AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg ønsker en ærlig og real dialog rundt dette, uten at det ender opp med politisk ukorrekt svada på den ene siden eller incel-krisetenkning på den andre. Helt ærlig, hva slags type mann er du personlig tiltrukket av, rent utseendemessig? Anonymkode: 7eae1...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Høy Anonymkode: 37eeb...a27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 Høy og mørk, som i Clark Kent og Bruce Wayne. Det med høyde er litt komisk, fordi alle de jeg har blitt forelsket i har vært under gjennomsnittlig høyde. Han laveste var 165 😅 Anonymkode: 8e43b...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 Litt frekk og politisk ukorrekt, men god på bunnen. Ikke sur og bitter. Anonymkode: 4b850...9d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 Liker mørkt hår best. Det er den eneste karakteristikken jeg tror kan gå igjen i utsendet. Er litt på menn med briller for tiden. Som kanskje ser litt klassiske ut i stilen? Men det er ingen viktighet egentlig, mest av alt må han være omsorgsfull, lun og god å være sammen med. Anonymkode: d567e...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Den perfekte mannen er ca 180 høy, store armer, mørkt hår, snilo, empatisk, lojal og trygg. Litt mage gjør ingenting. Ikke skallet heller egentlig, men må ha skjegg! Velstelt. Gjerne tatoveringer Anonymkode: b91c4...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 Høy. Ikke under 180. Mørkt hår. Brede skuldre. Fine hender. Stor kuk Anonymkode: 446b5...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ønsker en ærlig og real dialog rundt dette, uten at det ender opp med politisk ukorrekt svada på den ene siden eller incel-krisetenkning på den andre. Helt ærlig, hva slags type mann er du personlig tiltrukket av, rent utseendemessig? Anonymkode: 7eae1...64f Blå øyne, brunt hår (men ikke for mørkt), et eller annet særtrekk ikke alle har, slank - type arbeidskropp, breie hender fremfor lange fingre, ikke så mye kroppshår, høyde mellom 170-180 - ikke så viktig, bare ikke over 190 (ukjent årsak så syns jeg det er mindre kjekke da.) Ikke fullt skjegg, barbere seg jevnlig. Arbeidskar fremfor pyntete menn. Anonymkode: 8c351...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 Smarte menn, har alltid tent på smarte menn. Og da spiller ikke utseende så stor rolle. Anonymkode: bed62...2fd 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 En som er velstelt og kler seg ok uten å være FOR selvopptatt. . Håret i orden og ikke utagerende skjeggvekst. En som tar vare på kroppen sin uten å være «boler». Jeg liker friluftsmenn best. Men alt dette er HELT underordnet. Det viktigste er at du er en grei kar, med orden i livet ditt, gjør ting du liker, har en ålreit jobb, er interessert i noe, at du er samfunnsinteressert, har noe mellom øra og helst har lest en bok eller to. Anonymkode: b4307...41f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 Egentlig litt enklere å si hva jeg absolutt ikke tenner på. Hvilket er: Lut i skuldrene og "Unnskyld at jeg er til!"- holdning, inkludert veik munn og hake. Ustelt hår/klær/skjegg. Dårlig hygiene og lukt. Veldig tynn og veldig tykk. Dårlig hud og dårlige tenner. Flakkende blikk og vanskelig å opprettholde em samtale med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 Litt vanskelig å svare på. Ser jeg bilde av en mann, så føler jeg ikke fysisk tiltrekning uansett hvordan han ser ut. Det er absolutt null tiltrekning. Ser jeg en video av en mann, så kan jeg føle fysisk tiltrekning om noe ved ham (hvordan han bevegelser seg, måten han snakker på/sier, smilet, utstrålingen), appellerer til meg. Først da kan jeg føle fysisk tiltrekning. Det kan også gå andre veien: han kan bli den styggeste og kvalmeste i verden i mine øyne om væremåten og utstrålingen er avskyelig. Men, om man setter samme mann (en mann jeg virkelig liker personligheten og utstrålingen til) i to forskjellige kropper, og jeg må velge, så velger jeg kroppen som er mellom 164-175cm høy, mørkt hår, gjerne mørke øyne, skjegg, snilt ansikt som man ser ler mye (smilerynker rundt øynene), handyman, ikke masse muskler. Gjerne litt rundt i kantene så det føles godt å krølle seg opp i armkroken hans i sofaen på kvelden. Anonymkode: 33b23...48e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. Anonymkode: b6bc2...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Del Skrevet 17. november 2024 Personligheten har alt å si. Snill, god og trygg. Men samtidig tørr å si det han mener. Tørr å være sårbar og vise følelser. Inkluderer meg i livet, og gjør det han kan for å få meg til å føle meg verdsatt og respektert. Han har kjærlighetsspråk som matcher mine: fysisk kontakt, anerkjennende ord og tid. En bonus med tjenester Har god moral og gode holdninger. At han er aktiv, men samtidig rolig til sinns. Viktig å være fysisk tiltrekt av han, men faller ikke for de rypisk høye, mørke modellpene karene. Liker et pent smil, glimt i øyet og at det ser ut som han tar vare på helsen sin Anonymkode: a60ee...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Del Skrevet 17. november 2024 En mann med høy selvtillit og god selvtrygghet, gjerne en som er høy og mørk (det er de jeg faller oftest for, selv om det har vært noen unntak… med sjarm og selvtillit kommer man langt). Anonymkode: 9f448...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 Tja, denne blir interessant å svare på. Jeg har vært tiltrukket av lave menn og høye menn, tynne menn, tykke menn og menn som er midt i mellom, mørke menn, lyse menn, etnisk norske menn, asiatiske menn og afrikanske menn. Så jeg liker tydeligvis stor variasjon i menn… Hva utelukker menn for meg? De må ikke være veldig mye yngre enn meg og ikke veldig mye eldre enn meg. Jeg liker heller ikke menn som er dumme, sleipe, falske eller veike. Kjenner en skepsis til standard kjekke menn som andre flokker seg rundt. Tydelig at det jeg tiltrekkes mest av går på personlighet, og det må være intelligens på er visst nivå der. Anonymkode: d7f53...46b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Del Skrevet 17. november 2024 Mellom 185-190 cm (jeg er 170), trenger ikke sixpack, men gjerne godt trent. Intelligent og samfunnsorientert. Følger med på politikk og konflikter. Kan mye om historie. Gjerne introvert, men selvsikker. Bryr meg ikke om klær/stil men må lukte godt. Personlighet et desidert det viktigste. Anonymkode: 445f4...621 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. Anonymkode: b6bc2...fc8 Og denne type mann sier jeg «Æsj» av i mine tanker. Veldig forskjellige ting folk tiltrekkes av… Anonymkode: d7f53...46b 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #19 Del Skrevet 17. november 2024 Høy men hårfarge spiller ingen rolle. Ikke for tynn men heller ikke sixpack og sånt. Mer naturlig og heller litt for stor enn litt for tynn. Aller viktigste er at han får meg til å me og personligheten hans Anonymkode: 87195...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #20 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og denne type mann sier jeg «Æsj» av i mine tanker. Veldig forskjellige ting folk tiltrekkes av… Anonymkode: d7f53...46b Samme her 😂 Anonymkode: b91c4...69f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå