AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Pysj! Enten i bomull eller flanell! Elsker julepysjene til cubus. De blir brukt året rundt. Så fort jeg kommer hjem fra jobb, så bytter jeg til pysj. (Bytter igjen om jeg må ut å hente/kjøre unger) Anonymkode: 9c60d...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden Morgenkåpe Anonymkode: 37886...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden Bor alene riktignok, så blir helt naken. Går forøvrig helt naken mest mulig (innenfor rimelighetens grenser). Om jeg er kald blir det med to ullpledd, eller til nød ullpledd, raggsokker og ullgenser. Ved mensen blir det naturligvis med truse. Anonymkode: 1c6d2...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Er det varmt typ 20+ grader: Tynne leggings og t-skjorte eller nattbukse og t-skjorte. Er det kaldt, som vil si 3/4 av året: Leggings med fleece og hettegenser. Er det skikkelig kaldt så bruker jeg også ullsokker. BH'en forsvinner så fort jeg kommer inn døren. Anonymkode: 5de0d...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Truse og tskjorte året rundt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Kaster meg i joggedress med en gang jeg kommer inn døra hjemme. Anonymkode: 0a3f0...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden Med fem egne barn og rideskole her på gården, så er det folk innom ustanselig. Kan ikke huske sist jeg var hjemme alene, så her går jeg i vanlige klær hele dagen. Anonymkode: 63ba2...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden T-skjorte å dongeri. Alltid. Ute inne hjemme butikk pub. 😀😀 Anonymkode: ed214...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden Jeans og t skjorte.....jeg har kone så foretrekker å kle meg ok også bare for henne. Orker ikke å gå kledd som en slusk uansett. Anonymkode: 3f312...df6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Varierer stort. Kan traske rundt i joggebukse og t-skjorte. Pysjbukse og singlet. Koseshorts og t-skjorte. Jeans og genser. Av og til blir det en enkel hverdagskjole. Spørs hva jeg føler for den dagen. Anonymkode: 25d0b...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeans og t skjorte.....jeg har kone så foretrekker å kle meg ok også bare for henne. Orker ikke å gå kledd som en slusk uansett. Anonymkode: 3f312...df6 Enklere tilgang i en løs komfortabel bukse enn jeans og det skal mere til enn en løs bukse for å være slusk hos oss uansett. Anonymkode: 171b4...207 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå