikke i seg. Det blir kunstig og lite vellykket hvis man prøver å være noe man ikke er. Lei for å si det men hvis han ikke har det i seg så vil du nok alltid ha en lengsel som ikke blir helt tilfredsstilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 Erfarenmann skrev (5 timer siden): Jeg kjenner meg igjen omvendt. Det var en helt utrolig god følelse da jeg endelig traff ei som jeg kunne være meg selv sammen med. Det var ikke bare greit det var ønsket at jeg dominerte 😀 Når det gjelder hva som kan gjøres så tror jeg sånt må sitte i hjertet. Der er en del av din legning på en måte. Noen oppdager det som voksne mens andre har det rett og slett ikke i seg. Det blir kunstig og lite vellykket hvis man prøver å være noe man ikke er. Lei for å si det men hvis han ikke har det i seg så vil du nok alltid ha en lengsel som ikke blir helt tilfredsstilt Det er det jeg kjenner dypt i meg. At den lengselen alltid vil være der. Jeg hadde et kort, seksuelt forhold til en dominant mann, og det fikk meg til å skjønne - nå i retrospektiv - at dette ikke er noe som kan læres. Sååå vakkert å kjenne på. Anonymkode: c0dd9...4e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå