AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hva har dere på dere når dere bare slapper av på sofaen alene hjemme? Anonymkode: 333d5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Joggebukse og god genser Bor alene da så går ofte i det 🙈🤣 Anonymkode: e26d6...307 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Alltid t-skjorte - sommer som vinter. Har merket at hvite t-skjorter er hakket mer behagelige enn fargede. Blir ofte flekker på, så må vaskes av og til. På beina joggebokse i bomull om vinteren. Om sommeren shorts. Bytter klær så fort jeg er er hjemme. Anonymkode: aa432...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Pysj Anonymkode: 1bcb2...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Flanell pyjamas bukse eller annen god romslig pysj bukse (digger de med lommer) og romslige varme gensere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Yogabukse eller treningstights, ulltrøye og ankelsokker. Ingenting som strammer, det er det viktigste! Anonymkode: 193c2...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden det samme jeg har på meg på kontoret, hjemmekontoret. t-skjorte og jeans! Anonymkode: f0690...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det samme jeg har på meg på kontoret, hjemmekontoret. t-skjorte og jeans! Anonymkode: f0690...cbf Jeans???? Psykopat 😂😂 Anonymkode: 193c2...997 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): det samme jeg har på meg på kontoret, hjemmekontoret. t-skjorte og jeans! Anonymkode: f0690...cbf Jeg er helt lik, ligger på sofaen under pledd i jeans og t-skjorte Anonymkode: 333d5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Alltid kjoler Anonymkode: 2a57c...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Pysjbukse i flanell og genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Pysj, pysj og pysj. Elsker å gå i pysj. Etter middag, husarbeid, unger er lagt osv går jeg i dusjen og bytter til pysj 😃 Anonymkode: 239ca...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Alltid naken. Anonymkode: 804c4...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Joggebukse og t-skjorte. Anonymkode: 2877a...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): det samme jeg har på meg på kontoret, hjemmekontoret. t-skjorte og jeans! Anonymkode: f0690...cbf Hvordan klarer du! 😂 Jeg hadde strømpebukse og et stramt skjørt på meg i 3t på lørdagen og var så overstimulert at jeg holdte på å klikke på døra da nøkkelen ikke ville inn Jeg vrenger av meg alt straks jeg kommer inn døra, BH, sokker, alt, og på med en baggy joggebukse og tskjorte, evt. hettegenser. Uteligger-chic Anonymkode: 82bbb...eb2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden På denne tiden av året: Joggebukse og en god ullgenser + ullsokker og et par hjemmestrikka ullsokker over der igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Pysj. Eller ullklær. Anonymkode: 0d66b...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Skulle gjerne sagt naken, fordi det er mest komfortabelt, men det er upraktisk med folk som stadig kommer innom. I stedet blir det til at jeg går i det jeg ellers bruker den dagen. De fleste dager er det arbeidstøyet jeg bruker i jobben, av typen håndverkere bruker. Om jeg har fri fra jobben eller har vært i møter eller annet som fordrer litt renere klær, går jeg i skjorte og bukse. Anonymkode: 79109...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Min favoritt er stillongs og ullgenser. Men alene hjemme er jeg temmelig sjelden. Anonymkode: 39d98...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan klarer du! 😂 Jeg hadde strømpebukse og et stramt skjørt på meg i 3t på lørdagen og var så overstimulert at jeg holdte på å klikke på døra da nøkkelen ikke ville inn Jeg vrenger av meg alt straks jeg kommer inn døra, BH, sokker, alt, og på med en baggy joggebukse og tskjorte, evt. hettegenser. Uteligger-chic Anonymkode: 82bbb...eb2 Føler det jeg og ja! Ingenting er så godt som å komme ut av penklær og inn i komfi hjemmeklær! Anonymkode: a88b0...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå