AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #41 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt for gammel for meg, men han her veldig kjekk Anonymkode: b91c4...69f Eller han her. Han ser snill ut også Anonymkode: b91c4...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. november 2024 #42 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå har jo Jared leto blitt litt i overkant cocky og snål på sine gamle dager, men rent utseendemessig er han et godt eksempel på type utseende hos menn som jeg lett faller for. Anonymkode: 6adbf...8f9 Han har veldig uttrykksfulle øyne. Det la jeg veldig merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #43 Del Skrevet 17. november 2024 Tynn til veldig tynn. Liker ikke masse muskler. Typisk svart stil. Trange jeans. Gjerne eyeliner 😍 Anonymkode: f1508...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #44 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt for gammel for meg, men han her veldig kjekk Anonymkode: b91c4...69f Han var digg 🔥 Liker litt grått i skjegget 🤩 Anonymkode: 31c2f...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #45 Del Skrevet 17. november 2024 Sosialt velfungerende, høyde 185+, skuldre som ikke skråner nedover fra halsen, sterke og pene armer, trent, men heller tynn enn svære muskler, tja hår eller ikke er jeg ikke så opptatt av, fin personlighet, klok og ikke en som sitter på nettet og vrir ut av seg stygge kommentarer eller elsker konspirasjonsteorier. Anonymkode: f8ff0...e7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #46 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han var digg 🔥 Liker litt grått i skjegget 🤩 Anonymkode: 31c2f...bce Anonymkode: 3c55e...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #47 Del Skrevet 17. november 2024 Er ofte tiltrukket av menn på 175-180 cm med lyst brunt eller blondt hår. Ikke så veldig muskuløse, gjerne briller. Men det er bare utseendepreferanser, det er selvsagt masse annet som spiller inn også ☺️ Anonymkode: a72c8...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #48 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 3c55e...f82 Utrolig at han ikke har flere ansikts-arr etter å ha bokset på elitenivå. Anonymkode: 7eae1...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #49 Del Skrevet 17. november 2024 Det første jeg tenker er en mandig mann som er litt bredbygd med et godt smil. En som liker å trene, men som har bittelitt ekstra på kroppen likevel. Foretrekker noen kilo for mye, enn 5 kilo for lite på kroppen. veldig godt at folk liker forskjellig ❤️ Anonymkode: d3266...8b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #50 Del Skrevet 17. november 2024 Jason Statham og Jason Momoa er eksempler på to menn jeg synes er meget tiltrekkende. Det er noe med selvsikker holdning, litt «rufsete» mannemenn (😅) med glimt i øyet. Har ingen spesiell type utseende jeg faller for når det kommer til høyde, øyenfarge eller hår - selv om jeg mer sjelden har falt for lyshårede eller langhårede Anonymkode: 03ea5...345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. november 2024 #51 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Og denne type mann sier jeg «Æsj» av i mine tanker. Veldig forskjellige ting folk tiltrekkes av… Anonymkode: d7f53...46b Finnes ikke tiltrekkende. Altfor feminin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #52 Del Skrevet 17. november 2024 Anonymkode: e5644...d36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #53 Del Skrevet 17. november 2024 Trolltunge skrev (58 minutter siden): Egentlig litt enklere å si hva jeg absolutt ikke tenner på. Hvilket er: Lut i skuldrene og "Unnskyld at jeg er til!"- holdning, inkludert veik munn og hake. Ustelt hår/klær/skjegg. Dårlig hygiene og lukt. Veldig tynn og veldig tykk. Dårlig hud og dårlige tenner. Flakkende blikk og vanskelig å opprettholde em samtale med. Du har en mann, er det en grunn til at du føler du måtte komme hit å aktivt tråkke hælen midt i menn med allerede dårlig selvtilitt? Det er jo direkte trist. Anonymkode: d567e...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. november 2024 #54 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har en mann, er det en grunn til at du føler du måtte komme hit å aktivt tråkke hælen midt i menn med allerede dårlig selvtilitt? Det er jo direkte trist. Anonymkode: d567e...4bb Synes du dette var urimelige krav og noe de fleste menn sliter med? Dette er det relativt få menn som er preget av, og det meste av det kan man gjøre noe med. Alt helt faktisk. At jeg har mann betyr ikke at jeg har sluttet med å være kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #55 Del Skrevet 17. november 2024 Høy, hår på hodet, ok i passe form/gjerne litt stor kroppsbygging, glimt i øyet, pent/sjarmerende smil, pene tenner, brede skuldre, ja takk til skjegg. Men hva jeg faktisk kommer helt ann på personligheten. Han jeg ikke trodde jeg ville ha et ekstra øye til er han også kan sjarmere meg i senk med den riktige personligheten, utstrålingen, humor og evne til å kommunisere. Anonymkode: 228fa...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #56 Del Skrevet 17. november 2024 Definerte muskler, glatt hud, fine sterke hender. Høy eller lav er irrelevant, og både litt scrawny muskuløs ala klatrere eller mer masse ala sprintere/crossfit/turnere er hot. Uproporsjonerte kropper ala body building er ikke hot, en mann må være atletisk og kunne bevege seg med musklene sine. Hårfarge spiller liten rolle, men liker ikke rosa/skummetmelkfarget hud sånn en del nordmenn og briter har. Imidlertid HAR jeg iblant møtt en hot ginger, så der er det visst unntak. Men at man må ha synlig definerte muskler og noenlunde pene hender er det ingen unntak fra. Nedbitte negler er skikkelig turn off, samme med menn som har lange eller ustelte negler 😵💫🤢 Å lukte godt er et must, og har han en dyp herlig stemme som nesten dirrer i brystkassa mi dør jeg nesten. Siden spørsmålet kun var hvem man er FYSISK tiltrukket av, er altså det kriteriene. Men om jeg blir kjent med ham, kan en dødskul, smart, morsom og omsorgsfull fyr som har polstring over musklene og en helt vanlig stemme, bli mer attraktiv på grunn av personligheten sin. Anonymkode: 77433...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet 17. november 2024 #57 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Høy og mørk, litt skjegg, tattoo sleeves, typ røff fyr sånn helt utseendemessig. Litt beefy men ikke muskelmann. Men ble nylig playet av en slim, blond mann med tynt, reciding hår sååå for min del kommer det bare veldig ann på personen (kjedelig svar men men). (Liker at de "erter" litt, spesielt med høyden min osv. Er svak for sånt 🫠) Endret 17. november 2024 av beans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #58 Del Skrevet 17. november 2024 Trolltunge skrev (10 minutter siden): Synes du dette var urimelige krav og noe de fleste menn sliter med? Dette er det relativt få menn som er preget av, og det meste av det kan man gjøre noe med. Alt helt faktisk. At jeg har mann betyr ikke at jeg har sluttet med å være kvinne. Jeg syns du oppfører deg dårlig. Men det betyr at meningen din i menn i dating slutter å være relevant. Anonymkode: d567e...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #59 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns du oppfører deg dårlig. Men det betyr at meningen din i menn i dating slutter å være relevant. Anonymkode: d567e...4bb Sist mann jeg likte lutet. Taylor swift luter. Dårlig selvtilitt, hvem kan ikke ha det? Jeg tviler på at menn som har trenger råd fra ei gift og spydig dame på kg. Anonymkode: d567e...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. november 2024 #60 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Tar gjerne en sånn irriterende/ertende fyr som Jason Dohring er i Veronica Mars👏👏👏🤩 Elsker rødhåra karer🤩 Endret 17. november 2024 av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå