Gå til innhold

Er det vanlig at kvinnen stimulerer seg selv til orgasme under sex med partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Min kone har aldri gjort det i løpet at våre 25 år. Hun kommer alltid i mål med/på penis eller oralsex. 

Anonymkode: a6395...52c

Ja selvfølgelig 😂 gi den kvinnen en Oscar!

Anonymkode: e6d4d...68f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er vanlig. Men jeg liker ikke å bli direkte stimulert på klitoris under samleie, hverken av ham eller meg selv. Det jeg liker er å ha blitt stimulert i forkant, eller at han indirekte stimulerer meg via brystene eller ved å naturlig gni seg mot klitt og lepper (jeg må kanskje hjelpe til å finne riktig vinkel der).

Anonymkode: 13bd3...6f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Stimulerer ofte selv under penetrering. Da har jeg kontrollen selv og styrer når jeg kommer i mål. Hvis han gjør det,så er det ofte raskt over😜 Hvis han stimulerer meg bare med hendene,så gjør han mesteparten ja. Han kommer til g-punktet,noe jeg ikke kommer til selv🙈

Anonymkode: 3b4ce...b46

Omtrent akkurat som hos oss dette 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig, og som regel nødvendig om man ønsker en orgasme under selve penetreringen.

Personlig så liker jeg ikke direkte stimuli av klitoris med noe hardt. Jeg kommer ikke når jeg selv fingrer en gang. Har heller aldri gjort det. 

Kommer noen ganger ved oralsex.

Ellers kan jeg få orgasme når jeg rir han og han er litt bestemt.

Anonymkode: 8d972...657

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vaginal orgasme stort sett hver gang. Men, jeg elsker mine orgasmer, og bruker både fingre og leketøy på klitoris mens vi har sex. 

Men jeg er heldig. Får fort 3-5 orgasmer før penetrering, og tror aldri jeg er under 5 til med penetrering. 

Noe jeg aldri fikk med noen x-er. For min del, så tror jeg avslapping, tryggheten og kommunikasjonen jeg har med mannen bidrar til at jeg alltid slapper helt av når vi har sex. 

K44

Anonymkode: ab834...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo litt submissiv selv. Det må også tas hensyn til. Min mening er at man ofte ikke -er- av natur, men man kan utforske og finne noe å tenne på i begge roller.

Anonymkode: 41f2c...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mener du at fokus er kun på min orgasme? 

Anonymkode: 965dc...2f8

Ja kun din orgasme. Det er en stor prestasjon av han å få det til, så er det en bonus at du får det til selv. Men utrolig deilig hvis han greier det til slutt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 18.49):

Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 år, og gjort dette frem til nå. Vi kommer ikke i mål med min orgasme når han skal stå for den. Usikker på hvorfor? 

Med eksmannen min over 20 år, fikset han orgasmene mine. Og det er jo mye deiligere!!

Men kjæresten jeg har nå, kjenner jeg nå at jeg mister tenning på grunn av dette. Men også fordi han er litt passiv og ensformig, og jeg er av natur submissiv.

Har noen gode råd for å få ting til å løsne litt?

Anonymkode: 965dc...2f8

Nei, ingen råd til hvordan du skal fortsette p presse deg til noe som ikke gir tenning. Mitt råd er slutt med en gang, da det kan ta år å finne seg selv igjen etterpå.

Ta det opp med ham og si at dette ikke er greit. Om det er slik at du skal måtte stå for hans og dine egne orgasmer, hva blir hans oppgave da? 

Ikke ta praten i senga eller helt spontant. Tenk over hvordan du vil formulere deg og hva som er viktig for deg at han forstår og tar til seg. Si så ifra at dere må ta en prat, så han er mentalt forberedt på at det kommer noe "vanskelig". Ingen grei prat å ta, men det er jo enten det, bli singel eller risikere å tape deg selv og sexlyst for evig og alltid..

Anonymkode: b4f5f...363

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 19.40):

helt normalt sprør du meg. jeg bruker fingrene på meg selv mens han penetrerer. jeg får det best til. Det at kvinner tror de skal komme av penetrering alene er årsaken til utrolig mye dårlig sex. 

Anonymkode: 71d30...134

Tror du misforstod.. 

Får virkelig ikke din partner deg til å komme noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du misforstod.. 

Får virkelig ikke din partner deg til å komme noen gang?

Min partner «får meg til å komme» opp til flere ganger hver gang vi har sex. Men det er før selve samleie/penetrasjon hver gang. Uten unntak.

Selve samleie er langt i fra nok nytelsesmessig til at jeg kunne fått en orgasme av det.

Anonymkode: 699e5...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg er meg nå sliter litt med å komme, så hender hun bruker leketøy, hun får orgasme uten også, men dagene hun sliter med å komme, så bruker vi det. Men dette har ikke vært normen med tidligere kvinner 

Anonymkode: 644cd...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...