AnonymBruker Skrevet 17. november #21 Del Skrevet 17. november Passe høye menn (ca 180-190, da jeg selv er 177) med brunt, gjerne langt hår og blå øyne. Jåleri og parfyme er big no-no. Menn skal lukte rent, ikke parfyme og aftershave. Veldig kjekt om han er litt handy, og han må ha lignende humor som meg så vi kan le av de samme dustete tingene. Så må han være snill, ærlig og i det minste tolerere kattene mine Nå vil du vel neppe høre dette siden det sikkert høres utrolig PK ut, men jeg har vært betatt og tiltrukket av menn som ikke passer inn i denne malen også. Dette er preferanser som kan tøyes på hvis fyren ellers er en fin fyr jeg trives sammen med. bortsett det med katter da. Menn som ikke liker katter og nekter å ha dem i hus, kan jeg ikke leve sammen med. Anonymkode: 6adbf...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #22 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og denne type mann sier jeg «Æsj» av i mine tanker. Veldig forskjellige ting folk tiltrekkes av… Anonymkode: d7f53...46b AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her 😂 Anonymkode: b91c4...69f Seriøst? 😋 Hva er feil med han? Han er jo frekk som faen i trynet 🤪Hvis han har en myk og ivaretakende side, lett 10/10 🥰 Anonymkode: b6bc2...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. november #23 Del Skrevet 17. november Øynene... Sjelens speil gjenspeiler det vakre han har på innsiden. Det er ekstremt tiltrekkende... Så da fikk du en blanding av det indre og ytre. Så hjelper det veldig om han smiler. Det er veldig sexy 😍. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #24 Del Skrevet 17. november Det viktigste er at han er rolig, tålmodig og godlynt. Jeg har opplevd nok vold, brøling og trusler og tåler ikke mer av det. Når det gjelder utseende er det viktigste at han ikke er veldig høy eller veldig sterk og at han har god hygiene. Regner ikke med at jeg finner en ny mann. Anonymkode: b18a1...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #25 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. Anonymkode: b6bc2...fc8 Artig at vi er så forskjellige, for han der hadde jeg ikke falt for sånn umiddelbart, rent utseendemessig. Mine fordommer ut i fra utseendet hadde sagt at han er en mindre hyggelig fyr som aldri i verden passer sammen med meg og min livsstil. Anonymkode: 6adbf...8f9 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #26 Del Skrevet 17. november Høy og mørk, helst brune øyne, trent men ikke bodybuilder kropp, Humør og sjarm, snill og grei. Men ting endrer seg jo ofte når man blir kjent med en person. En gang har jeg gått utenfor min vanlige type og det er flere år siden. Vi hadde super kjemi og vi var nok begge på kanten av våre preferanser. Men han var høy, blond og blå øyne og veldig tynn, helt det motsatte av hva jeg liker men vi hadde en egen connection så utseende falt litt vekk. Men han var objektivt en veldig kjekk kar altså, drømmemannen til mange men ikke min type utseendemessig. Anonymkode: 205f1...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #27 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seriøst? 😋 Hva er feil med han? Han er jo frekk som faen i trynet 🤪Hvis han har en myk og ivaretakende side, lett 10/10 🥰 Anonymkode: b6bc2...fc8 Han ser skummel ut og jeg føler overhodet ikke at han har noen myk og ivaretakende side. Vil ikke beskrive han som kjekk heller, bare... slesk. Anonymkode: 6adbf...8f9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #28 Del Skrevet 17. november Folk tenner på ulike ting og jeg personlig er i den kategorien at jeg tenner mest på intelligens, empati og sjarm. Har nettopp blitt utrolig betatt av en fyr som er sikkert 1.60 høy. Han er søt, men ikke høy. Det han vinner på, er hvor utrolig intelligent han er. Og samtidig empatisk. Dette er en person jeg kunne elsket hele livet. Dessverre er han opptatt og litt yngre enn meg:( Generelt sett liker jeg høye menn. 1.80 eller høyere. Både med lyse eller mørke trekk går fint. Men må ha hår på hodet. Har kun sett 1 mann i mitt liv som jeg synes er kjekk som er skallet. Så hår på hodet er obligatorisk. Og en form for sjarm og kan snakke om alt er også viktig. Klarer ikke menn som man ikke kan snakke med, er veldig primitive og tenker kun på muskler osv. Selvfølgelig et pluss at de tar vare på seg selv, liker muskler (men ikke for mye). Men har møtt et par veldig primitive menn og det er veldig turn off. Men jeg respekterer de selvfølgelig som medmennesker. Hadde bare ikke hatt sex med dem. At de har dybde og kan se nyanser og diskutere ulike temaer er veldig attraktivt og avgjørende. Takk som spør🙂 Anonymkode: cc3c0...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #29 Del Skrevet 17. november Kort (rundt 170) litt chubby eller trent. Liker ikke tannpirkere. Så foredrar jeg nerds fremfor chads. Anonymkode: 1f54f...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #30 Del Skrevet 17. november Han mekke mannen Edd China, superheit og han som spiller hovedrollen i serien Dalgliesh, også superheit. K58 Anonymkode: c0502...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #31 Del Skrevet 17. november Nå har jo Jared leto blitt litt i overkant cocky og snål på sine gamle dager, men rent utseendemessig er han et godt eksempel på type utseende hos menn som jeg lett faller for. Anonymkode: 6adbf...8f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #32 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ser skummel ut og jeg føler overhodet ikke at han har noen myk og ivaretakende side. Vil ikke beskrive han som kjekk heller, bare... slesk. Anonymkode: 6adbf...8f9 Kan du poste bilde av en kjekk mann for deg? At han ikke er din type er helt fair, men han er jo kjekk. Til sammenligning er Alexander Skarsgård kjekk, men overhodet ikke min type. Anonymkode: b6bc2...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #33 Del Skrevet 17. november Egentlig er ikke det fysiske viktigst men siden det er det som spørres om her kan jeg gi en beskrivelse 😉 Mørkt og kraftig hår. Skjegg og litt røff i utseende. Brune øyne er fint. Definerte skuldre er sexy men trenger ikke den typiske muskelkroppen. Smilet er viktig og må vise utstråling. Gjerne høy og med god kroppsholdning. Men det viktigste er sjarme, humor og intelligens. Og en god kjemi mellom oss. Anonymkode: 31c2f...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #34 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du poste bilde av en kjekk mann for deg? At han ikke er din type er helt fair, men han er jo kjekk. Til sammenligning er Alexander Skarsgård kjekk, men overhodet ikke min type. Anonymkode: b6bc2...fc8 Se innlegget over. Anonymkode: 6adbf...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #35 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Folk tenner på ulike ting og jeg personlig er i den kategorien at jeg tenner mest på intelligens, empati og sjarm. Har nettopp blitt utrolig betatt av en fyr som er sikkert 1.60 høy. Han er søt, men ikke høy. Det han vinner på, er hvor utrolig intelligent han er. Og samtidig empatisk. Dette er en person jeg kunne elsket hele livet. Dessverre er han opptatt og litt yngre enn meg:( Generelt sett liker jeg høye menn. 1.80 eller høyere. Både med lyse eller mørke trekk går fint. Men må ha hår på hodet. Har kun sett 1 mann i mitt liv som jeg synes er kjekk som er skallet. Så hår på hodet er obligatorisk. Og en form for sjarm og kan snakke om alt er også viktig. Klarer ikke menn som man ikke kan snakke med, er veldig primitive og tenker kun på muskler osv. Selvfølgelig et pluss at de tar vare på seg selv, liker muskler (men ikke for mye). Men har møtt et par veldig primitive menn og det er veldig turn off. Men jeg respekterer de selvfølgelig som medmennesker. Hadde bare ikke hatt sex med dem. At de har dybde og kan se nyanser og diskutere ulike temaer er veldig attraktivt og avgjørende. Takk som spør🙂 Anonymkode: cc3c0...c30 Kan legge til at en av de kjekkeste mennene jeg har sett i mitt liv, er Damiano David. Egentlig er jeg ikke så fan av tatoveringer. Men med han går det fint. Han er så utrolig fin og har utstråling helt til månen❤️ Anonymkode: cc3c0...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 17. november #36 Del Skrevet 17. november Mørkt hår, brune øyne, tatoveringer, god holdning, høyere enn meg (jeg er 163 cm), god hygiene, kan kle seg til ulike anledninger og at han bytter ut/reparerer klær som er ødelagt. Jeg har gått ut med menn som ser helt annerledes. Utstråling og hvilken kontakt man får har mye å si. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #37 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Seriøst? 😋 Hva er feil med han? Han er jo frekk som faen i trynet 🤪Hvis han har en myk og ivaretakende side, lett 10/10 🥰 Anonymkode: b6bc2...fc8 For «glatt» likte ikke øyepartiet eller munnen. For lite mandig. Og han hadde alt for lav fettprosent Anonymkode: b91c4...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #38 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For «glatt» likte ikke øyepartiet eller munnen. For lite mandig. Og han hadde alt for lav fettprosent Anonymkode: b91c4...69f Hah, okey 😅Hver sin smak. Jeg synes øynene, munnen og håret er det fineste på han. Han er ikke litt feminin engang i mine øyne...Jared Leto er feminin i mine øyne. Anonymkode: b6bc2...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #39 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. Anonymkode: b6bc2...fc8 Hvem er dette? Han var fin! Anonymkode: cc3c0...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #40 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du poste bilde av en kjekk mann for deg? At han ikke er din type er helt fair, men han er jo kjekk. Til sammenligning er Alexander Skarsgård kjekk, men overhodet ikke min type. Anonymkode: b6bc2...fc8 Litt for gammel for meg, men han her veldig kjekk Anonymkode: b91c4...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå