Gå til innhold

Barnebursdag, patetisk konsept

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dansker? Aldri vært borti noe sånt. 

Anonymkode: 5f01a...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer jeg på om folk lyver for å få oppmerksomhet. Jeg bor på den dyreste adressen på Ekeberg og her tjener alle i snitt godt over 1 mill. Alle og da mener jeg alle ink meg selv lager barnebursdager med pølser og sjokolade kake fra Toro! 

Anonymkode: a8214...bdf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dansker? Aldri vært borti noe sånt. 

Anonymkode: 5f01a...475

Tenker også fjonge dansker eller Kardashian familien…😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupcake-pynting og skattejakt har jeg hatt også, jeg bor langt ute på landet. Har ikke inntrykk av at noen anså det som "fancy" heller.

Alkoholservering til de voksne derimot, DET er spesielt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Cupcake-pynting er jo en GENIAL aktivitet å ha i en barnebursdag, da slipper du å pynte de hersens cupcakene selv..)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, noen av oss elsker å styre med sånt. Og det er ikke for å sette press på andre eller vise hvor flotte vi er, men det er en hobby også. Jeg har Pinterest-boards med kakeideer, borddekking, aktiviteter, gaveinnpakking + hundre andre teite trivielle ting, for det er sånt jeg elsker å holde på med. Jeg er også veldig glad i å bake, glad i håndarbeid, jobber som designer og har et høyt aktivitetsnivå så jeg vil bare at andre skal huske at enkelte av oss gjør sånt for vår egen del og fordi vi koser oss med det, ikke bare for å imponere de i rundt eller sette standarden.

Anonymkode: a72b4...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen styrer litt mer, andre styrer litt mindre. Vi har pølser/ pizza, sjokoladekake og gelé. Kun fisking av godteposer, ellers leker ungene fint selv. Lite pynt, og samme pynt hvert år (gjenbruk). Noen ballonger, men ofte ikke noe tema. Ganske enkelt og greit vil jeg si.

De som ikke vil ha det hjemme slår bursdagen sammen med en eller to klassekamerater før de feire på Rush, bowlinghallen eller lignende. Da deler man på utgiftene med foreldrene til de andre to barna som feires (gjestene kommer gratis). 

Er ikke dette en grei måte å gjøre det på? Jeg har aldri kjent på noen konkurranse her.

Hilsen Bærumsmamma

Anonymkode: 5613a...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...