AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:08 #41 Del Skrevet mandag kl 12:08 Dress-kode på jobb, men skifter til: Sommer: Jeans + T-skjorte. Vinter: Jeans, ullsokker og ullgenser. Noen ganger på helge-morgener, kan jeg valse rundt i pysjbukse og genser noen timer ut på dagen, men skifter alltid til mer "siviliserte klær" og sminker meg etter hvert. Anonymkode: d7f50...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet mandag kl 12:23 #42 Del Skrevet mandag kl 12:23 Jeg har ikke egne klær til å gå hjemme i og ikke tid til å skifte så går i de klærne jeg er på jobb i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet mandag kl 12:26 #43 Del Skrevet mandag kl 12:26 Går for det meste naken eller bare i en stor tskjorte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:58 #44 Del Skrevet mandag kl 13:58 Er så godt som aldri alene. Men sammen med familien i huset. Alltid noen hjemme. Tar alltid av meg genseren og ytterbuksa når jeg kommer hjem nå om vinteren og går rundt i ulltrøya/T-skjorte og strømpebuksa. På sommeren t-skjorte og shorts eller kort tights. Anonymkode: c2aac...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:04 #45 Del Skrevet mandag kl 14:04 Joggebukse/pysjbukse og genser/topp, alt ettersom. Går ofte i kjole på sommeren Anonymkode: 787d9...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:05 #46 Del Skrevet mandag kl 14:05 Joggebukse, tights eller pysjbukse, alltid sokkene utenpå, og stor, løs genser. Crocs...🙈 fordi det er gulvkaldt og jeg liker ikke å få "drit" under sokkene. Anonymkode: 2486b...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet mandag kl 14:06 #47 Del Skrevet mandag kl 14:06 En svart nøytral bukse i collegestoff og enten langermet ulltrøye eller collegegenser/hettegenser. Alltid ullsokker og tøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:08 #48 Del Skrevet mandag kl 14:08 Ulltrøye, ullstrømpebukse og tøfler. Anonymkode: 4c297...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:17 #49 Del Skrevet mandag kl 14:17 Nattkjole hvis det er varmt, og pysj hvis det er kjølig 😊 Anonymkode: a0d2d...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:20 #50 Del Skrevet mandag kl 14:20 Tjukk strømpebukse, leggvarmere (som går opp til midt på låret) og romslig, tjukk genser. Dette er på vinterstid. Anonymkode: add32...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 14:26 #51 Del Skrevet mandag kl 14:26 Skal jeg virkelig slappe av, så fyrer jeg det så varmt at jeg bare kan gå med en kjole uten noe under. Det er utrolig behagelig. Ellers trives jeg godt i myke bukser som jeg kan gå med ellers og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet mandag kl 14:30 #52 Del Skrevet mandag kl 14:30 Litt opp og ned. Joggebukse og t-skjorte eller arbeidsbukse og t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:33 #53 Del Skrevet mandag kl 14:33 minister-mio skrev (2 timer siden): Jeg har ikke egne klær til å gå hjemme i og ikke tid til å skifte så går i de klærne jeg er på jobb i Jøss, tar 2-3 min å skifte til noe annet. Anonymkode: f11b1...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:41 #54 Del Skrevet mandag kl 14:41 Naken eller morgenkåpe eller nattkjole eller truse og en av mannens t-skjorter. Jeg foretrekker å gå naken. Anonymkode: f83bb...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet mandag kl 14:43 #55 Del Skrevet mandag kl 14:43 Naken, en romslig nattkjole eller tykk genser og joggebukse på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet mandag kl 14:45 #56 Del Skrevet mandag kl 14:45 minister-mio skrev (2 timer siden): Jeg har ikke egne klær til å gå hjemme i og ikke tid til å skifte så går i de klærne jeg er på jobb i Det tar like lang tid som å vaske hender når man kommer hjem. Manglende lyst eller behov er en ting. Men tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #57 Del Skrevet mandag kl 14:48 Minst mulig. Elsker å være naken. Anonymkode: 7b88b...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet mandag kl 14:51 #58 Del Skrevet mandag kl 14:51 Naken her også om ikke det er altfor kaldt. Deilig når alt henger fritt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:52 #59 Del Skrevet mandag kl 14:52 Bruker å kle meg opp uansett hva jeg skal. Chille hjemme hele dagen, eller på kontoret eller på reise eller på den lokale baren prøver jeg alltid å kle meg så fint jeg kan. Kan vel si at klær og sminke er en hobby for meg. Bruker gjerne en time eller to på morgenen før jobb. Anonymkode: d337e...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:57 #60 Del Skrevet mandag kl 14:57 Pysj/nattkjole eller joggebukse med genser eller t-skjorte. Det første jeg gjør når jeg kommer inn døra er å skifte. Anonymkode: c81e9...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå